Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
13 jan 2014 21:15
Maar hoe rijdt t nou???
13 jan 2014 22:12
Waarom moet het bij Porsche toch altijd zo veel geld kosten? Meer dan het dubbele dan een compressor kit voor een Lotus...

Daar moet toch een @#$% marge op zitten
13 jan 2014 23:11
ik zou het verschil wel een willen zien dan tussen een standaard, maf en rotrex.
14 jan 2014 13:29
MickRS schreef:Waarom moet het bij Porsche toch altijd zo veel geld kosten? Meer dan het dubbele dan een compressor kit voor een Lotus...

Daar moet toch een @#$% marge op zitten

Pak je een Lotus of (Opel) Speedster voor compressor ombouw met chargecooler en montage zit je ook snel op zelfde bedragen hoor, ik kijk niet op van deze tarieven eigenlijk.
Wel iets om over na te denken!
14 jan 2014 13:41
Katana kit incl montage is iets van 4k...
16 jan 2014 3:21
Klinkt goed
Benieuwd naar je rijervaringen!
Filmpje?!
08 feb 2014 16:07
Hi, ik ben ook erg benieuwd naar de verschillen. Kun je wat vertellen over het geluid, prestaties, rijdtbaarheid ?
gr.
09 feb 2014 16:18
Het geluid is behalve het fluiten van de compressor niet heel anders. Ik heb een Cargraphic uitlaat, dus bij meer toeren moet je goed luisteren om hem te horen. De auto is wel echt sneller op de tussen sprintjes geworden. Hij voelt 'lichter'.
Gisteren het eerste nadeel: bij het te vroeg gas geven in een bocht maakte ik een pirouette! Dus het venijn in de staart is ook toegenomen...
09 feb 2014 18:15
kon het uit je posts en foto's niet direct opmaken, maar zit ie nou in de 4s of in de Targa?
09 feb 2014 18:20
In de 4S Targa Floriaan...en zelfs dan kun je hem dus blijkbaar redelijk makkelijk omtrekken
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.