Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
14 feb 2014 17:09
$TEEF schreef:die bovenste in het zwart, met zwarte wielen, das pas gaaf
Harald ik weet nog een mooie 125 te staan hoor
ok, hij is van mijn vrouw maar top rijden dat ding, ik ben fan

Ik ook als ik van mijn vrouw weer even karren mag
Daarom gaat de 7 er ook uit dit jaar en komt er wss een E46 terug.
Met gebroken ribben [beterschap] kan ik je een E38 adviseren, ik weet er nog wel 1 te staan
14 feb 2014 17:11
Cazzo Super Veloce schreef:Ach AWD in de lage landen is gewoon (ook) kul, net als winterbanden, trouwens...
deze eerste kul ben ik met je eens
de 2e niet: dit jaar voor 1e keer winterrubber (na 44 jaar autorijden), de M3 was hulpe-/hopeloos vorig jaar (na 3 jaar bezit).
de kul over tussengas: eerst beleven dan oordelen
14 feb 2014 18:03
@ Dollarteef en Denis2: die 1-series zijn dus in beide gevallen van jullie vrouwen? I rest my case.
14 feb 2014 18:30
het helpt nu niet meer dat ik 1e eigenaar was
maakt het eigenlijk alleen maar erger
14 feb 2014 19:57
Kwam deze tegen op Zandvoort vanmiddag, zie je weinig een 4 deurs
Word tijd voor een M3 Touring
14 feb 2014 19:59
molen934 schreef: zie je weinig een 4 deurs
Dat heeft zo zn redenen...
14 feb 2014 20:28
MickRS schreef:molen934 schreef: zie je weinig een 4 deurs
Dat heeft zo zn redenen...

Heb anders lang getwijfeld tussen deze en de 535.
Deze is helaas te klein met 3 zonen en een hond op komst...
15 feb 2014 10:20
Drie zonen en een hond op komst? Dat wordt een knotsgekke bevalling dus?
15 feb 2014 10:37
Ik zou die zonen afbestellen.....
15 feb 2014 13:37
molen934 schreef:Deze stond er ook

staan ze nou in de kofferbak te zeiken, of zoeken ze de motor?
15 feb 2014 13:52
Heb de motor gezien, werkelijk een prachtige 3 liter met mech. injectie
Geen hydr. kettingspanners, mocht niet voor de homoligatie vertelde hij me
15 feb 2014 16:53
voor mij nieuwtje op
Autoblog over schakelen in de M4:
De handgeschakelde zesbak geeft zelf tussengas bij terugschakelen, iets dat vroeger alleen weggelegd was voor M-versnellingsbakken met double clutch. Schakel je een stuk soepeler en stabieler.SMG bak vergeten
15 feb 2014 18:38
Zojuist ritje gemaakt en kwam bij Rotterdam (binnen door weggetje) een BMW 320 i tegen.
Bij stoplicht ff sprintje maaaaaar dat viel tegen ging gelijk op. Tot 160 niet los gereden toen hield ik het voor gezien.
Zijn die dingen (BMW 320 i gloed nieuw kenteken) zo snel of zijn de onze erg achterhaald???
15 feb 2014 18:46
Volgende keer wat sneller schakelen.
15 feb 2014 18:49
renetrzes schreef:Tot 160 niet los gereden toen hield ik het voor gezien.
Pas daarna kan je het verschil maken
Maar idd die 6-7 seconden tot 100 km/h van ons oudjes is tegenwoordig een leasebak acceleratie
15 feb 2014 19:15
Da's gek want zo'n nieuwe 320i gaat gelijk op met m'n dieseltje, en die is weer heul veul langzamer dan m'n 964.
15 feb 2014 19:21
effe opgezocht 0-100 in 7.3s
mss was het nog een automaat en dan kun je als amateur niet tegenop schakelen
en het gaat ook niet alleen om snelheid maar ook om beleving en dan win je wel
15 feb 2014 19:50
7.3seconden? Van z'n leven niet.
15 feb 2014 19:51
Er zou dus tot zo'n 100kmu maximaal 2 seconden tussen kunnen zitten. Maar dan moet je heel erg scherp zijn en optimaal schakelen.
En 2 seconden lijkt aardig wat maar is nog lang geen losrijden.
15 feb 2014 19:52
Franz schreef:7.3seconden? Van z'n leven niet.
Oh jazeker wel. 520i met zelfde motor en 8-bak automaat doet die sprint in 7,9sec. En dat weet ik toevallig uit eigen ervaring. BMW doet met een ogenschijnlijke bescheiden 184pk best aardige dingen.
15 feb 2014 19:59
Die 60kg verschil in gewicht zorgen niet voor een verschil van 0.6 seconden. Ze zijn dus praktisch even snel.
15 feb 2014 20:23
Ja joh ga jij het even beter weten dan BMW zelf opgeeft
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.