Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Even geen Porsche (Bmw-adepten onder elkaar)

20 feb 2014 11:17

4?????????

20 feb 2014 12:59

Ik zie toch al 5 cilinders denk ik. Dus zal een 6 in lijn zijn zeker?

20 feb 2014 14:28

O ja, niet goed gekeken, maar 6 is te voor de hand liggend, dus zal wel 8 zijn :mrgreen:

20 feb 2014 14:46

een hoop.

Afbeelding

20 feb 2014 15:19

V10........

20 feb 2014 15:57

Cazzo Super Veloce schreef:O ja, niet goed gekeken, maar 6 is te voor de hand liggend, dus zal wel 8 zijn :mrgreen:

V8 is 2x 4. Dus dat kan het niet zijn. Minstens V10 dan :D.

20 feb 2014 18:04

V10? :bang: Dan krijg je zo'n Volkswagen-Audi geluid :mrgreen: Is t net een Gallardo/R8

BMW moet zich gewoon bezighouden met (snelle) 4- en 6-cilinders. Punt.

21 feb 2014 0:22

Cazzo Super Veloce schreef:
molen934 schreef:Wacht nog steeds op mijn hoofdremcilinder :salut:

Das toch wel een beetje triest.
Hoe lang ben je nu al aan het tobben met de remmen?, zou allang opgelost moeten zijn.

Hij is gemonteerd, merkte aan zijn opmerking dat hij nog niet top was :oops:
"Heb er mee gereden en hij remt goed en hier moet u het mee doen" :?
Tja kreeg een leen BMW mee en melde dat hij zo maar moest remmen, maar dat lukt ze niet :cry:
We zullen maar rustig blijven en anders op eigen kosten nieuwe remblokken laten monteren, want dat kan ook nog :idea:
Is er een forummer met een jonge 335 :?:

21 feb 2014 1:49

steef schreef:V10? :bang: Dan krijg je zo'n Volkswagen-Audi geluid :mrgreen: Is t net een Gallardo/R8

BMW moet zich gewoon bezighouden met (snelle) 4- en 6-cilinders. Punt.

De V10 in de M5 E60 vind ik nochtans een heerlijke motor.

21 feb 2014 1:56

Da's wel frustrerend zeg. Al contact gehad met BMW Duitsland? Die pakken het wellicht wat grondiger aan. Suc6

21 feb 2014 2:04

Ik kan gewoon niet wennen aan het geluid dat een 10-cilinder produceert. Die mist er twee :mrgreen: of heeft er twee te veel, ik weet het niet. Of ben ik de enige die zich daaraan stoort, vast wel. En wat me gewoon niet bevalt is dat Volkswagen een 10-cilinder in een Italiaanse sportwagen heeft gemonteerd, en vervolgens hetzelfde blok in diverse Audi-modellen. Die zit zelfs al in Golfjes! Klinkt gewoon niet.... :mrgreen:

Gaat BMW ook zo'n 10-cilinder maken, die hetzelfde klinkt.... :bang:
Ach ja, ik ben nog van het tijdperk handbak en achterwielaandrijving....

21 feb 2014 2:40

Juist ja. Ik ook. Een 528i hoort een lekkere zes-in-lijn te hebben, een strakke 5 bak, en achterwielaandrijving zonder hulpjes (nou ja, een mechanisch sperdiff wel natuurlijk). En als je echt veel geld hebt dan neem je er getint glas en hoofdsteunen op de achterbank bij. Typeaanduiding zonder kosten laten vervallen. Dubbele uitlaat zegt genoeg.

Dat waren de dagen!

21 feb 2014 8:55

Typeaanduiding laten we dan maar vervallen van de M235i :mrgreen: :drive:

21 feb 2014 9:40

Het kan allemaal nog steeds!
:thumleft:

21 feb 2014 11:56

molen934 schreef:
Cazzo Super Veloce schreef:
molen934 schreef:Wacht nog steeds op mijn hoofdremcilinder :salut:

Das toch wel een beetje triest.
Hoe lang ben je nu al aan het tobben met de remmen?, zou allang opgelost moeten zijn.

Hij is gemonteerd, merkte aan zijn opmerking dat hij nog niet top was :oops:
"Heb er mee gereden en hij remt goed en hier moet u het mee doen" :?
Tja kreeg een leen BMW mee en melde dat hij zo maar moest remmen, maar dat lukt ze niet :cry:
We zullen maar rustig blijven en anders op eigen kosten nieuwe remblokken laten monteren, want dat kan ook nog :idea:
Is er een forummer met een jonge 335 :?:

Dat zou ik dus nooit accepteren. Kom op zeg, je koopt een nieuwe BMW en niet de minste, dan mag je verwachten dat hij 100% goed is.
Zou maar eens een hoop stennis gaan maken.
Geen idee of mijn 535 dezelfde remcilinder heeft, maar die remt fantastisch, ondanks de 1800kg (1900 met berijder...)

21 feb 2014 12:13

Heb net een mailtje naar een dealer waar ik voorheen mijn BMW kocht.
Keurig zonder poespas het probleem verteld en ga volgende week bij hem langs :idea:
Wacht het wel af en laat een monteur er een rondje mee rijden.

Vivino App

22 feb 2014 23:52

Reesmees schreef:Heb je je Vivino App erop losgelaten en het resultaat aan je BMW dealer (Breeman of Kalfsbeek) al laten zien? :mrgreen:

Gegeven paard niet in de bek kijken. Zeggen ze toch? Hij komt bij Bert Story uit Den Bosch vandaan. Wel een super zaak.
Afbeelding

Re: het wijn topic

23 feb 2014 9:45

ken Story niet, Mini van TOTMBO is bij Kalfsbeek in onderhoud. Zal er ook eens een flesje vragen.

23 feb 2014 10:58

Ik ken Kalsbeek Zoetermeer, mwah en BMW Breeman Rotterdam, wel een mooie zaak, maar geen echte klik mee (ervaring is alweer wat gedateerd). Audi Rotterdam, naast de Porsche dealer vond ik helemaal top. Bert Story in Den Bosch ben ik inmiddels een grote fan van geworden. Wat een mooie zaak, klantgericht, flexibel etcetc. IK vind het te ver weg voor de service, maar als ik daar in de buurt woonde, dan zou ik er wel bij blijven.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding

23 feb 2014 14:21

Ik heb alleen ervaring met Kalfsbeek in Schiedam. Wij kopen daar wel eens wat zakelijke auto's en de Mini is er in onderhoud. Heb je die witte Cabrio 3 die op de foto staat gekocht? Mooie auto hoor, mag je best mee door ons dorp rijden.

23 feb 2014 21:17

@MS: instapper 4-serie? Denk dat ik (eind) dit jaar gewoon weer voor een 320d ga.... Of een 2-serie ;) (helaas, lease-budget is niet hoger vrees ik)

23 feb 2014 21:26

Cazzo Super Veloce schreef:Dat zou ik dus nooit accepteren. Kom op zeg, je koopt een nieuwe BMW en niet de minste, dan mag je verwachten dat hij 100% goed is.

+1
Bewonderenswaardig dat je zo kalm blijft molen934... :?

23 feb 2014 21:41

Reesmees schreef:Heb je die witte Cabrio 3 die op de foto staat gekocht? Mooie auto hoor, mag je best mee door ons dorp rijden.

Nee, daar ga ik zeker niet in rondrijden. TOTMBO vond het wel wat. 45K, moet ze nog ff doorsparen....

Vandaag lekker gereden in de Beamer. Wat een heerlijke auto. Zit laag, is laag, gaat als een raket in de S. Behoorlijk stug geveerd. Alles zit erop en eraan. Heerlijk gereden met een grote BIG smile.

23 feb 2014 22:27

Dat heet dus Fahrvergnügen. Heerlijk gevoel. 8)

Re: Vivino App

23 feb 2014 23:19

barolo schreef:Hij komt bij Bert Story uit Den Bosch vandaan. Wel een super zaak.

Mijn buurman werkt bij Bert Story in Den Bosch. Prima zaak inderdaad.
Gesloten onderwerp