24 feb 2014 14:22
molen934 schreef:ErikE schreef:- Ruitenwissers meer dan beroerd (in elk geval t/m 964)
Dat klopt, zijn bij een 993 enorm verbeterd kan ik je zeggen
EriC4C schreef:Modificatie van ruitenwissers (...) wel verbetering, maar onvoldoende om tevreden mee te zijn.
24 feb 2014 17:45
24 feb 2014 18:15
24 feb 2014 18:33
24 feb 2014 19:18
24 feb 2014 19:24
Pw250 schreef:Flatblades heb ik nog niet kunnen vinden voor de 964.
(En mijn automaterialenhandel ook niet, maar misschien lag dat dan aan de zaterdaghulp)
24 feb 2014 19:29
beaker schreef:Vocht in tellers, verlichtng tellers en afslaan van pistool bij tanken.
24 feb 2014 19:34
24 feb 2014 19:57
24 feb 2014 20:00
24 feb 2014 20:12
Reesmees schreef:Ik heb het idee dat steeds als ik met de P cabrio achter een auto rijdt deze express zijn ruiten gaat sproeien
24 feb 2014 20:14
24 feb 2014 20:18
24 feb 2014 20:22
24 feb 2014 20:25
24 feb 2014 20:27
sarsrich schreef:Dikwijls de 997 motorkap (voorkant) per ongeluk van het slot af (door bediening op de sleutel) en kom er pas achter na een rit.
Mag van mijn eraf als optie.
24 feb 2014 20:39
24 feb 2014 20:40
rob964.c4 schreef:Dat heeft niks met de auto te maken meer met ouderdom van jezelf
24 feb 2014 20:45
24 feb 2014 21:15
Jaco schreef:Ik rij nooit in het donker en bij regen, dus van die andere onzin geen last.....
24 feb 2014 21:17
24 feb 2014 21:22
sarsrich schreef:Dikwijls de 997 motorkap (voorkant) per ongeluk van het slot af (door bediening op de sleutel) en kom er pas achter na een rit.
Mag van mijn eraf als optie.
24 feb 2014 21:38
24 feb 2014 21:49
barrie schreef:Dat bij de 993 het stuur niet verstelbaar is (voor de langbenigen te ver bij je vandaan)
24 feb 2014 22:08
WillemB schreef:Waarom er op een auto van een ton (in Hfl in 1991) niet eens een lichtverklikker af kon