Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Plaats een reactie

Re: A58 130 km/h

27 feb 2014 19:28

pakkie schreef:A58 Tilburg richting Eindhoven net voorbij de Baars:
Afbeelding

A58 toerit Moergestel richting Tilburg:
Afbeelding

Mooi he, dat photoshop... Plak je er zo een paar borden in :mrgreen:

27 feb 2014 23:28

Black Betty schreef:Als ik bovenstaande plaatjes zo bekijk, had je die borden gemakkelijk kunnen missen als je op de rechter rijstrook reed en net voor je iemand invoegde en je net ingehaald werd.

En jij denkt dat zoiets werkt? Reken maar van not. Dan kun je ongeveer iedere snelheidsboete aanvechten vanwege dat argument.

MickRS schreef:Mooi he, dat photoshop... Plak je er zo een paar borden in :mrgreen:

Als ik ergens niet mee overweg kan dan is het wel met photoshop. Ik zou zoiets inclusief schaduw nooit voor mekaar krijgen. Deze foto's komen gewoon van cylcomedia. Voordeel t.ov. Google streetview is dat ze veel actueler zijn.

27 feb 2014 23:38

Brulaap schreef:Ik heb er vandaag speciaal opgelet, maar kan natuurlijk dat ze gisteren de tijdbordjes er onder gehangen hebben :D

:shock: je hebt gelijk. Ben echt altijd in de veronderstelling geweest dat Utrecht - A'dam overal 100 was (nu rij ik daar 's avonds nooit).

rijkswaterstaat die op haar site schreef:De maximumsnelheid op de A2 Amsterdam - Utrecht vice versa
(v.v.) is 100 km/h. De enige uitzondering daarop is tussen Vinkeveen en Maarssen v.v. Daar geldt tussen zeven uur
’s avonds en zes uur ’s ochtends een maximumsnelheid van 130 km/h.

:salut: :thumleft:

28 feb 2014 12:35

pakkie schreef:
Black Betty schreef:Als ik bovenstaande plaatjes zo bekijk, had je die borden gemakkelijk kunnen missen als je op de rechter rijstrook reed en net voor je iemand invoegde en je net ingehaald werd.

En jij denkt dat zoiets werkt? Reken maar van not. Dan kun je ongeveer iedere snelheidsboete aanvechten vanwege dat argument

Het gaat erom of de weginrichting correct is en of er voldoende en juist voor de toepasselijke snelheid gewaarschuwd wordt. Als je het voor een rechter laat komen, zal die rechter díe argumenten wegen en op basis daarvan een uitspraak doen. Ik denk dat je zeker een zaak hebt; ik weet van een aantal gevallen waarbij met succes een boete is aangevochten omdat de weginrichting niet correct was en ook gevallen waarbij niet correct of voldoende voor een snelheidsbeperking werd gewaarschuwd...

28 feb 2014 19:05

BB, prima maar laat ik me nou net beroepsmatig met die weginrichting bezig houden :). Ook dit deel van de A58 valt in "mijn" beheersgebied. Ik ben het met je eens dat het zo nu en dan her en der zeer onduidelijk is aangegeven. In dit geval op de A58 heb je echter zeker geen poot om op te staan omdat het duidelijk is aangegeven aan beide zijden van de rijbaan.
Plaats een reactie