Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Porsche ergernissen

03 maart 2014 6:34

Grootste ergernissen: kan er geen caravan mee trekken (heb er weliswaar geen, maar het zou ook niet kunnen, en daar gaat het om), er past niet eens een IKEA Billy in de kofferruimte, laat staan een zevenpersoons hoekbank, hij kan niet op LPG (of kan dat nou wel?), hij heeft geen vierwielaandrijving, geen stuurbekrachtiging, geen ESP, ABS en andere anti-zelfmoordelectronica, het duurt wel 20 minuten voordat 'ie eindelijk op temperatuur is, ik kan het elftal van mijn zoon niet in vervoeren, ik zit zo laag dus ik zie niks op de snelweg, targadak gaat niet electrisch en is nogal een gedoe om eraf te halen (en weer terug te zetten als het opeens gaat regenen) en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Misschien wel het ergste: geen cupholders.

Irritante klotebak :mrgreen:

03 maart 2014 10:01

Je vergeet er 1: staat aan de andere kant van de aardkloot :mrgreen:

03 maart 2014 10:07

Enguess: een P kan wél caravans trekken en kan ook op LPG (ook de 911).

Afbeelding

Afbeelding

:cheers:

03 maart 2014 10:34

Dat moet een Nederlander zijn :scratch:

03 maart 2014 10:38

Mooie pic van die 928 meet een caravan.
Uit eigen collectie Remmel???
:thumleft:

03 maart 2014 10:56

Jajajaja, straks ga je me ook nog vertellen dat er een oplossing is voor de cupholders. Je denkt zeker dat ik gek ben :ba:

03 maart 2014 11:01

Afbeelding

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

03 maart 2014 11:57

Enguess schreef:Je denkt zeker dat ik gek ben

Vooruitziende blik ??

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

07 maart 2014 3:25

Subdriver schreef:Bij mij gaat na het starten standaard de radio aan. De computer onthoudt alleen
het volume maar niet of de radio bij het uitzetten van het contact aan of uit stond. Heel irritant!
Zet nu voor het afzetten van de motor het volume helemaal laag.

Als ik em uitzet met de radio uit en ik start em weer blijft de radio toch echt uit! :scratch:

07 maart 2014 5:40

Dan ga ik toch weer eens met de dealer praten want ik vind dit echt heel vervelend!

07 maart 2014 7:43

Is dat voor jou geen ergernis? Geen dealer in de buurt?

07 maart 2014 8:55

Zelfs hier in ons kleine dorp lopen (teveel) dealers rond... ;-)

07 maart 2014 13:41

Wij hebben een officiele Porsche dealer op het eiland hoor!

07 maart 2014 14:13

Wat ik ook nog kwijt wil is die gekke indeling van ramen op en neer bij de cabrio.

Als ik de kap met de afstandsbediening omlaag doe en de knop vasthoud gaan beide portier ramen eerst omlaag en dan omhoog. Logisch hè? Maar de kleine raampjes gaan wel omlaag maar NIET omhoog :shock:
Ik moet dan eerst de bediening-schakelaar, in de auto, omzetten en dan één voor één de kleine raampjes omhoog zetten.
Vervelend :(
Daarin tegen als ik de kap dicht doe gaat natuurlijk wel alles dicht.

10 maart 2014 19:08

Waar ik me mateloos aan irriteer is zowel bij mijn vorige als huidige cabrio het bereik van de radio-antenne!
Ik woon 10km over de grens in België en kan geen enkele nederlandse zender ontvangen.
M'n BMW heeft daarentegen geen enkel probleem.
Iemand een idee hoe dit op te lossen?

11 maart 2014 0:19

Hartwiek schreef:Zelfs hier in ons kleine dorp lopen (teveel) dealers rond... ;-)

Heeee, een Volendammer? :mrgreen:

11 maart 2014 3:01

Ging toch over forummer Subdriver die op een Caribisch eiland woont? Dealers per capita zal daar toch minstens net zo hoog zijn als in Volendam.

11 maart 2014 4:20

Ja Richard dat is inderdaad irritant. Maar tegelijk omhoog kan toch ook ipv 1 voor 1 :popcorn:

14 maart 2014 3:24

sarsrich schreef:Dikwijls de 997 motorkap (voorkant) per ongeluk van het slot af (door bediening op de sleutel) en kom er pas achter na een rit.
Mag van mijn eraf als optie.

Klopt! Vind ik ook een ergernis.... ander irritatiefactortje vind ik de kledinghaakjes op de achterkant van de stoelen: had van mij niet gehoeven..... Tjezus, we klagen hier wel op hoog niveau :D

14 maart 2014 11:36

patrick911 schreef:Benieuwd of we hier ook binnen no-time op 5 pagina's zitten...

Inmiddels op pagina 5 aangekomen :roll:

14 maart 2014 12:13

Eigenlijk is het maar een klote-auto, zo'n Porsche...... :mrgreen:

Lijkt me fantastisch om er één te hebben :cheers:

14 maart 2014 17:53

Subdriver schreef:Wij hebben een officiele Porsche dealer op het eiland hoor!

had ik moeten weten, dan was ik zeker ff gaan kijken .Volgende keer beter.

14 maart 2014 21:18

Niets gemist hoor. Ze zijn een nieuwe showroom aan het bouwen dus er waren toch geen nieuwe modellen te zien.

17 apr 2014 10:32

Echt erg :shock:
http://youtu.be/-eXUnZrykDY

17 apr 2014 10:46

Op het Rennlist forum hebben ze er ook een topic over: In the old days, jerks drove 911s. Now the jerks own the company....
Plaats een reactie