Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: GSM / Mobiele Telefoon / PDA / Tablet

18 dec 2013 1:18

Dit jaar hebben ze weer een BesteProductAwards-verkiezing gehouden waarin Nederlandse tech- en gadgetredacteuren wordt gevraagd wat zij de beste en slechtste producten van het kalenderjaar vinden.

http://androidworld.nl/nieuws/besteprod ... e-product/

18 dec 2013 1:27

Typisch, website knalt er steeds uit op m'n iPad.

18 dec 2013 8:26

Inderdaad :bang:

18 dec 2013 9:53

Link gaat ook hier niet lekker, maar wij van WC-Eend zien bij de beste 5 producten 3 Apple producten staan. Toch netjes van Androidworld dat ze dat (wel) durven te melden ;)

Voor wat betreft beste merk vraag ik me af hoe dat dan werkt. Dit als serieuze vraag dus. Als je (zoals boven) 3 van de 5 beste producten in je portfolio hebt, hoe kan dan een maker van een product op plaats 7 en 9 (is die Google Glass al te koop?) hoger als merk scoren? Gewoon interesse, verder niets! (edit: ah, na even lezen zijn het twee separate onderzoeken, check!)

Valt me wel op, dat op de website van Beste Product (...) de vakjury wel twee "snerende" opmerkingen richting Google maakt. AdSense en privacy... Twee pijnpunten wat mij betreft bij Google de laatste paar jaar ;). Richting Apple overigens de terechte opmerking dat ze wel moeten blijven innoveren. Al is de iPad Air wel een redelijke stap natuurlijk ;)

Overigens snap ik deze twee opvolgende zinnen niet: Was voorheen nu Blackberry of Sony het slechtste merk? (geintje he)
De Canadese fabrikant BlackBerry wordt voor de derde keer op een rij als slechtste merk betiteld met een oneervolle vermelding voor de BlackBerry Z10.
Het omgekeerde geldt nu voor Sony, die in plaats van voorheen het slechtste merk,

18 dec 2013 15:05

Iemand nog opzoek naar een sim only?

https://www.studentmobiel.nl/shop/sim_o ... ms=&voice=

100 bel minuten + 10000 SMS + 200 MB voor 2,50 per maand 1 jaar contract

200 bel minuten + 10000 SMS + 500 MB voor 4,50 per maand 1 jaar contract

En nee ik heb geen aandelen in Vodafone of studentmobiel.

24 dec 2013 18:53

Na een teleurstellende ervaring met de Ipad ( door geen ervaring met Mac apparatuur van mijn zijde) ga ik, na al twee jaar uitermate tevreden te zijn met mijn Nokia Lumia, over naar de Tablet van Nokia, namelijk de Lumia 2520. Binnenkort verkrijgbaar!

24 dec 2013 20:23

Vertel eens over je teleurstellingen over de ipad.
Ik heb zelf de ipad 2 en ben daar zeer tevreden over, heb zelf ook geen ervaring met de Imac!
Heb verder een desktop van Acer, die ook tot nu toe goed bevalt.

24 dec 2013 22:34

Nogmaals, ik ben een gebruiker geen uitvinder en vond het een gedoe met Itunes om bestanden erop te krijgen, die ook te openen moesten zijn en gedoe met Icloud. Ook met de verdere functionaliteiten was ik niet bekend.

Extra nadeel was ook dat de gegevens bij ons oo kantoor erg beveiligd zijn en Itunes niet zakelijk te gebruiken was, waardoor ik e.e.a. eerst moest doorzetten naar privé en vandaaruit via Itunes naar de Ipad.

Terwijl het met mijn smartphone ( als microsoft gebruiker) allemaal gesneden koek is. Vandaar dat ik de lijn doortrek met de nieuwe Lumia tablet.

24 dec 2013 22:59

onbekend maakt onbemind... :idea:

24 dec 2013 23:17

Inderdaad, dat zegt mijn binnendienstteam ook van in de twintig :lol:

25 dec 2013 10:58

Haha, nee, ik vind het wel mooi, dat het IT team op jullie bedrijf blijkbaar belang hecht aan beveiliging en dat mensen altijd bezig zijn dat te omzeilen. Zodat de data weer makkelijker op straat kan komen te liggen ;)... Maar goed, dat terzijde. Bestanden naar een iPad krijgen is inderdaad minder handig, maar voor iedere wens een oplossing ;)...

Hoe bevalt de Nokia Tablet? ;)

14 maart 2014 10:58

Eindelijk wordt Apple aangepakt.
Apple moet smartphones aanpassen aan EU-eis voor universele lader.
http://tweakers.net/nieuws/94822/apple- ... -13&u=1500

14 maart 2014 13:42

barolo schreef:Eindelijk wordt Apple aangepakt

wat zou jij een rotleven hebben als Apple niet bestond he. Dan had je niks om je frustratie op kwijt te kunnen

14 maart 2014 14:15

Heb inmiddels al een half jaartje de Nexus 7 (2013) naar volle tevredenheid, is handig, licht, snel, gaat lang mee tussen oplaadbeurten en heeft een uitstekende beeldkwaliteit. Privé begint deze mijn pc al aardig te verdringen...

14 maart 2014 15:38

mbembe schreef:
barolo schreef:Eindelijk wordt Apple aangepakt

wat zou jij een rotleven hebben als Apple niet bestond he. Dan had je niks om je frustratie op kwijt te kunnen

Ik heb een geweldig leven zonder frustraties. Zit hier maar een beetje te dollen. Weet dat iedereen op scherp staat met zijn appeltjes. Zo straks weer vroeg naar huis en 32 flessen wijn ophalen. Die heb ik afgelopen zondag geselecteerd nadat ik 85 flessen heb geproefd. :thumleft:

14 maart 2014 15:55

85 flessen geproefd afgelopen zondag? Dan mag jij nog helemaal niet rijden nu :mrgreen: 8)

14 maart 2014 16:00

Een theelepel per fles en daarna een half glas van de mooiste fles op het terras. Ik weet zeker dat ik de blaastest doorsta.

14 maart 2014 16:05

barolo schreef: en daarna een half glas van de mooiste fles op het terras.

en daar heb je nu 32 flessen van gekocht?

14 maart 2014 16:06

Zet de lekkerste dan maar gauw in het wijntopic :idea:
Ik heb dinsdag ook weer een wijn/spijsavond met wat vrienden en zal naar aanleiding daarvan ook weer wat bestellen.
Zou Hugh dit jaar weer een forumproeverij willen organiseren?

14 maart 2014 16:19

barolo schreef:Eindelijk wordt Apple aangepakt.
Apple moet smartphones aanpassen aan EU-eis voor universele lader.
http://tweakers.net/nieuws/94822/apple- ... -13&u=1500

Ik begrijp werkelijk niet waar ze zich in Brussel mee bemoeien. Over drie jaar wordt alles draadloos opgeladen en worden kabeltjes alleen nog maar gebruikt voor data-overdracht. Daarbij zorgt het invoeren van een bepaalde standaardisatie ook voor een negatief effect op de innovatie van mobiele telefoons.
Zo'n lightning-aansluiting van Apple vind ik overigens een veel fijnere, stabielere en stevigere aansluiting dan zo'n mini-usb stekkertje waar het dan op uit zal draaien.

14 maart 2014 16:21

Wil je wel even on topic blijven?! We hadden het over wijn... :mrgreen:

14 maart 2014 16:22

draadloos opladen, dat zou nog eens handig zijn. :idea:

14 maart 2014 16:22

Ik heb van alles wat. Wit, rood, rose en port van 4,75 tot 18 euro. Kan ik het allemaal nog een keertje naproeven. Ik zal ze op het wijntopic zetten.

14 maart 2014 16:24

On topic: Hoop ook dat de EU Apple NFC gaat voorschrijven. :idea:

14 maart 2014 16:29

Ik denk dat ik dit jaar ook maar aan de smartphone ga.
Voor de hond wil ik een gps-tracker aan de halsband met de mogelijkheid om hem/haar te volgen via de telefoon.
Of dat via een apple of een samsung zal zijn zal me persoonlijk jeuken....
Gesloten onderwerp