Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
12 maart 2014 15:32
Volgens mij zitten er meerdere piloten hier op het forum. Verder ging de discussie volgens mij over mogelijke oorzaken en over dingen 'die konden gebeuren' in de lucht. Waar verschillende ervaringsdeskundigen hun mening over ventileerden. Daar is het een forum voor.
Oja, mijn achterbuurvrouw heeft een pizzeria en kan onwijs lekkere calzones maken. Ook bij de borrel.
12 maart 2014 16:19
wat is een calzone? een gebied waar je mag bellen in de lucht
12 maart 2014 16:36
Calzone betekent broekspijp.....Italiaans bloed (-:
12 maart 2014 16:37
horn schreef:Volgens mij zitten er meerdere piloten hier op het forum. Verder ging de discussie volgens mij over mogelijke oorzaken en over dingen 'die konden gebeuren' in de lucht. Waar verschillende ervaringsdeskundigen hun mening over ventileerden. Daar is het een forum voor.
Oja, mijn achterbuurvrouw heeft een pizzeria en kan onwijs lekkere calzones maken. Ook bij de borrel.
I get it!!!
Ik zal me inhouden....je hebt gelijk, excusi!!!
12 maart 2014 21:35
Ik blijf het onbegrijpelijk vinden, dat ze in deze tijd na 5 dagen nog geen spoor hebben gevonden van deze Boeing!!
12 maart 2014 21:48
Kan erg diep zijn daar. Alleen een oliespoor of drijvend onderdeel kan de locatie aangeven.
12 maart 2014 21:59
Alles wordt over de hele wereld in de gaten gehouden, satellieten registreren alles, zelfs Obama weet het als wij een keer ander wc-papier kopen bij AH....
Maar bij het vliegtuig weten ze niet waar die is verdwenen, nog welke route die precies heeft gevlogen........RAAR
12 maart 2014 22:10
bully schreef:er wordt verder aan mij niets meer gevraagd dus blijkbaar kunnen jullie de situatie prima inschatten zonder verdere info
Oke, was ze niet teleurgesteld
Ik heb niets tegen m'n vriendin gezegd, heb alleen haar hand vastgepakt
dat het geen aanzoek was? Of ... ? ...

Bijna Bully, bijna
12 maart 2014 22:27
Afwachten dus, we gaan het zien.....
13 maart 2014 2:10
Hier is een link naar een forum voor echte piloten. Die kunnen er ook wat van, ouwehoeren, daar kunnen we nog wat van leren: 110 pagina's vol op dit moment.... Maar wel leuke info af en toe
http://www.pprune.org/rumours-news/5355 ... -lost.htmlEn idd, het lijtk erop dat er iets gevonden is.... en rara, niet ver van waar contact verloren werd... Dus toch geen aliens.
13 maart 2014 7:59
Of toch niet....
Wall St Journal beweert nu in een artikel dat het vliegtuig nog 4 uur lang na het verliezen van radarcontact data heeft verstuurd over de conditie van de motoren... en dat ie dus nog zo lang in de lucht is geweest...
13 maart 2014 8:22
Zie......niet te snel met je oordeel zijn!!
13 maart 2014 16:42
Waar ik me over verbaas is dat sommige mobiele telefoons volgens familieleden nog gewoon overgaan en online zijn.
13 maart 2014 16:48
Ik lees hier al scenario's voor tenminste drie verschillende fantastische thrillers (boeken/films).
13 maart 2014 17:33
Wat let je?
13 maart 2014 19:05
een piloot (of goede techneut) kan in theorie de transponder uitdoen zodat het toestel niet meer opgemerkt wordt. dan is het toestel direct onzichtbaar zeker boven de oceaan.
Geeft te denken.
14 maart 2014 12:49
Franz schreef:Waar ik me over verbaas is dat sommige mobiele telefoons volgens familieleden nog gewoon overgaan en online zijn.
Als je opbelt naar een mobiel nummer dat zich in een ander land bevindt, geeft de provider alvast de beltoon. Ondertussen wordt geprobeerd de telefoon te lokaliseren en als die niet gevonden kan worden krijg je pas voicemail of te horen dat er geen verbinding is.
Als de telefoons ergens zouden zijn waar verbinding mogelijk is, zou het vliegtuig ook al gevonden zijn.
14 maart 2014 13:08
Doet me denken aan de discussie of de seconden voor verbindingsopbouw meegerekend worden voor de factuur. Je kan het zelf uitproberen met 2 mobieltjes.
14 maart 2014 13:37
denk niet dat de mensen in dat vliegtuig ze daar erg veel zorgen over zullen maken
14 maart 2014 21:34
hendrik914 schreef:Doet me denken aan de discussie of de seconden voor verbindingsopbouw meegerekend worden voor de factuur. Je kan het zelf uitproberen met 2 mobieltjes.
Traveller spreekt over gsm in ander land.
Want in eigen land krijg je maar beltoon als de gsm effectief overgaat. En seconden voor verbindingsopbouw worden niet meegerekend

.
15 maart 2014 12:48
Lees net dat het toch wel degelijk gekaapt blijkt te zijn ! Als ze al ergens veilig geland zijn ( theoretisch mogelijk )ben ik bang dat ze dit vliegtuig weer gaan inzetten voor iets vreselijks .Toch niet in den haag hoop ik met de aankomende top ?:roll:
18 maart 2014 17:33
renetrzes schreef:Lees net dat het toch wel degelijk gekaapt blijkt te zijn ! Als ze al ergens veilig geland zijn ( theoretisch mogelijk )ben ik bang dat ze dit vliegtuig weer gaan inzetten voor iets vreselijks .Toch niet in den haag hoop ik met de aankomende top ?:roll:
Heb je wel een grotere kans om het vliegtuig als eerste te vinden...
18 maart 2014 17:46
renetrzes schreef:Lees net dat het toch wel degelijk gekaapt blijkt te zijn ! Als ze al ergens veilig geland zijn ( theoretisch mogelijk )ben ik bang dat ze dit vliegtuig weer gaan inzetten voor iets vreselijks .Toch niet in den haag hoop ik met de aankomende top ?:roll:
Als ze veilig zijn geland en weer brandstof kunnen laden, dan kun je overal heen vliegen....
Maar dat zal niet onopgemerkt gaan.... radar systemen zullen het toestel oppikken....
En als je denkt dat je als ongeidentificeerd vliegtuig risicoloos van luchtruim kan wisselen heb je het volgens mij mis...
Voor je het weet vliegen er een paar straaljagers naast je...