Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
19 maart 2014 15:36
Hermen 2 schreef:niet verkopen!
echt zonde als ik mijn centen niet voor revisie nodig zou hebben dan zou dit echt een leuke 2é Porsche zijn
Ach de revisie gewoon nog even uitstellen (die 3.2tjes blijven ook nog wel ff stijgen in waarde) en lekker hier in rondrijden
19 maart 2014 15:43
Mischien handig voor de echte liefhebbers om te vertellen of jouw wagen M030 en een sper als optie heeft
19 maart 2014 17:48
?
Je bedoelt GEEN sper en GEEN M030 denk ik?
19 maart 2014 18:44
Het zou kunnen dat de wagen allebei opties heeft, dat is mij op dit moment niet duidelijk. Ze zijn sowieso geliefde opties op een 968 en zeker een CS.
19 maart 2014 20:27
Beide opties staan niet op de optie sticker foto.
19 maart 2014 21:01
Johannvb schreef:Het zou kunnen dat de wagen allebei opties heeft, dat is mij op dit moment niet duidelijk. Ze zijn sowieso geliefde opties op een 968 en zeker een CS.
Dat klopt maar deze auto heeft geen van beiden. Is tevens geleverd met comfort stoelen en deze combinatie maakt hem juist niet populair bij liefhebbers...
19 maart 2014 22:46
Maar een 968 Club
Sport heeft in gewone uitvoering eigenlijk ook al een
sportonderstel met stabi's, heb ik me onlangs hier ergens laten wijsmaken. Alleen noemt het geen M030 blijkbaar. Zodat de zgn. M030 ten opzichte van andere 968CS eigenlijk dubbelop is. Bovendien kan jij gemakkelijk wel wat dikkere stabi's enz. plaatsen zodat het een M030 wordt. Enkel geen sperdifferentieel M220 dan. Zie ik dat nu verkeerd, Patrick?
"Comfort" zetels zijn dan de gewone vlakke zetels en de kuipzetels zijn de zgn. "sport"zetels of turbo zetels met zijdelingse steunwangen? Ik heb straks misschien een setje zwartleren 968 sportzetels in goede staat over, eens mijn oorspronkelijke sportzetels herbekleed zijn.
19 maart 2014 23:08
Ja dat zie je verkeerd. De 968 en 968 CS hebben hetzelfde onderstel (net zoals de 968 M030 en 968 CS M030 trouwens). Het enige verschil tussen een gewone 968 en de CS is de hoogte v/d auto. Het verschil zit hem slechts in kortere veren voor en een andere afstelling achter.
Nee, sportstoelen zijn nooit leverbaar geweest in de CS. Standaard werden er kuipstoelen gemonteerd en die zijn nu gezocht.
19 maart 2014 23:31

Interessant.

Maar hebben zowel een 968 zonder M030 als een 968 met M030 beide stabi's, alleen dikker bij die laatste? Want dat had ik hiero begrepen.
Terwijl je bij een 924 met M030 wel stabi's hebt en zonder M030 geen stabi's. (Het leven kan simpel zijn.)
20 maart 2014 0:15
Ja alle 968s hebben stabi's zowel voor als achter. Voor de standaard 968 geldt 26.7mm voor en achter 16mm. M030 heeft voor 30mm en achter 19mm (handbak) of 18mm (Tiptronic). Die laatste is bij de M030 versie in drie standen verstelbaar.
04 mei 2014 12:13
nog een CS, moet wel een fijne auti zijn als ze veel gebruikt worden.
Met achteraf M030 pakket
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... 57&asrc=st
04 mei 2014 12:18
Zet je nu een andere te koop staande 968 in dit te koop topic ?
04 mei 2014 16:09
Volgens de gegevens van de RDW is de auto van Mud geëxporteerd.
04 mei 2014 18:43
Weet je dat zeker ?
04 mei 2014 18:44
voor zover de RDW site klopt...........-
04 mei 2014 18:50
Dan ligt het aan mij. Ik dacht dat hij nog op naam van dezelfde eigenaar stond sinds 20-7-2013.
01 jun 2014 15:39
Volgens mij staat hij bij de RDW inderdaad vermeld als zijnde geëxporteerd.
Derhalve dus verkocht en topic op slot.
Mocht MUD met andere info komen, dan open ik het topic graag weer.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.