23 maart 2014 22:09
23 maart 2014 22:12
23 maart 2014 22:24
23 maart 2014 22:58
marco angelo schreef:http://www.speurders.nl/overzicht/prachtige-porsche-911-carrera-3-2-139838241.html?user_id=4231484&sr_ab=0 een kelly maar wel een mooie!
23 maart 2014 23:01
24 maart 2014 10:45
24 maart 2014 11:07
24 maart 2014 11:52
24 maart 2014 12:50
Maarten schreef:Niet zo heel erg kelly toch?
24 maart 2014 15:05
24 maart 2014 15:11
24 maart 2014 15:51
24 maart 2014 16:11
24 maart 2014 17:08
Neppert schreef:Wansmaak bestaat niet....slechts verschillende smaken.
25 maart 2014 9:07
25 maart 2014 12:41
25 maart 2014 13:07
25 maart 2014 13:48
25 maart 2014 16:34
Patrick schreef:Dat is slechts € 16.500![]()
Even snel rekenen. (Enkele aannames)
10% invoer
21% btw
1500 verschepen
1000 aanpassingen en RDW en APK
1000 even gaan kijken daar en keuring
25000 totaal ff afgerond
25 maart 2014 16:39
25 maart 2014 21:49
petquesha schreef:Jazeker,tenzij de wagen op eigen naam staat en als verhuisgoed wordt verscheept.
Het is gewoon 31% on top betalen.................
25 maart 2014 22:43
25 maart 2014 23:17
968Tom schreef:petquesha schreef:Jazeker,tenzij de wagen op eigen naam staat en als verhuisgoed wordt verscheept.
Het is gewoon 31% on top betalen.................
Bijna goed:
10% Invoerkosten ook over transport en btw over het geheel ()
((16500 + 1500) * 1,1 * 1,21 ) +1000 + 1000. = € 27.000
Als de km stand klopt en er is aantoonbaar deugdelijk onderhoud....
25 maart 2014 23:20
roytuner schreef:Ook bijna goed![]()
Bij het invoeren van een auto betaal je rest BPM naar keuze via afschrijvingstabel of aan de hand van taxatie, spookverhalen over BTW is werkelijk nergens op gebaseerd, een 2dehands auto vanuit binnen de EU is reeds BTW over betaald en heb je als particulier niets mee van doen. Evenals de 10% "invoerkosten" , deze regels zoals jullie ze omschrijven zijn van toepassing wanneer je een product van buiten de EU koopt. Zelfs als bedrijf is dat niet aan de orde, want dan koop je de marge auto zonder BTW in het land van herkomst en betaal je de NL BTW, dat is dus ook lood om oud ijzer.
Geen idee of 16500 voor die auto een koopje is, maar voor 1000-1500 bovenop de prijs staat ie op Nederlandse platen, paar euro voor keuren, APK en rest BPM komt niet boven de 1000 euro uit...