07 aug 2005 9:06
Ger schreef:Nine-eleven schreef;Zichtbaar witte rook bij een waterkoker lijkt mij meer een toekomstige vorm van kassa.
![]()
![]()
Net Duits Forum bezocht en daar wordt condensvorming in de uitlaat als reden genoemd.
Gelet op de omstandigheden en omdat het eenmalig was klinkt dat logisch.
07 aug 2005 9:38
Direct rook, kan volgens mij alleen door olie uit de motor komen.
07 aug 2005 9:49
Ger schreef:Nicolò shreef:Direct rook, kan volgens mij alleen door olie uit de motor komen.
Dan krijg je blauwe rook en geen witte lijkt mij.
07 aug 2005 10:23
Nicolò schreef:
De rook die ik zag was grijs/wit en ik keek er doorheen vanuit de garage naar buiten, dus tegen het licht in. Misschien als je de Porsche van achter had bekeken dat de rook dan donkerder (blauwer) had geleken.
07 aug 2005 11:58
18 nov 2005 20:31
18 nov 2005 20:52
Ger schreef:.
Het is een gevolg van een klein beetje olie (hoeft maar enkele druppeltjes te zijn) die zich heeft gevormd in het inlaattraject.
:
18 nov 2005 22:57
19 nov 2005 12:51
Ger schreef:Nog vaker gehad, schrik er niet meer van.![]()
Betere waarneming kunnen doen.
Rook heeft een blauwe schijn en ruikt naar olie.
Vandaag bij PCZ nadere info gevraagd.
Het is een gevolg van een klein beetje olie (hoeft maar enkele druppeltjes te zijn) die zich heeft gevormd in het inlaattraject.
Remedie; laatste 10 KM rustig aan doen.
Eerste 15 KM oke, maar laatste 10 KM is toch wel iets te veel gevraagd.
31 dec 2006 16:11
05 jan 2007 20:37
05 jan 2007 22:36
06 jan 2007 0:33
06 jan 2007 19:20
06 jan 2007 20:13
Paul van Engelen schreef:slingerpotten![]()
![]()
06 jan 2007 21:37
Nine-eleven schreef:Paul van Engelen schreef:slingerpotten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie wel eens een paar potten bij ons in het cafe, maar of DAT nu slingerpotten zijn![]()
![]()
06 jan 2007 21:42
06 jan 2007 23:58
07 jan 2007 1:21
zorgt ervoor bij hoge onderdruk dat er geen olie in verbrandingsruimte gezogen wordt
07 jan 2007 13:01
07 jan 2007 14:15
07 jan 2007 15:20
12 feb 2007 14:59