Als je op zoek bent naar een Porsche kun je hier je wensen achterlaten.
Plaats een reactie

Re: porsche 964

06 apr 2014 14:56

Olaf schreef:Importkosten :popcorn: ... op een auto van meer dan 17,5 jaar jong :P

porsje911 schreef:.. maar het valt niet mee om een goede te vinden.

.. voor een "betaalbare" prijs, bedoel je :?: :wink:

ik vind het aanbod sowieso (zowel wat betreft aantal als wat betreft kwaliteit) tegen vallen, ook in de hogere prijsklasse....

06 apr 2014 17:24

Afgelopen weekend samen met TS nog even gaan zitten in een 964 met schuifdak en sportstoelen maar dat was wat krap voor personen van 1,96m+. Met deze lengte hebt je in zo'n auto geen sportstoelen nodig want 'vast' zit je nl al tussen zitting en hemelbekleding :shock: . Ik ben wat dat betreft blij met mijn Cabrio want daar heb je toch beduidend meer hoofdruimte (en niet alleen als je open rijdt :mrgreen: )

06 apr 2014 20:28

Ik ben 1m92 :)
Maar het was inderdaad net aan. Ik weet niet of turbo stoelen qua hoogte (zitvlak) nog verschillen van de normale maar het is passen en meten.
Ik heb nog nooit in een 964 zonder schuifdak gezeten maar als dat echt 5 cm scheelt gaat daar wel mn voorkeur naar uit.
In de cabrio was het iig geen probleem (ook met het dak dicht niet :P)

06 apr 2014 20:46

Handbediende en RS stoelen zitten lager.

Evt. zou je door RoVaKo de zitting kunnen laten verlagen -- dat heeft hij al vaker gedaan - en daar zie (en voel!) je niks van :wink:

06 apr 2014 21:22

Goede tip, bedankt!

Is er iets dat rovako niet kan :D

07 apr 2014 8:00

Superblij dat ik geen schuifdak (en geen achterruitwisser ) heb :cheers: :ba:
Groet, rene

07 apr 2014 9:32

Stoel laten verlagen bij Rovako leverde mij (1.98m) precies de 2 cm op waardoor ik niet meer klem zat in mijn 993 (met schuifdak). Ronald levert top werk.

11 aug 2015 10:06

Zit nu in Pijnacker bij de Delirance te wachten tot Rovako mijn stoel klaar heeft. Als alles goed gaat, rijd ik straks weg in mijn karretje en kan ik mijn hoofd bewegen en eindelijk een comfortabele zithouding aannemen. En... ook met een helm op in mijn Porsche zitten, denk dat ik dat voor op de A2 wel wat overdreven vind, maar op Zandvoort gaat dat goed van pas komen. :drive: :cheers:
Plaats een reactie