Vertel hier over jezelf.
Plaats een reactie

Re: Juul stelt zich voor

18 apr 2014 20:16

Zo...voor de deur

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

21 apr 2014 13:01

Ziet er goed uit :thumleft:

21 apr 2014 13:23

netjes! aan de kleur van de spaken niets meer doen, gewoon zo laten. Voor mijn gevoel staat de 64 toch nog iets te hoog op de pootjes. Toch maar die spacers proberen?

22 apr 2014 10:10

Voor kun je toch niet lager met de org. dempers. En hij staat zo wel mooi "recht"

22 apr 2014 13:26

Na ongeveer 300 km in 2 dagen gereden te hebben kan ik alleen maar concluderen dat ik ontzettend blij ben met de 964. Staat echt prachtig op zijn wieltjes en zakt nog wel een halve tot max 1 cm na verloop van tijd als de veren wat meer bewogen hebben is mijn ervaring. Achter raakt hij af en toe nog heel zachtjes de binnenkuip en voor heeeel licht bij insturen en dipje in het wegdek. Is mee te leven.

Geweldige brul dankzij de G-pijp en lekker aan het gas hangend. Strak sturend en gewoon lekker rijdend. Rondje Loenen, Breukelen, Hilversum, Laren en Blaricum gedaan en veel bekijks. Opvallend hoe mensen toch nog steeds naar een 911 in wat oudere vorm kijken. Komt ook wel door de (inmijn ogen) redelijk unieke kleur met de dikke velgen eronder (en de grizzly brul).

Ondertussen eens de optielijst bekeken en die is niet heel uitgebreid; speakers achter, achterwisser, volledig elektrisch verstelbare stoelen incl. lende- en rug opvulling, en heel grappig, Porsche script in goud op de flanken (nu niet meer dus).

Op dit moment geen logo op de motorkap en ik denk dat ik dat zo laat...lekker clean. Verder komt er (als het goed is) een FSh fiberglass (mat zwart spuiten) front spoiler op en wat stickers (As usual). Ik moet mijn auto's altijd even wat eigens geven :mrgreen:

22 apr 2014 13:33

Spacers achter monteren en voor Caster laten controleren. (Hij is toch uitgelijnd?!) Daarna bij mij voor geen aanlopen meer en let achter ook op je olieleiding!

En dat rondje is altijd leuk, langs Breukelen - Loosdrecht etc.

Geniet er van verder!

22 apr 2014 13:40

Spacers achter wordt lastig denk ik gezien hij al redelijk op de rand zit. Dan zit het hem echt in 5 mm ofzo. Hij is inderdaad uitgelijnd en caster is ook ingesteld. Ik zal vanavond even kijken waar de "raakplekken" zitten.

22 apr 2014 14:22

Raakplekken voor zijn waarschijnlijk "overgang bumper/voorscherm" --> Caster bijstellen ;) (OF de randen van je voorschermen bovenaan.)

En 5mm kan genoeg zijn om rechtsachter niet tegen de leiding aan te zitten ;)
(kijken of je slijtplekken op de leiding ziet als je hem opkrikt)

22 apr 2014 15:15

Mooie wagen!!
Prachtige kleur met de juiste velgen!!
:thumleft: :thumleft:

25 apr 2014 9:39

Pw250 schreef:En 5mm kan genoeg zijn om rechtsachter niet tegen de leiding aan te zitten ;)
(kijken of je slijtplekken op de leiding ziet als je hem opkrikt)

...en inderdaad. Wiel er even af gehaald, leiding stukje gelost en die kon nog een cm tegen de binnenkuip aan waardoor hij nu niet meer gepolijst wordt door de band en velg :mrgreen:

Morgenvroeg lekker sturen naar Piesport...wijnproducent uit mijn assortiment bezoeken!
Plaats een reactie