Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
14 mei 2014 16:48
Ach jongens daar gaat het niet om, natuurlijk bij een bruiloft of een begrafenis kleed je je netjes aan.
Maar naar een paar boten kijken waar zijn we nou mee bezig
14 mei 2014 17:06
Dan ga je niet, wat is het probleem?
Het is hun feestje en wie betaalt die bepaalt...
14 mei 2014 17:41
Dat dacht ik ook, kan je nog in je trouwpak?
En zo ja , doe je dat toch....
14 mei 2014 17:46
De bedoeling van een dress code (en etiquette for that matter) is dat mensen houvast hebben. Als iedereen netjes in pak staat kan de persoon die daar in jeans staat zich bijzonder ongemakkelijk door voelen. Met een dress code weet je vooraf wat de juiste kledij is voor de gelegenheid.
Je wordt vast niet raar aangekeken als je geen stropdas draagt oid. Maar verder: schik je, of accepteer dat het niet het feestje voor jou is.
14 mei 2014 17:59
Wrs zetten ze het erop omdat anders de hotemetoten gaan bellen; die weten nl niet hoe ze zich 'normaal' moeten kleden en zijn gewend dat bij elke festiviteit hen wordt verteld wat ze aan moeten doen. Eigen initiatief en keuzes maken kunnen ze allang niet meer
14 mei 2014 18:29
@Hans: heb je dat leren vest van de foto niet meer? Dat voldeed toen vast wel aan 'tenue de ville'
14 mei 2014 18:50
40 jaar terug, waar blijft de tijd
16 mei 2014 20:35
molen934 schreef:Kreeg een mailtje van Pon en ze gaven aan "dress code Teneu de Ville" en dan zakt mijn broek af
Het ging om een bezoekje bij een jachtwerf, niks verkeerd maar dat hoeft voor mij niet
NPC heeft dit ook wel eens gehad maar lees dit niet veel meer
Dat vind ik zo mooi van ons forum, de een komt in zijn trainingspak en de ander in zijn korte broek lekker doen waar je zin in hebt

ik schrijf mijn klanten nooit voor wat ze aan moeten trekken.... Als ze maar veel handel afnemen en op tijd betalen. Benieuwd of ze bij Pon mijn handtekening onder een koopcontract weigeren als ik in mijn eigen outfit kom!
Ben het wel met Hans eens .., jammer alleen dat hij een andere voetbalclub aanhangt dan ik:). Maar die juiste keuze gaat hij nog wel maken

!
16 mei 2014 21:50
Ik heb d'r zin in! Heb m'n pak al van de stomerij gehaald, en de visitekaartjes al klaarliggen alszijnde zelfbenoemd CEO President Directeur.
16 mei 2014 21:54
Volgende week ook weer dress-code Hans,
De Camping-smoking:
17 mei 2014 23:24
Devils son schreef:De bedoeling van een dress code ... is dat mensen houvast hebben. Als iedereen netjes in pak staat kan de persoon die daar in jeans staat zich bijzonder ongemakkelijk door voelen. ...
of omgekeerd: jij in smoking en iedereen in vrijetijdskleding.
18 mei 2014 13:39
molen934 schreef:wolf schreef:hans is een ouwe hippie.

Klopt
zijn hier nou de eerste Selfies mee begonnen....