Ik ben nog niet op de pensioen gerechtige leeftijd en moet dus ook nog werken voor de baas. Dus al vast wat voorbereiding zodat ik morgen tijd heb om verse soep te maken en natuurlijk mijn vaste huishoudelijke taken nog.
Ik zat vanochtend op de ring antwerpen een truck af te slepen die was stil gevallen op de linkerbaan. Mooi weer wat geld bespaart voor de baas, al denk ik dat hij dat anders zal zien. Mooi om te zien dat je aan het genieten bent van het zonnetje. Ik zeg inpakken die zon en morgen in koblenz weer uitpakken
Heb ook even gekeken, is goed te doen alleen de nachten daar zijn erg koud Kan zelfs vriezen aan de grond, we zullen aan ze denken Hans in ons hotelletje
Mogelijke routes staan in de TomTom, spullen staan gereed dus helemaal klaar voor morgen . Nu alleen nog morgen de wagen ophalen bij de garage. Alles zou morgen voor de middag klaar zijn.
Jurgen laat me even weten wat jullie planning is, neem aan dat jullie op de 61 blijven. Mss dat we ons ter hoogte van kreuz kerpen kunnen treffen! Voor ons is kerpen 45 min voor jullie 1:15 min rijden.
Heb mijn shirt van de NPC al aan, mijn vrouw keek al vreemd op Nog even wat bammetjes maken met de hond uit en Jaap ophalen uit het altijd mooie IJmuiden aan Zee. De 911 is er klaar voor