Diverse projecten van forum leden aan hun auto's.
23 mei 2014 20:12
Mooie bak man, veel plezier met rijden!
En hij is van/via Hans Bos, daar heb ik dan ook weer goede ervaringen mee.
23 mei 2014 22:20
Welk stuur, jongens? Momo Prototipo of iets anders?
23 mei 2014 22:48
Wat ik al zei...mooi ingeleefd stuur via Ebay. Prototipo is leer te hard van en duurt ook behoorlijk lang voordat het wat soepeler wordt.
23 mei 2014 23:28
Heb je op Ebay gekeken? Voor "vintage" sturen voor Porsche vragen ze goud geld. Bizar gewoon...
24 mei 2014 16:58
Gewoon origineel houden.
Supervette kar trouwens!
24 mei 2014 19:01
echt een plaatje !
24 mei 2014 20:53
Fins,
Mooie wagen! Ik heb ook een Amerikaanse 2.7S van 1977. Van de 3 Porsches die ik heb gehad (Carrera 3.2, 993 Targa, 2.7S) vind ik dit absoluut de fijnste. Ik hoop dat jij er ook zo van gaat genieten.
Om het geluid iets intenser te maken heb ik er een SSI-warmtewisselaar en een Danske einddemper met een iets grotere diameter onder laten zetten. Maakt net een wat dieper geluid zonder dat storend wordt.
Het probleem met het stuur had ik ook. Eerst heb ik een Momo Prototypo gemonteerd. Stuur stond inderdaad dichterbij, maar ik vond het wat te glad, te klein en qua looks niet mooi. Ben toen via internet iemand op het spoor gekomen die de naaf van het standaard stuur kan verlengen. Het stuur wordt dan verlengd conform de fabrieksoptie zoals op een 964 RS. Is voor nu helemaal goed; precies de juiste afstand en originele look. Mocht je ook eillen:
http://www.weinkath-carwheels.de.
Veel plezier met je 2.7S.
25 mei 2014 9:31
Ha Bruno,
Heb je ook foto's van je S? Ben benieuwd.
Bedankt voor de tips betreft geluid en stuur.
Moest je het stuurwiel opsturen of maakt hij een losse naaf?
25 mei 2014 10:15
Fins, wat voor kleur zit er op? Ik heb W1W1 Platina Metallic (944). Zwitsers geleverde 2.7 uit 1977.

Ik heb ook SSI met Dansk. Klinkt beter dan standaard, maar niet te wild.
25 mei 2014 18:22
Erg leuk een 2.7 S, heb zelf 8 jaar met een "gewone" 2.7 gereden met 165 pk
Een S je had dacht ik 175 pk.
Rechts bij je open motorkap is zeker de aircopomp?
Maar wat zit er nu links?, is dat een pomp die lucht blaast naar de cilinderkoppen gelijk als de latere SC had?
Zal wel speciaal voor de Amerik. Markt zijn neem ik aan.
Cu bij een meeting en veel plezier
25 mei 2014 18:26
luchtpomp om de uitlaatgassen te verdunnen. vrij zinloos ding.
25 mei 2014 18:30
Inderdaad. Pomp is niet regio specifiek.
25 mei 2014 18:30
Heb hem van de SC ook weggehaald en boutjes in de koppen laten zetten
25 mei 2014 18:53
DennisvdB schreef:Inderdaad. Pomp is niet regio specifiek.
bij de 3.2 wel. zweden zwitserland japan ofzo.
25 mei 2014 19:21
Anne 2.7 schreef:Fins, wat voor kleur zit er op? Ik heb W1W1 Platina Metallic (944). Zwitsers geleverde 2.7 uit 1977.
Volgens mij iets met Diamantnogiets. Moet ik even nakijken. Die van jou is ook mooi!!!
26 mei 2014 9:33
molen934 schreef:Erg leuk een 2.7 S, heb zelf 8 jaar met een "gewone" 2.7 gereden met 165 pk
Een S je had dacht ik 175 pk.
Vanaf 1975/1976 hadden de 911 en 911S 165 pk.
fins schreef:Anne 2.7 schreef:Fins, wat voor kleur zit er op? Ik heb W1W1 Platina Metallic (944). Zwitsers geleverde 2.7 uit 1977.
Volgens mij iets met Diamantnogiets. Moet ik even nakijken. Die van jou is ook mooi!!!
Och, hij is wat vlekkerig (door de jaren heen links en rechts bijgespoten) en er zit hier en daar een plekje op. Maar hij stuurt nog heerlijk.
Leuk leesvoer over de 2.7(S):
>>KLIK<<
26 mei 2014 12:16
Had ik al gevonden! Leuk om te lezen idd!
Hoe zat het nou met je stuur?
26 mei 2014 12:33
Ik heb deze er in zitten:

Was een optie.
26 mei 2014 12:40
O, dat was Bruno natuurlijk. Die had een naaf laten maken.
26 mei 2014 19:57
Hierbij de fotootjes van de verlengde naaf. Ik heb hem opgestuurd en weekje later zelf opgehaald. Mooi ritje door Duitsland en gratis gemonteerd. Weinkath kan het stuur ook gewoon per post terug sturen.

Laatst bijgewerkt door
Bruno911 op 26 mei 2014 20:06, in totaal 1 keer bewerkt.
26 mei 2014 20:05
Keurig. Wat was je kwijt als ik vragen mag?
26 mei 2014 20:29
Kan het bonnetje even niet vinden, ik dacht € 280.
26 mei 2014 20:36
Prima. Ik zal als de wagen over een week of 2 a 3 klaar is en op kenteken staat een gaan kijken of ik het alleen red met een naafverlenger of dat ik écht die paar cm minderstuuromtrek nodig heb. Ik heb hele lange benen en in de 964 zit ik veel beter met een kleiner stuur, maar dat komt ook door de hoge wang van de turbo-stoelen die er in zitten.
26 mei 2014 20:47
Mooie auto!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.