24 mei 2014 10:26
Flyingdutch schreef: Overigens, afgezien dat je misschien een Porsche rijdt heb je ook nog andere relatie met Porsche Horn?.
24 mei 2014 11:05
Flyingdutch schreef:Ik zou niet weten waarom een forum hiervoor niet gebruikt mag worden??? Porsche is toch geen sponsor? Overigens, afgezien dat je misschien een Porsche rijdt heb je ook nog andere relatie met Porsche Horn?
Jouw commentaar betreffende tweede en derde hand eigenaars kan ik me wel voorstellen omdat die vaak geen sluitende onderhoud historie hebben en ook geen service doen bij een erkende Porsche dealer. Ik denk dat een vaste klant bij een erkende dealer meer kans maakt en daar zijn ze wel denk ik gevoelig voor.
26 mei 2014 10:20
26 mei 2014 10:59
26 mei 2014 14:32
26 mei 2014 14:46
26 mei 2014 14:49
+1, alleen niet wat betreft het imago.wolf schreef:gehannes. er is niets meer over van hun imago van topkwaliteitsportwagenbouwers.
ze zijn nu gewoon audi+ en maken lekker veel poen in de brics.
totdat daar de overpriced watermeuk ook gaat ontploffen.
26 mei 2014 15:07
26 mei 2014 18:01
26 mei 2014 18:13
26 mei 2014 19:39
Cazzo Super Veloce schreef:+1, alleen niet wat betreft het imago.wolf schreef:gehannes. er is niets meer over van hun imago van topkwaliteitsportwagenbouwers.
Het imago van Porsche bij de gemiddelde onbenul is nog steeds ijzersterk.
Daarom wildie ook zo graag een Macan op de oprit.
lindemans schreef:Helemaal eens.
Porsche lift nu al een aantal jaren mee op de hype onder een grote groep die met een Porsche iets exclusiefs en bijzonders denkt te hebben. Als die ballon een keer knapt door kwaliteitsproblemen dan lopen ze een groot risico qua reputatie en positionering.
Doet me een beetje denken aan het moment dat de Saab onderhuids gewoon een Opel / Vauxhall Vectra werd....
(ik vind een Cayenne een nep-Touareg en een Macan een nep-Tiguan)
Dial_888 schreef:Ben benieuwd of de macan hier in NL een flop wordt........
26 mei 2014 21:46
26 mei 2014 22:00
outletvalve schreef:Toch is Porsche soms wel gevoelig voor klachten als ze aan "damagecontrol" moeten doen.
Als Nick Murray heet en je een eigen kanaal aanmaakt op you tube en daar de problemen met je 991 vertelt (zie http://youtu.be/-eXUnZrykDY ) wordt er uiteindelijk wel naar je geluisterd ( zeker al je video 1,5 miljoen views heeft)....
(Overigens is deze video al een keer in een andere topic besproken)
26 mei 2014 22:31
Dial_888 schreef:Ben benieuwd of de macan hier in NL een flop wordt........
27 mei 2014 11:34
Jan A. (997 4S) schreef:Flyingdutch schreef:Ik zou niet weten waarom een forum hiervoor niet gebruikt mag worden??? Porsche is toch geen sponsor? Overigens, afgezien dat je misschien een Porsche rijdt heb je ook nog andere relatie met Porsche Horn?
Jouw commentaar betreffende tweede en derde hand eigenaars kan ik me wel voorstellen omdat die vaak geen sluitende onderhoud historie hebben en ook geen service doen bij een erkende Porsche dealer. Ik denk dat een vaste klant bij een erkende dealer meer kans maakt en daar zijn ze wel denk ik gevoelig voor.
Nou Flyingdutch, niet doordraven kerel! Richt een stichting op van Porscheslachtoffers of zo en ga ervoor. Ik wordt pas lid als ik een klacht heb natuurlijk!
Er bestaat trouwens ook al een forum voor autoproblemen, echt waar. http://Www.problemcar.nl
27 mei 2014 11:36
27 mei 2014 19:58
27 mei 2014 22:40
Cazzo Super Veloce schreef:+1, alleen niet wat betreft het imago.wolf schreef:gehannes. er is niets meer over van hun imago van topkwaliteitsportwagenbouwers.
Het imago van Porsche bij de gemiddelde onbenul is nog steeds ijzersterk.
Daarom wildie ook zo graag een Macan op de oprit.
27 mei 2014 22:53
Cazzo Super Veloce schreef:Daarom wildie ook zo graag een Macan op de oprit.
27 mei 2014 23:28
ASW schreef:Onlangs een leuk gesprek met een paar petrolheads en met de nodige passie over Porsche gesproken (voornamelijk over mijn eerdere GT3 en huidige 964). Op een bepaald moment zeg ik; "Jij hebt toch ook Porsche gereden? Trekt het niet om er nog eens eentje aan te schaffen?". Hij: "Nee, nooit meer! De kwaliteit is niet goed, ik blijf bij Ferrari".
Hoewel mij dit aanvankelijk enorm verwonderde, vertelde hij mij daarop dat de eerste 'exoot' die hij ooit aanschafte een bijna nieuwe 996C2 was en dat hij nog nooit zoveel gedoe met en afschrijving op een auto heeft gehad. Porsche was voor hem eenmaal en nooit weer.
28 mei 2014 13:07
28 mei 2014 22:23
28 mei 2014 22:42
Léon schreef:Mijn blok ligt in ieder geval bij de Hartech boys en daar gaat de rechter cilinderbank behandelt worden + 3 nieuwe zuigers + bigendlagers. Cilinders krijgen dus bussen met een speciale coating. Linker bank wordt "fortified". Hoe dat gaat moet ik ze nog vragen en er wordt een thermostat met een lagere temperatuur gemonteerd. Verder doet Hartech de modificaties aan het cool circuit. Gr. Léon
28 mei 2014 23:04