28 mei 2014 10:27
Peter schreef:Beetje vreemd advies. Als je een moderne wagen verwacht moet je niet met een 993 beginnen. Is een onderhuids en wat betreft eigenschappen tamelijk bejaard, eigenlijk al bij introductie. Moet je wel van houden.
28 mei 2014 10:40
28 mei 2014 10:43
28 mei 2014 10:58
MickRS schreef:Overigens heb ik altijd begrepen dat een 993 juist zo'n beetje de duurste is in onderhoud![]()
28 mei 2014 11:05
28 mei 2014 11:08
28 mei 2014 11:09
EriC4C schreef:MickRS schreef:Overigens heb ik altijd begrepen dat een 993 juist zo'n beetje de duurste is in onderhoud![]()
Frank Schmidt vertelde me vorige week juist het tegendeel
28 mei 2014 11:10
Peter schreef:MichielBoxster schreef:Bedankt voor de reacties allemaal .
Mijn budget ligt maximaal rond de 25.000 ,- @ Joust
Ik heb even wat speurwerk verricht , en ik ben tot de conclusie gekomen dat een 996 een goede wagen is qua geluid , comfort en gebruiksvriendelijkheid .
Klopt dit ?
Met een budget van 25K zal ik niet beginnen aan een luchtkoeler.
28 mei 2014 11:14
28 mei 2014 11:18
28 mei 2014 11:25
MarkS schreef:Idd, jullie bedoelen de 964.
28 mei 2014 12:20
Cazzo Super Veloce schreef:4 jaar voor 6k onderhoud gehad.
Rijd iets van 3-4K per jaar.
28 mei 2014 12:24
28 mei 2014 13:29
28 mei 2014 14:16
Dial_888 schreef:OK, er zullen altijd snellere bolides zijn.....maar so what....ff verderop sta je toch weer stil...
28 mei 2014 18:09
Cazzo Super Veloce schreef:Voor mij geldt altijd; hoe harder hoe beter
29 mei 2014 11:09
29 mei 2014 18:11