Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
25 jun 2014 9:09
Alle tickets zijn binnen en ik verwacht de shirts op 30 juni binnen te krijgen. Mijn plan was dan ook de ticktes en shirts uit de delen op donderdag en vrijdag, maar als jij bij mij in de buurt woon kan je jouw bestelde polo's komen ophalen of ik kan ze brengen. Ik woon in Doorn en werk in de Zuidas, dus we kunnen ook afspreken ergens in de buurt van de A2, A10 en A12.
Laat het me weten.
@Arnoud, al dat nieuwe geweld moet zich ook aan de snelheidslimieten houden en we zijn allebei onze rijbewijs kwijt op 160km/h. Als ik zo naar jouw gebakje kijken lijk het mij geen probleem je rijbewijs kwijt te raken of bij mijn 997 in de buurt te blijven
25 jun 2014 9:51
Ah... Ik werk in de Overschiestraat (een afslag verder dan Amsterdam Zuid).
Kunnen we wat afspreken?
25 jun 2014 10:05
Black Betty schreef:Kunnen we wat afspreken?
Spannend ... een blind-date tussen

en
25 jun 2014 10:53
Olaf schreef:Black Betty schreef:Kunnen we wat afspreken?
Spannend ... een blind-date tussen

en

Ik zou bijna zeggen:
25 jun 2014 11:20
Helaas, Pauline kan dan niet
25 jun 2014 21:15
Denken jullie allemaal om de twee verplichte alcohol blaastesten....
25 jun 2014 21:21
Niet nodig; geen handhaving
25 jun 2014 21:24
Inderdaad in 2012 ingevoerd ....
.... maar in 2013 ook al weer afgeschaft
25 jun 2014 22:29
Dat scheelt weer, hoef ik dat niet meer te regelen.
25 jun 2014 23:02
Voor de liefhebbers, net deze aanbieding binnen gekregen
Le Mans Stadium et l’Automobile Club de l’Ouest proposent une nouvelle façon de suivre Le Mans Classic : participer à un cocktail dînatoire au MMArena avec vue sur la piste. Le ¼ de finale de la Coupe du Monde de Football, disputé ce samedi en même temps que le cocktail sera également retransmis sur les écrans géants du stade.
Cet évènement se déroulera de 21 heures à minuit le samedi 5 juillet, depuis un espace de réception installé dans le stade avec vue sur la piste.
Le tarif est de 75 € par personne.
Les places pour ce cocktail sont d’ores et déjà en vente sur le site Internet
http://www.lemans.org ainsi qu’aux caisses de l’entrée Est du Circuit des 24 Heures du Mans, c’est-à-dire les guichets les plus proches du MMArena.
Informations au 02 43 16 60 60.
En voor de niet frans sprekers een veratling met dank google
Le Mans Stadion en de Automobile Club de l'Ouest bieden een nieuwe manier om Le Mans Classic volgt: ga naar een cocktailparty bij MMArena uitzicht op het circuit. De kwartfinales van het WK voetbal, gespeeld op zaterdag op hetzelfde moment dat de cocktail ook zal worden uitgezonden op grote schermen in het stadion.
Dit evenement loopt 21:00-00:00 zaterdag 5 juli, van een receptie in het stadion met uitzicht op de baan geïnstalleerd.
De prijs is 75 € per persoon.
Tickets voor deze cocktail zijn al te koop op het internet
http://www.lemans.org website, alsmede de middelen van de oostelijke ingang van het Circuit des 24 Heures du Mans, dat is om de teller te zeggen het dichtst bij de MMArena.
Informatie 02 43 16 60 60.
26 jun 2014 8:46
Geef mijn porsche ... ehrm ... portie maar aan Fikkie
Geen interesse in voetbal kijken -
en zeker niet tijdens LMC
26 jun 2014 10:28
75E? Treden de Stones ook op?
26 jun 2014 12:21
.. ook dan niet.
Hebben we eerder deze maand nog gezien
28 jun 2014 12:14
Serieus aan t aftellen nu... Nog 3 dagen werken dan op pad! Tentje en stoeltje zijn net binnen ik ben d'r klaar voor.
28 jun 2014 19:30
Johannvb schreef:Allen,
Voor de camping moet ik een aantallen doorgeven voor aankomst op de donderdag en vrijdag. Zou jullie z.s.m. kunnen aangeven wie donderdagmorgen met ons mee rijden?
Dankjewel
Hoi Johann,
Beetje late reactie, druk bezig. Mick en ik rijden donderdag, maar waarschijnlijk op eigen gelegenheid, en stukken binnendoor. Via R'dam, Gent, Amiens.
Komen dus aan (denk ik) einde van de middag. Als we ergens aanhaken, zorgen we dat we er zijn. Anders....
Tot op de camping platz!
28 jun 2014 19:57
Yep, bij Arras de autoroute af. Mooi sturen op b-wegen.
28 jun 2014 20:58
Lyons La Foret, mooi dorpje, zeker de moeite waard.
28 jun 2014 21:11
Wie gaan er nog meer rijden op vrijdag?? Wij vertrekken om 5.00u vanaf Lochem en proberen Parijs wel te vermijden.
Justin
Grogos
André
Treintje??
29 jun 2014 19:23
Johannvb schreef: Klopt, in totaal hebben we nu 360m2 voor de wagens en tenten. Deze ruimte is vrij in te delen zoals wij dat willen.
Toch ook nog maar even hier aanhalen.
Las eerder 3x3 m voor een tentje - maar met 2 personen mocht je een grotere tent meenemen.
Ik heb al eerder aangegeven dat wij een koepeltje hebben - met 2 slaap cabines.
Als de tent staat, neemtíe iets meer dan 2 bij 4 meter in beslag ... dus mocht er iemand zijn die geen tentje mee wil of kan nemen ... 1 cabine is nu nog vrij.
29 jun 2014 19:30
Lijkt me ook wel handig om een paar klapstoelen mee te nemen.... al dat bier en wijn.
29 jun 2014 19:32
Die liggen ookal klaar ... maar (natuurlijk?) alleen voor ons

"Grote" tent meenemen is al genoeg
Gelukkig heeft Johann alle schone kleding voor ons mee
29 jun 2014 20:17
LMC App is nu ge-update naar 2014
29 jun 2014 21:35
De kogel is door de kerk: ik ga met m'n campertje...
29 jun 2014 21:41
Scheelt weer ruimte voor een tent

wel jammer want Black Betty was wel op haar plek geweest denk ik zo.