Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Tja, wat is jullie mening??

11 jul 2014 14:18

Idd een mooie wagen. Ben benieuwd wat er uit de AKK komt.

11 jul 2014 14:43

Ik ga jullie zeker op de hoogte houden, ben bang dat er Dinsdag wel een lijstje uitrolt en of de auto dat dan nog waard is. Tot zover in ieder geval al bedankt! :thumleft:

12 jul 2014 0:01

Old memories!..... Zie op de foto's alleen links 2 uitlaten, heeft hij er rechts ook 2 ? Dat was volgens mij wel typerend voor de S, zou dan ook in de voorspoiler een extra oliekoeler moeten hebben.
Heb nog een paar van die dikke zijskirts liggen, mocht je interesse hebben.... 8)
Ben wel benieuwd naar de AKK en precieze specs. Succes!

12 jul 2014 10:07

Prachtige P .Ben benieuwd naar uitkomst AKK en linker achter scherm daar is carrosserie werk aan .

16 jul 2014 12:47

Helaas! Het was natuurlijk ook wel te mooi om waar te wezen. Gister de AKK gehad en de uitslag was toch wel dat er veel aan de auto moest gebeuren. Wat voor mij de doorslag gaf is toch wel dat de schermen later op de auto zijn gezet. Dus niet origineel Porsche of van het Sonderwunsch program! Blijf gewoon lekker om me heen kijken en deze laat ik staan! Maar wil jullie wel nogmaals bedanken! :thumleft:

16 jul 2014 13:37

Hamvraag is natuurlijk nog steeds: quanta costa?

16 jul 2014 16:50

Juist ... :popcorn:

16 jul 2014 17:01

Voor 20k koop ik hem morgen :mrgreen:

16 jul 2014 17:10

Vraagprijs 69.000! Dus doe eens een nieuw bod! ;-)

16 jul 2014 17:23

Maarten schreef:Hamvraag is natuurlijk nog steeds: quanta costa?
stond in het koopjestopic.

16 jul 2014 22:29

Later er opgezet gebeurde wel meer. Dit werd door een dealer of tuner gedaan. Hier een link met veel leesmateriaal. http://forums.pelicanparts.com/911-930- ... chbau.html
Plaats een reactie