24 jul 2014 21:57
horn schreef:RetroMan schreef:Als de vraag niet goed is moet je dié wegmodereren. Niet je forum laten vervuilen door een kettingreactie aan domme antwoorden. Daar heeft niemand wat aan. Zo lang dat niet wordt aangepast zal ik me de komende tijd eens flink uitleven hier en daar, te beginnen bij 'wat kocht jij'. Eens zien of ik daarmee ook superjunkie kan worden!
je zou hier lang genoeg moeten komen om inmiddels te begrijpen hoe het hier toe gaat. Je vraag is niet fout. Je krijgt nl het antwoord dat je zoekt. Jij gaat vervolgens lopen zeuren over lollig bedoelde antwoorden in je topic. Lollig bedoelde antwoorden modereer ik niet weg. Daar moet je maar aan wennen. Je mag prima zeggen dat je dat niet leuk vindt. Vervolgens probeer ik je dat uit te leggen.
Ik modereer weg als er zaken kwetsend zijn of te grof of over de schreef gaan. Naar mijn normen en waarden en de afspraken die we als forumteam gemaakt hebben. Ik ga geen tere zieltjes beschermen die zich beledigd voelen omdat ze flauwe opmerkingen krijgen op een vraag wat voor afsluitbare bekers er in de cupholder van een 997 passen. Kom op zeg.
En je gaat je maar lekker uitleven. Ga je over de schreef, krijg je een waarschuwing. Doe je het weer, blokkeer ik je account. Dus zolang je je gedraagt, niks aan het handje. Succes en probeer wat eelt op je ziel te kweken. Maakt het leven een stuk makkelijker. Oja, en niet te denigrerend doen over mensen die jaren sparen om vierdehands Porsche te kunnen kopen. Dit is nou net een forum waar je niet gaver bent als je auto nieuwer is.
24 jul 2014 22:00
horn schreef:RetroMan schreef:maar zo lang we cabriodaken van XXXk kostende auto's (een échte P man praat hier niet over geld) met vermeende plofmotoren in willen smeren met groene zeep is dat hier bepaald nog niet aan de orde
And by the way, groene zeep opgelost in lauwwarm water werkt prima om je cabriodak te onderhouden.
24 jul 2014 22:01
horn schreef:Ben trots op je! "Beter ten hele gekeerd dan ten halve gedwaald..."
24 jul 2014 22:03
horn schreef:Dit is nou net een forum waar je niet gaver bent als je auto nieuwer is.
24 jul 2014 22:04
24 jul 2014 22:06
Michiel911 schreef:Ik dacht toch echt dat ik daar meer respect mee zou krijgen
24 jul 2014 22:09
Michiel911 schreef:horn schreef:Dit is nou net een forum waar je niet gaver bent als je auto nieuwer is.
WAT....had iemand mij dat niet even kunnen vertellen voordat ik mijn 996 inruilde op een 997??? Ik dacht toch echt dat ik daar meer respect mee zou krijgen
24 jul 2014 22:11
Michiel911 schreef:horn schreef:Dit is nou net een forum waar je niet gaver bent als je auto nieuwer is.
WAT....had iemand mij dat niet even kunnen vertellen voordat ik mijn 996 inruilde op een 997??? Ik dacht toch echt dat ik daar meer respect mee zou krijgen
24 jul 2014 22:13
horn schreef:poepoe. tikkeltje gefrustreerd? Ik ben niet denigrerend maar reageer rechtstreeks tegen johannvb. als je het topic had gelezen waarin hij op zoek is naar een f, had je dat begrepen. en niet gedacht dat dit 'uitlokking' was.
Jij bent degene die steeds maar roept dan een Porsche man niet over geld praat? Hoezo niet? Dat jij er wellicht genoeg van hebt, wil niet zeggen dat dat voor iedereen hier geldt. Tevens heb je mij nooit horen roepen dat een McGuiars fles marketing troep is. Maar ik weet uit ervaring dat je met Dasty van de Wibra prima je velgen kan poetsen. En ik veroordeel jou niet als je MGuiars velgenpoets koopt, doe jij dat dan niet bij mij als ik Dasty koop. Of een 4e hands auto rij.
En doe niet zo verongelijkt over een afsluitbare drinkbeker man. Staat je niet.