Auteur |
Bericht |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
 Re: Kopje koffie glazenwasser?
ja maarten, de druiven zijn zuur, niet alleen betaal je veel te veel voor non espreso, tevens ben je verantwoordelijk voor de ondergang van de aarde  en femke kan hartstikke goed zoenen 
_________________________________________ oud is beter
|
25 dec 2009 16:12 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Eigenlijk wil je die getallen helemaal niet weten. Je wil gewoon goeie koffie! 
_________________________________________ "Il mattino ha l' oro in bocca"
|
25 dec 2009 16:13 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
yep. zodalijk in het ziekenhuis een heel redelijke cappuc uit een de automaat. have a nice dinner met een goeie calva aan het einde 
|
25 dec 2009 16:18 |
|
 |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Gebruiksgemak uit zich o.a. in het Connect & clean volautomatische melkreinigingssysteem. Het uiteinde van de slang stop je eenvoudig in het heetwaterpijpje en met een druk op de knop wordt het gehele (melk)systeem schoongespoeld via de All-In-One (slechts één uitloop voor alle dranken). Dus zonder iets te hoeven demonteren en schoon te maken. Het maalwerk is er eenvoudig uit te halen en zelf schoon te spoelen. Bij een Jura kan dit niet en moet dit gebeuren bij een servicebeurt. De verwarmde plaat voor kopjes maakt de kopjes, i.t.t. wat ik van de Krups gewend was, écht warm en de temperatuur van de koffie is via het menu eenvoudig op de graad nauwkeurig in te stellen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
25 dec 2009 23:18 |
|
 |
Rad911
997 SLoosdrecht
|
Ik heb nu sinds 2 jaar een Saeco Talea. Prima apparaat, maar wel veel schoonmaakwerk en cappucino krijg je er niet op een handige manier uit. Altijd ouderwets opschuimen met het pijpje. Mijn ouders hebben onlangs de Siemens TK 58001 gekocht. Dat wordt mijn volgende. Super apparaat voor een prima prijs. Maakt ook de melkslang schoon door er stoom doorheen te blazen. Nespresso vind ik echt niet te best. Marketingtruc van het jaar. Vooral voor mensen die dan kunnen roepen dat ze de eerste waren die er één hadden staan... Ik koop mijn bonen altijd online bij Fleur de Cafe.
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
26 dec 2009 0:14 |
|
 |
michelm1978
Porsche 911 3.0SC 1982Varik
|
Hallo, Wij drinken sinds anderhalf jaar onze koffie uit dit apparaat:  Een aanrader voor wat betreft smaak. Altijd goede koffie en cappucino met 1 druk op de knop. Wat ons wel tegenvalt is dat de logootjes op de knopjes snel vervagen. Wij hebben de 1e serie van de gefacelifte S9 (de impressa loopt al heel wat jaartjes mee). De koffiezaak (Kaldi) vertelde dat de knopjes gratis worden vervangen, maar dat je de machine wel een tijdje kwijt bent (moet naar Zwitserland hiervoor). We laten het even zo en combineren dit met een onderhoudsbeurt. Wat bonen betreft: -Zojuist GALA koffie (eigen merk Jumbo) geprobeerd. Valt niet tegen. -Tot nu toe het lekkerst, Illy, maar daar betaal je ook voor. -Hema koffiebonen zijn ook niet verkeerd, komen bij de Smit en Dorlas koffiebranders vandaan . -Kaldi heeft ook lekkere special bonen in hun programma. Leuk om eens voor het weekend een zakje te proberen. Ik ben een koffiejunk.. 's ochtends gaat er altijd een bak pure zwarte koffie mee in de auto. Grtsss Michèl
|
26 dec 2009 9:47 |
|
 |
paere
964 c2 cabrio marine blauw en 996 4S seal graugenemuiden
|
_________________________________________ never drive faster than your angels can fly
|
26 dec 2009 9:55 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Dat Jura staat ook bij iedere P-dealert.
Toeval?
|
26 dec 2009 10:57 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
.... Doe mij maar ook een kopje! Mijn schoonouders hebben ook zo'n Jura en dat ding maakt verdomd goede koffie  je kunt er van alles mee instellen... grote van het kopje, sterkte ed.. 
_________________________________________ Het leven gaat door..
|
26 dec 2009 15:33 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
Nee, bij de Jura Dealer staan namelijk ook wat Porsche's 
|
26 dec 2009 19:40 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
ik ben niet zo voor de volautomaat maar deze is wel gaaf, incl vingerprofiel 
|
03 jun 2010 12:48 |
|
 |
Airhead
1986 C1Friesland
|
Wolf; je weet toch hopelijk wel dat er eigenlijk maar één apparaat is voor luchtkokerrijders?  Niks automaat en andere "moderne" firlefanzjes  Best goeie koffie ook nog; als je weet hoe en wat. http://www.koffiecenter.nl/product/9294 ... lusso.htmlhttp://www.lapavoni.it/model.asp?id=22
_________________________________________ Im Prinzip bist du bei dem Auto mit dem Denken schon zu langsam. [Walter Röhrl - über den 911 3.2]
|
03 jun 2010 16:45 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
wat een ding he. wordt mijn volgende... en voor de water-tiprijders overigens een verstandige combinatie  change is good. no change is better
|
03 jun 2010 16:59 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Heb je zo'n ding niet in de wachtkamer staan dan?
|
03 jun 2010 19:03 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
neu, jij wel?
|
03 jun 2010 19:41 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Wij wel ,Saeco.
|
03 jun 2010 19:54 |
|
 |
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Lekker werken als ze net een bakkie met 2 klontjes op hebben 
|
03 jun 2010 19:59 |
|
 |
RS-R
ex 997 Carrera S.
ex Porsche 993,
ex Porsche Cayman S
PF nr.6
|
Investering moet er wel uit natuurlijk.. 
|
03 jun 2010 20:48 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
wmf is heel mooi, maar staat een kwartier op te starten; dus maar weer voor een jura gegaan ik weet het, volautomatische meuk; maar wel handig
_________________________________________ Got coffee?
|
03 jun 2010 22:57 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Hoe slecht kan je dag beginnen..... Inbouw koffiemachine geeft foutmelding..... Voor de zekerheid drukgroep even verwijdert. Alleen deze kan ik nu niet meer terugplaatsen omdat er een palletje is verschoven. Ook fijn Na enig geklooi geef ik het op, denk dat er een monteur mag komen.
|
01 aug 2014 11:47 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Wat is het voordeel van een 'inbouw' - koffiemachine?
|
01 aug 2014 13:06 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Dat het apparaat niet in de weg staat neem ik aan Wij hebben thuis een Jura. Ben ik erg tevreden over.
|
01 aug 2014 13:10 |
|
 |
turbocruiser
964 C2 1992Amstelveen
|
Inbouw Jura of los?
Inbouw vaatwasser snap ik; kan je mooi wegwerken achter paneel. Maar koffiemachine lijkt mij alleen maar lastig achter een paneel. Moet hij ook een eigen wateraftap-punt hebben en als hij stuk gaat heb je gelijk weer voorrij-kosten.
|
01 aug 2014 13:17 |
|
 |
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
Wij hebben een "clean-desk policy" in de keuken  Is inbouw maar niet achter een paneel, dat zou niet echt logisch zijn. Inbouwmachines staan meestal op een rail om naar voren te trekken, indien nodig.
|
01 aug 2014 13:20 |
|
 |
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Gewoon los. We hebben hem pas sinds een jaar of anderhalf. Achteraf had ik mezelf daar eerder mee moeten verwennen.
|
01 aug 2014 15:15 |
|
|