Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Porsche Paddock 10 augustus

07 aug 2014 20:28

Net de weersverwachting op ned1 gezien...ik blijf thuis...auto wordt nat en ik heb geen zin in dat gesop in de regen.

Volgende keer beter..... :thumleft:

07 aug 2014 21:15

Dan blijft de D8 ook binnen.... :|

08 aug 2014 17:06

+1 Ik sla ook over vanwege de weersverwachting...Veel plezier aan allen die wel gaan!

08 aug 2014 17:48

Nou ja!!
De Porsche is niet van suiker hoor, en dan staat er tenminste geen strandfile :cheers:

's-morgens valt het nog wel mee;

Afbeelding

En je banden slijten veel minder op natte wegen ivm minder wrijving haha!

08 aug 2014 17:57

Komt ook nog 500 kilometer bij voor mij he JP.. Ook niet fijn in de regen... als het nou om de hoek was...

08 aug 2014 17:59

Als hij niet tegen de regen kan mankeert er wat aan , die van mij doet het prima in de regen. :drive:

08 aug 2014 18:01

Ik dacht dat ik enige was...... :cheers:

Zoals geschreven, ik ben een mooi weer rijder, ook op de motor. Bovendien fiets ik elke week rond de 100km km naar mijn werk...en dat is moeten, dus in mijn vrije tijd mag ik kiezen en dan is de keuze gauw gemaakt... :thumleft:

Hoop voor jullie op mooi weer, en ik blijf lekker thuis....en er zat evenementen geweest dus een keer overslaan is ook niet erg. Spaar ik mooi tank benzine uit...brand ik liever op in DL met leuk weer.

08 aug 2014 18:25

En ik doe het allebei, je leeft maar 1 keer en 10.8.2014 komt nooit meer terug.
Maandag lekker de Porsche poetsen, ook leuk!

08 aug 2014 18:36

that's the spirit

08 aug 2014 18:37

This voor mij 15 minuten, maar in de stromende regen staan in de pits is geen pretje :oops:
Neem een plu mee en we wachten af :salut:

08 aug 2014 20:55

Idem, 10 minuten en pluutje mee :!:

08 aug 2014 21:18

ik doe de Porsche voor de zekerheid maar een zwembandje om maar komen doe ik. :ba:

08 aug 2014 21:29

Ik heb van iemand 2 kaartjes voor het nationaal oldtimer festival gekregen, dit is blijkbaar hetzelfde als de porsche paddock. Nu heb ik met de organisatie gemaild of ik als ik met de 964 kom, in de porsche paddock mag parkeren. Ze zeiden dat dit kon. Maar om gedoe te voorkomen vraag ik mij af hoe jullie "porsche paddock" kaartjes er uit zien, staat daar expliciet iets op als "toegang voor bestuurder + auto oid"? Bij mij staat er toegang voor een volwassene tot paddock en tribune.

08 aug 2014 21:38

op die van mij staat 'gratis toegang voor Porsche en bestuurder'
Tis dat ik niet handig ben met inscannen en plaatsen van foto's anders had ik mijn ticket wel hier laten zien.

Ik heb ook een ticket voor de bijrijder en daar staat idd 'toegang tot paddock en tribune ''.

08 aug 2014 22:17

Voor wie wil heb ik nog een gratis ticket.
Helaas ben ikzelf verhinderd :(
Stuur maar PB dan kan ik het ticket digitaal doorsturen.

08 aug 2014 22:22

Taxi Hans schreef:ik doe de Porsche voor de zekerheid maar een zwembandje om maar komen doe ik. :ba:

Hé Hans, zwembandje heb je altijd bij je hè?! :mrgreen:
Of is het nou een helm onder je trui :scratch:
veel plezier allemaal, misschien laat ik mijn gezicht ook nog even zien.

08 aug 2014 22:25

Taxi Hans schreef:ik doe de Porsche voor de zekerheid maar een zwembandje om maar komen doe ik. :ba:

Zo is het Hans.
Ik hou hem ook liever schoon maar wil dit evenement niet missen.
Maandag maak ik hem wel weer schoon!! :cheers:

08 aug 2014 22:34

auto mt motortje achterin schreef:Voor wie wil heb ik nog een gratis ticket.
Helaas ben ikzelf verhinderd :(
Stuur maar PB dan kan ik het ticket digitaal doorsturen.

Heb je hem nog?

08 aug 2014 22:45

Tjongejongejonge....

Mijn auto heeft niet eens een dak en toch ga ik!

Wat een watjes!

09 aug 2014 7:34

Denk dat ik ook even langswaai, waarschijnlijk komt er nog een VW Derby van een maatje mee (tenzij het regent). Toch nog iets van ouwe meuk :mrgreen: .

Iemand nog een kaartje en/of bijrijdersstoeltje over?

09 aug 2014 8:44

Helaas, helaas, ook dit evenement moet ik voorbij laten gaan! Jammer. Ik ga de Porsche zondag wel inzetten, maar voor een paar bezoekjes......deze zomer weinig evenementen kunnen bezoeken tot nu toe :cry:

09 aug 2014 9:00

Ik zit er ook over na te denken om te gaan. Keertje nat worden vind ik niet erg. Paar vraagjes:

- heeft er iemand een gratis ticket liggen?
- waar kan ik aanhaken? Ik kom uit Geertruidenberg NB A27 rijden.

09 aug 2014 10:24

ver boven de 200 schreef:Helaas, helaas, ook dit evenement moet ik voorbij laten gaan! Jammer. Ik ga de Porsche zondag wel inzetten, maar voor een paar bezoekjes......deze zomer weinig evenementen kunnen bezoeken tot nu toe :cry:

Jammer Jurgen, had je graag ff gezien!

09 aug 2014 10:36

Wederzijds, Ber, ik had onze bolides ook graag naast elkaar gezien!

09 aug 2014 10:45

Ik ga morgen sowieso, maar als het écht met bakken uit de lucht gaat komen, kom ik wellicht met m'n Peugeot 404.

Ik heb alleen een entree-kaartje voor de Porsche Paddock, dus dat gaat waarschijnlijk - dan - niet gebeuren/lukken. Ik vraag me af, of ik dan gewoon op de parking met overige klassiekers kan gaan staan...
Plaats een reactie