Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
09 aug 2014 11:17
leander schreef:Ik zit er ook over na te denken om te gaan. Keertje nat worden vind ik niet erg. Paar vraagjes:
- heeft er iemand een gratis ticket liggen?
- waar kan ik aanhaken? Ik kom uit Geertruidenberg NB A27 rijden.
Ik kan de mijne wel doorsturen?
09 aug 2014 11:22
968Tom schreef:Taxi Hans schreef:ik doe de Porsche voor de zekerheid maar een zwembandje om maar komen doe ik.

Hé Hans, zwembandje heb je altijd bij je hè?!
Of is het nou een helm onder je trui
veel plezier allemaal, misschien laat ik mijn gezicht ook nog even zien.
nu ben ik al een uur bezig Tom met het omvouwen van mijn zwembandje om het vehicel dat lukt @#$@!&^%$# niet

, mijn T shirt past hij wel
09 aug 2014 11:49
we komen gewoon zoals wel vaker met onze weersvoorspellings vrienden gaan ze extra safe zitten en gooien er weer een code geel of oranje uit. Uiteindelijk valt het dan altijd mee. Nu alleen maar vanaf 14:00 regen in Zandvoort volgens buienradar
09 aug 2014 11:56
Gewoon komen en er wat leuks van maken. Het is voor mij ook twee en een half uur sturen.Daar geniet ik al van.
09 aug 2014 12:49
Iemand die nog een kaartje wil verkopen??
09 aug 2014 13:05
wie wil er een kaartje ruilen Porsche paddock tegen entree zonder Porsche?
09 aug 2014 16:31
Klinkt goed! Ik zie jullie morgen!!
09 aug 2014 16:39
Niemand mee in het treintje vanuit Brabant? Lijkt me leuk niet alleen te hoeven rijden.
09 aug 2014 18:02
auto mt motortje achterin schreef:Voor wie wil heb ik nog een gratis ticket.
Helaas ben ikzelf verhinderd
Stuur maar PB dan kan ik het ticket digitaal doorsturen.
En een forumlid blij gemaakt met het ticket.
09 aug 2014 18:09
diegene die via Harderwijk willen aansluiten dan is er om 8.00 koffie en vertrek om 08.30 op en vanaf het bekende adres, tot morgen allemaal (we zien wel wie er aan sluiten)
09 aug 2014 18:21
leander schreef:Niemand mee in het treintje vanuit Brabant? Lijkt me leuk niet alleen te hoeven rijden.

Rond 0830 uur bij De Lucht A 2 verzamelplaats
Tot dan dan !
09 aug 2014 19:11
even een update over het weer in Zandvoort morgen

ziet er niet best uit, dus wel plu meenemen
09 aug 2014 19:58
Volgens buienradar gaat het pas rond 3en regenen in Zandvoort. Hebben dus nog genoeg tijd om zonder paraplu van al het moois om ons heen te genieten. We hebben er zin an
09 aug 2014 20:15
We gaan ons afmelden , daar de voorspellingen ( voor wat het waard is ) toch wel erg nat zijn en ik een hekel heb aan regen!
Volgende keer beter!
09 aug 2014 20:41
Het wordt so wie so gezellig druk bij de Mickey's!
09 aug 2014 20:46
Gezellig wordt het sowieso en droog ook; wie hebben hier al in tijden geen serieuze regen gezien en die weersberichten zijn geen moer waard. Sowieso zal ik het na de door code oranje getekende Le mans classic en het onder gelopen Amsterdam van twee weken geleden ook nu echt wel weer overleven. Tot morgen!!
09 aug 2014 20:51
porschefan schreef:We gaan ons afmelden , daar de voorspellingen ( voor wat het waard is ) toch wel erg nat zijn en ik een hekel heb aan regen!
Volgende keer beter!

Jammer Naud. Altijd leuk om jullie te zien.
09 aug 2014 21:43
Naud!!, en dat met een vast dak!
09 aug 2014 21:47
Voor de Limbo's en Brabo's: vertrek vanaf De Lucht om 8:45uur.
Diegene die koffie willen: eerder komen en zorgen dat de koffie binnen is om 8:44
Jean-Pierrre
Rij maar achter mij aan;
09 aug 2014 23:40
Wij gaan proberen op tijd te zijn bij de lucht! Tot morgen
10 aug 2014 6:33
Mannen, ik vertrek EERDER, dus wacht niet op mij...
Het is nu nog droog dus des te meer te genieten onderweg, en een langere drogere periode te Zandvoort.
Kon toch al niet slapen...
Tot straks!
10 aug 2014 6:49
Remmel schreef:Kon toch al niet slapen...

zenuwachtig?
Enfin, allen veel plezier vandaag!
10 aug 2014 9:34
This nu prachtig weer, wolken zijn wat onrustig
10 aug 2014 12:08
Ik heb geen regen gezien en het was zelfs warm. Ik ben dus wel nu weer thuis want het geheel viel toch wat tegen. Porsche paddock....paddock? Nee, Porsche ff op het buitenterrein parkeren aub, er stonden volvo 240s op betere plaatsen op het binnenterrein en er was ook werkelijk niets Porschespecifieks te vinden. Best een aardig auto-event met toch wat supercars die je niet elke dag ziet maar noem dit aub geen Porsche-event. En dan nog iets voor de organisatie; wanneer je de twee toegangswegen in beiden richtingen gaat benutten voor verkeer het circuit op, kan er dus niemand meer af....moet ik dit nogmaals uitleggen? Sukkels, bij een calamiteit of een ambulance die er af moet ofzo had men een serieus probleem gehad en mensen die het simpelweg gezien hadden konden dus ook niet weg. Dit was ooit een aardig evenement bij mij om de hoek maar voortaan sla ik weer over; ik ben te oud voor een petje en tatoeage.