Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
16 aug 2014 14:40
Bedoel je "old painless" in Predator of in The G, the B and the U?
Maar ik kijk zo weinig films en tv dat ik niet eens een surround set heb aangeschaft!
Begrijp wel wat je bedoelt.....in de bioscoop krijg ik ook altijd kippenvel van de combi beeld en geluid!!
16 aug 2014 14:57
horn schreef:Net als de achtervolgingsscene uit Ronin, met het geluid vol open

Of de zeer lange schiet scène in Heat
16 aug 2014 18:27
Net Blood Ties gekeken. Super film over de 70ties muziek auto's.
http://www.imdb.com/title/tt1747958/?ref_=nv_sr_1Ennuh nog nooit The Good the bad and the ugly gezien????? Van welke planeet kom jij Neppert?
16 aug 2014 18:33
barolo schreef:Bij gebrek aan goede films, ga ik die weer eens downloaden.
Gisteren naar Out of the Furnace gekeken met oa Casey Affleck uit Gone baby gone. Goed acteerwerk script vond ik wat minder.
Lijkt me ook wel een film om die ooit voor de tweede keer te kijken. Out of Furnace heb ik nog niet gezien.
16 aug 2014 19:57
Ghehehehe.......van Venus.
Zoals ik al zei, ik ben niet zo'n film kijker.
Dus als die dan al eens op tv kwam vergat ik het iedere keer.
Downloaden doe ik niet en om naar de videotheek te gaan ben ik
te lui voor (niet dat ze nog bestaan!!!)
Hij staat nu al een paar weken op mijn upc kastje.
En nog steeds komt het er niet van.
16 aug 2014 20:06
Neppert schreef:Bedoel je "old painless" in Predator of in The G, the B and the U?
Maar ik kijk zo weinig films en tv dat ik niet eens een surround set heb aangeschaft!
Begrijp wel wat je bedoelt.....in de bioscoop krijg ik ook altijd kippenvel van de combi beeld en geluid!!
Predator
18 aug 2014 10:55
gisteren erg genoten van davinvi,s demon,s season 2

zat ik met smart op te wachten na deel 1 gezien te hebben
vette serie
.
18 aug 2014 13:34
Heb deze vakantie 7 seizoenen van The shield zittenkijken op Netflix. Zit best lekker in elkaar en het beweegt ook nog
18 aug 2014 15:39
Franz schreef:Gisteren weer een juweeltje gekeken die ik blijkbaar gemist heb toentertijd. Gone Baby Gone. Toppertje.
Gisteren weer gezien en is zeker een toppertje. Wat hadden jullie gedaan? Het kind achter gelaten bij de bad guy of terug naar de moeder? Ik had het achter gelaten bij de bad guy.
18 aug 2014 17:24
horn schreef:Heb deze vakantie 7 seizoenen van The shield zittenkijken op Netflix. Zit best lekker in elkaar en het beweegt ook nog

Heb je
the wire ook gezien? Ook een aanrader.
18 aug 2014 18:47
barolo schreef:Franz schreef:Gisteren weer een juweeltje gekeken die ik blijkbaar gemist heb toentertijd. Gone Baby Gone. Toppertje.
Gisteren weer gezien en is zeker een toppertje. Wat hadden jullie gedaan? Het kind achter gelaten bij de bad guy of terug naar de moeder? Ik had het achter gelaten bij de bad guy.
Lastig dilemma inderdaad.
21 aug 2014 20:38
deze van christopher nolan lijkt me beestttt :
https://www.youtube.com/watch?v=zHg8lKk3vJosome wicked shit bro,s
.
21 aug 2014 22:51
Ben benieuwd. Beetje Blade Runner-achtig.
23 aug 2014 20:29
Heeft iemand suggesties voor een goeie thriller/horror waar je echt van verschiet?
25 aug 2014 21:16
Zo.....net ff drie uur naar the good, the bad and the ugly gekeken.
Vermakelijke film, zeker geen verspilling van mijn tijd geweest.
Alleen die scene dat ze die brug opblazen vond ik een beetje ongeloofwaardig.
25 aug 2014 21:48
dobbelsteen schreef:Heeft iemand suggesties voor een goeie thriller/horror waar je echt van verschiet?
DVD van de Toppers.
26 aug 2014 8:13
Gisteren naar de The purge anarchy gekeken. Was beter dan verwacht.
http://www.imdb.com/title/tt2975578/
29 aug 2014 7:43
Godzilla 2014
Twee uur van je leven die je nooit meer terug krijgt
29 aug 2014 10:29
Ben na anderhalfuur gestopt, toch nog dat laatste halfuurtje van m'n leven kunnen redden
Erg hoe ze zo'n film zo slecht kunnen maken
29 aug 2014 10:49
MY00 schreef:Van de week naar Divergent gekeken. Zeer zeker de moeite waard.
Gisteren gezien en is zeker de moeite waard. Beetje in de stijl van the Hunger games.
http://www.moviemeter.nl/film/93644
29 aug 2014 16:52
Ljikt idd op The Hunger Games.
Gisteren naar Guardians of the galaxy geweest. Het was een vreemde maar erg leuke film. Zeker niet iets wat je gewent bent van Marvel.
03 sep 2014 23:30
Edge of Tomorrow. Zeker de moeite waard.
http://youtu.be/vw61gCe2oqI
11 sep 2014 9:35
Omdat we steeds vaker gebruik maken van Netflix heb ik maandag bij Expert een 42" LG besteld voor de slaapkamer. Geen gedoe met kabels, gewoon wifi-verbinding en de Netflix-app doet de rest. Maar dat WebOS van LG ziet er wel lekker uit zeg. Ga in het weekend kijken of ik een verbinding kan maken met m'n NAS om zo alle films te kunnen streamen.
11 sep 2014 13:56
Hier nog een paar tips van films, als je toch niets beter te doen hebt.
1) De Poel, NL horror.
2) The Other woman, begin best wel lachen einde mwoah.
3) Noah, wel aan begonnen, maar hebben we nog niet afgekeken