Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
13 aug 2014 18:46
destubesser ja. rijdt al genoeg eenheidsworst rond.
13 aug 2014 19:14
Geweldig ding. Doet tenminste wat hij zelf mooi vindt en niet wat de massa wil of doet. Eenheidsworsten genoeg inderdaad
13 aug 2014 21:12
Is ie al verkocht?
Staat namelijk niet meer op de website.
13 aug 2014 21:14
Is al enkele dagen van de site af.
Normaal betekent dit bij W&O dat hij is verkocht inderdaad.
14 aug 2014 7:14
Ik ken de vorige eigenaar van de '66er.. Hij heeft de auto met W/O geruild voor een 993 4S.......................
14 aug 2014 9:22
Als ik zie hoe snel die Magnus Walker 911 verkocht is, zat het met de vraagprijs wel goed....
16 aug 2014 20:12
Die van Dutchmanphotos ook verkocht; best bizar en krijg nu bijna ook de neiging er te koop op te hangen.
17 aug 2014 11:25
Wouter schreef:Die van Dutchmanphotos ook verkocht; best bizar en krijg nu bijna ook de neiging er te koop op te hangen.
En dan?
18 aug 2014 21:04
P.s. Nee, ik heb echt absoluut niets tegen Magnus maar jullie moeten toch toegeven dat het een boel poppenkast is.
+1
Ik vond Dutchmans auto mooier toen hij hem pas had, jaar of 2 geleden, stond toen ook in RS magazine, met "normale" fuchsen en compleet wit.
18 aug 2014 21:07
zo dus :
20 aug 2014 11:01
Destijds was het technisch gezien nog een behoorlijke frikandel..... Ik snap achteraf niet hoe ik het voor mekaar heb gekregen om twee weken door California te rijden zonder al te grote problemen, haha!!
Ik heb wel eens zitten denken om die gouden bumpers en de zwarte kap ook weer in code 131 Elfenbein te spuiten, dat zou er wel chique uit zien, vooral met origineel ogende Fuchsen, maar goed, dat is nu misschien iets voor de volgende eigenaar....
20 aug 2014 11:11
Al enig idee of en wat jouw volgende Porsche gaat worden Maurice?
20 aug 2014 11:53
Wouter schreef:Al enig idee of en wat jouw volgende Porsche gaat worden Maurice?
Waarschijnlijk een Impact Bumper 911....
'K heb me behoorlijk verdiept in de GT3's... Lijkt me momenteel een leuke investering, en het zijn te gekke auto's... Alleen de aanschaf van een goede, gecombineerd met de kosten van belasting, verzekering, en onderhoud (bij de dealer voor het stempeltje), gaat toch behoorlijk in de papieren lopen denk ik...
Reken daarbij dat ik toch zeker wel 10 - 15000 km per jaar rijd, waar door de waarde misschien ook weer inzakt als je een hele nette koopt met weinig km's... Eentje met veel km's zou dan misschien wat zijn, maar goed, dan zit er ongetwijfeld een berg onderhoud aan te komen..
Dus toch maar een leuke SC of 3.2 waar ik zelf lekker aan kan werken en wat eurootjes in de pocket houden...... Ik heb denk 'k ook meer "gevoel" bij de oudere type 911's...
20 aug 2014 11:56
Is ook geen straf een SC of 3.2 en gaan in waarde ook nog wel harder stijgen denk ik.
20 aug 2014 12:10
hadden we hier vroeger niet een topic "Bompa's Beleggingscorner" of zoiets?
20 aug 2014 13:22
DutchmanPhotos schreef:Wouter schreef:Al enig idee of en wat jouw volgende Porsche gaat worden Maurice?
Waarschijnlijk een Impact Bumper 911....
'K heb me behoorlijk verdiept in de GT3's... Lijkt me momenteel een leuke investering, en het zijn te gekke auto's... Alleen de aanschaf van een goede, gecombineerd met de kosten van belasting, verzekering, en onderhoud (bij de dealer voor het stempeltje), gaat toch behoorlijk in de papieren lopen denk ik...
Reken daarbij dat ik toch zeker wel 10 - 15000 km per jaar rijd, waar door de waarde misschien ook weer inzakt als je een hele nette koopt met weinig km's... Eentje met veel km's zou dan misschien wat zijn, maar goed, dan zit er ongetwijfeld een berg onderhoud aan te komen..
Dus toch maar een leuke SC of 3.2 waar ik zelf lekker aan kan werken en wat eurootjes in de pocket houden...... Ik heb denk 'k ook meer "gevoel" bij de oudere type 911's...
hey mauricio dude whasup
996je gt3mk1 hebbie tegenwoordig al zo vanaf net geen 35 k ik denk als je een goede 3.0 of 3,2 zoekt hetzelfde kwijt bent
kunje net zo goed ff aan zo,n gt3 ruiken voor een tijdje , like magnus said : right now 996gt3 most bang for buck
en gt3 heeft niet zoveel/vaak onderhoud nodig als g model ! en het geluid in de auto vind ik magsitraal van zo,n gt3 mk1

en mklk te tunen naar dik 400 plus pk
succes met je keuze en veel plzr met de zoektocht wat het ook word
greetz knauffff
20 aug 2014 13:31
Tsja maar je moet er ook tegenaan kijken Mikey
20 aug 2014 13:34
De 996 is een beetje het lelijke meisje uit de klas. Niemand wil er mee gezien worden maar als je er eenmaal in zit rijdt het best wel lekker.
20 aug 2014 13:36
Voor 35 K vindt je geen knappe meer, en ik denk er hetzelfde over als Maurice. Je moet behoorlijk in de buidel tasten voor een GT3, en dan nog maar afwachten wat je koopt. Dat wordt langzamerhand een 'beurs'-auto, en geen rijdersauto. Betaal je de hoofdprijs, dan durf ik er in elk geval geen kilometers mee te rijden, in de wetenschap dat dezelfde auto me 2 jaar geleden 20K minder had gekost. En als je m dan stilzet, kan je misschien 20K verdienen....
No thanks. Bovendien ben ik geen trendvolger. En de GT3 is momenteel een trend.
20 aug 2014 13:38
en ik maar denken dat gepimpte early 911jes de trend zijn...
20 aug 2014 14:07
nou in frankrijk zijn ze iig niet trending daar zakken ze als een oude onderbroek die 996jes gt3 mk1 en mk 2 ook btw
laatste keer spa porsche days stond er een witte 996gt3 mk1 te koop voor 28 k
geef mij maar het lelijke eendje maar hoor vd 996 ik krijg hem wel heel erg wreed dik optische
dit is wel geen gt3 maar optisch zoiets zal het wel worden dan :

hoezo wicked
en of je nou een dure of goedkope neemt je weet het toch bijna nooit zeker of die goed is met zo,n extreme motor erin
.
20 aug 2014 16:01
Gt3 mk1 is zooo

daar kan voor mij geen luftie tegenop!
Alhoewel, een 930...
08 sep 2014 9:44
Die eerste, die bij Witmer stond, staat nu hier (en afgelopen weekend in de occasionhal van RS Fest):
http://www.einhaus.com/go.to/modix/now/startseite.html
08 sep 2014 19:53
Maar staat ie nou te koop?