16 aug 2005 15:38
WdePundert schreef:Jurgen schreef:Ik deel Paul's mening...mss niet alle snelwegen, maar d'r zijn er genoeg waar het geen enkel probleem is hoor (onder de juiste omstandigheden, dat spreekt vanzelf he)
Die omstandigheden kunnen soms voor je gevoel plotseling veranderen.
16 aug 2005 15:47
Jurgen schreef:Gewoon een lege baan, wat hier wss vaker voorkomt dan in het westen vh land ; Zevenaar -Doetinchem is zo'n stuk bv..
16 aug 2005 15:48
16 aug 2005 15:52
Ivo964C2 schreef:Beetje bijgekomen inmiddels?
16 aug 2005 15:52
Jurgen schreef:
Gewoon een lege baan, wat hier wss vaker voorkomt dan in het westen vh land ; Zevenaar -Doetinchem is zo'n stuk bv..
Verdorie, WEER een voordeel wat jij hebt.... Verdulleme
16 aug 2005 16:06
Double G schreef:In zeeland is het vaak ook rustig op de weg, maar helaas niet ernaast (in de berm dus)![]()
16 aug 2005 16:13
16 aug 2005 16:16
Double G schreef:Toen ik daar nog woonde
16 aug 2005 16:20
16 aug 2005 16:24
Double G schreef:Ik tot 5 jaar terug in Terneuzen. Heb daar in de buurt de wegen onveilig gemaakt met m'n 944 (zie mijn album).
16 aug 2005 16:29
16 aug 2005 17:04
16 aug 2005 19:28
WdePundert schreef:Jurgen schreef:Ik deel Paul's mening...mss niet alle snelwegen, maar d'r zijn er genoeg waar het geen enkel probleem is hoor (onder de juiste omstandigheden, dat spreekt vanzelf he)
Die omstandigheden kunnen soms voor je gevoel plotseling veranderen.
Gisteren reed ik ergens tussen Hardinxveld en Gorinchem op de A15 met een snelheid van plm 120 km p/u (130 op de teller).
Ik vind van mezelf dat ik goed kan anticiperen (wie vindt dat niet) en kijk dus altijd ver vooruit. Plotseling zie ik voor me een aantal auto's schots en scheef op de weg staan (aan de andere kant was er een aanrijding geweest, ergo kijkers
). Ik was al zo ver genaderd dat het me onmogelijk leek om nog op tijd te stoppen. Natuurlijk vol in de remmen gehangen, begon te slippen en snel weer de rem los. Ditzelfde een paar keer kort achter elkaar. Remmen tegen blokkeren aan lukte dus niet helemaal. Ik had nog even de gedachte; "Als ik hetzelf maar overleef, de P. kan me even niets schelen").Op het laatste moment kon ik nog uitwijken naar de vluchtstrook, evenals een auto voor me.
Met bonkend hart en slappe benen ben ik verder gereden, zelfs zonder nog direct in mijn spiegels te kijken om te zien wat er achter mij gebeurde.
16 aug 2005 19:43
ppp 356 schreef:horn schreef:helemaal eens. 200 PLUS is nou niet een snelheid waar het nederlandse wegennet op gemaakt is, ook niet 's nachts. Vind het klote voor je, maar 'if you can't do the time, don't do the crime'.
horn - multiboetes voor te snel rijden in de bus
Wanneer zijn de wegen dan wel goed om 200+ te doen?
Ik zie echt geen probleem om 's nachts 200+ te rijden op verschillende Belgische en Nederlandse wegen.
Mooi asfalt, op en afritten met lange in en uitloopstroken, 2rijstroken en pechstrook minimaal.
Nu enkel nog een goede wagen en chauffeur en ik zie geen probleem meer
16 aug 2005 22:01
16 aug 2005 22:06
16 aug 2005 22:25
Waarom nu wel, weet ik eigenlijk niet
17 aug 2005 1:46
Nine-eleven schreef:Waarom nu wel, weet ik eigenlijk niet.
Mooi weer, lege weg, ruim baan, BMW tje.
Het blijft stom natuurlijk.
Enfin, afwachten maar.
17 aug 2005 1:57
Horn schreef:Maar ik zal wel een saaie l*l zijn...
17 aug 2005 8:56
Teun schreef:Waarom nu wel, weet ik eigenlijk niet
Dit kan natuurlijk de beste overkomen. Ik zal zelf ook niet rechts inhalen of bumperkleven maar te hard rijden kan ik tot op heden niet laten, als de situatie het toelaat natuurlijk.
Je moet eigenlijk zorgen dat je niet gepakt wordt met 30+ snelheden. Het maakt echter niet of je iedere dag een bekeuring van 29km te hard ontvangt. Dan wordt er niets geregistreerd. Vanaf 30 km te hard wordt alles geregistreerd en kan dit tegen je worden gebruikt bij een latere (grovere) overtreding.
17 aug 2005 9:09
17 aug 2005 9:32
17 aug 2005 9:35
17 aug 2005 9:37
17 aug 2005 10:15