Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
01 sep 2014 7:02
Gizmo - excuses, mijn opmerking had aan Driver4S gericht moeten zijn - niet aan jou. Sorry.
Driver4S schreef:Zoals iemand anders al opmerkt. De banken zijn er niet voor ons, maar wij zijn er voor de banken. Meedenken etc hoef je niet te verwachten.
Die uitspraak bedoelde ik.
01 sep 2014 8:46
Gizmo schreef:hoe spreken ze het uit dan?
Als privut. De eerste keer dat ze belden had ik pas na het gesprek door wat ze bedoelden.
01 sep 2014 9:05
En dat lag aan die bankmedewerker???
01 sep 2014 9:07
Dekt de lading wel. Privaat als in plee
01 sep 2014 9:09
Hier al 20 jaar RABO, zakelijke en prive.
Laatste jaren hopeloos.
Constante wisseling van accountmanager, nu een part-time dame die 150 klanten heeft.
Dan krijg je dus niet de aandacht waar je als klant recht op hebt en voor betaalt.
Was ver met de Deutsche Bank, maar toen de ondergrens naar 10 miljoen omzet opgetrokken werd had ik ook daar een minder goed gevoel bij, hoewel nog steeds welkom.
01 sep 2014 9:49
ING zakelijk en prive. Werkt prima, perfecte app en ik verwacht eigenlijk niet zo veel van een bank behalve niet omvallen...
, nu een part-time dame die 150 klanten heeft.
.
Je hebt het over een bank toch?
01 sep 2014 11:21
Heb bij Rabo gezeten nu ABN, beiden op specifieke onderdelen star en absoluut niet klantgericht. Gelukkig heb ik ze niet vaak nodig behalve dat m'n salaris erop wordt gestort en ik pin en geld overmaak. Dat is dan voor mij weer een goede reden om bij ABN te zitten want als ik zie hoe vaak ING problemen heeft met hun digitale betalingsverkeer.... Nee dank je
01 sep 2014 11:53
giulia schreef:ING zakelijk en prive. Werkt prima, perfecte app en ik verwacht eigenlijk niet zo veel van een bank behalve niet omvallen...
, nu een part-time dame die 150 klanten heeft.
.
Je hebt het over een bank toch?

Jawel, ik geloof niet dat ze in de door jou bedoelde business veel succesvoller zou zijn
01 sep 2014 12:19
is het product slecht, ligt het aan de bank.
is de communicatie slecht, ligt het aan de mensen. is vast bij iedere bank zo.
zit bij de ABN AMRO, heb er niet vaak mee te maken. Baal ervan dat er steeds minder kantoren met minder mensen zijn die op rare tijden ineens gesloten zijn.
Zo ging ik in mijn vakantie (tja, wanneer ben je tijdens kantooruren thuis...) naar mijn kantoor om twee extra en/of betaalrekeningen en een dollarrekening te openen.
Rukker aan de balie vroeg: "Doet u geen internetbankieren dan?" Jawel. "Nou dan hoeft u hier niet op mijn collega te wachten want dat kunt u allemaal regelen via uw internetbankaccount. Mooi, ik geen zin om een kwartier te wachten dus wilde dat een paar dagen later even doen. Kan dus niks vinden online. Bel die jokers op: "Nee meneer, voor en/of rekeningen en buitenlandse valutarekeningen móet u naar een kantoor komen. Zal ik even kijken wanneer Bilthoven open is?" Tja, daar ben ik nooit overdag...
01 sep 2014 12:26
Ik heb rekeningen bij ABN AMRO, ING en Rabo.
ABNAMRO en ING vind ik allebei helemaal Nikx. Ben tevreden over de Rabo.
01 sep 2014 13:56
Enguess schreef:Gizmo - excuses, mijn opmerking had aan Driver4S gericht moeten zijn - niet aan jou. Sorry.
Niet nodig ik ben niet altijd tactisch maar het verbaaste me al.
01 sep 2014 19:42
Maarten schreef:ABN PB vind ik dus matig. En ze kunnen het zelf niet eens uitspreken.
Zal ook van de PB afhangen, maar ik ben tevreden.
01 sep 2014 20:06
Ongetwijfeld. Vroeger (lees: 15 jaar geleden) had ik gewoon een 020 nummer van mevrouw Kuiper. Wilde ik wat dan kreeg ik het thuisgestuurd met zo'n geel briefje waar ik moest tekenen. Opsturen en klaar. Nu moet je toch langskomen, voor de 25e keer legitimeren etc. Ben er klaar mee. Maar als gezegd: ik ga er niet van uit dat het gras groener is bij de buren.
01 sep 2014 20:28
Nu Ing,maar vond Postbank vroeger beter....
01 sep 2014 21:20
Marc' Oh Oh... schreef:Ik ben mij op dit ogenblik aan het oriënteren om mijn particuliere bankzaken bij een andere bank onder te brengen omdat ik niet tevreden ben over de huidige.
Bij welke bank bankieren jullie en wat zijn voor jullie de plus en minpunten?
De vraag is erg breed geformuleerd.
Wat vind je het belangrijkste dat goed moet zijn?
Google leidt je naar (algemene) reviews zoals
deze.
Maar zoals hierboven al aangegeven wordt je beeld voornamelijk bepaald door hoe je bediend/behandeld wordt door medewerkers van een bank.
Persoonlijk bankier ik bij meerdere (systeem)banken tegelijk, zowel privé als zakelijk.
Reden van meerdere banken is dat ik ze kan vergelijken/scherp houden, kan switchen/overboeken als ik dat wil om wat voor reden dan ook, en -last but not least- dat ik niet wil dat 1 commerciële instelling alles van me weet qua financiën.
Jij zal je (waarschijnlijk andere) eigen persoonlijke criteria hebben bij het kiezen van een bank.
01 sep 2014 22:03
ING en dat bevalt erg goed. Eigenlijk nooit iets fout gegaan.
01 sep 2014 22:30
Cazzo Super Veloce schreef:Was ver met de Deutsche Bank, maar toen de ondergrens naar 10 miljoen omzet opgetrokken werd had ik ook daar een minder goed gevoel bij, hoewel nog steeds welkom.
Een tip ga er niet naar toe, bediening wordt steeds rampzaliger.
01 sep 2014 23:08
ver boven de 200 schreef:ING en dat bevalt erg goed. Eigenlijk nooit iets fout gegaan.
Eg niet?
10 miljard erin gekiept
01 sep 2014 23:27
En dik 60% rendement erop behaald (los van de winst die er nog is behaald op de garanties)......
Wil niet zeggen dat er nooit iets fout gaat overigens.
02 sep 2014 6:10
Maarten schreef:Ongetwijfeld. Vroeger (lees: 15 jaar geleden) had ik gewoon een 020 nummer van mevrouw Kuiper. Wilde ik wat dan kreeg ik het thuisgestuurd met zo'n geel briefje waar ik moest tekenen. Opsturen en klaar. Nu moet je toch langskomen, voor de 25e keer legitimeren etc. Ben er klaar mee. Maar als gezegd: ik ga er niet van uit dat het gras groener is bij de buren.
Komt grotendeels door al die zinnige en onzinnige regels waar banken zich aan hebben te houden. Mevr. Kuiper mag niks meer over de telefoon doen - al zou ze het willen.
Mag je nog blij zijn dat je geen Amerikaan bent, dan kan je bij geen enkele bank meer terecht.
02 sep 2014 8:36
Dat deed ze dus op zich niet: ze stuurde het op. Maar je hebt gelijk: heel veel regeltjes. Maar waarom ik mij dan elke keer dat ik er ben moet legitimeren kunnen ze me niet uitleggen. Een jaar of 10 geleden bleek dat ze van veel klanten geen recente ID hadden en daar hebben te toen een enorme inhaalslag moeten maken maar dat is wat anders dan elke keer. En inderdaad: voor Amerikaanse klanten doen ze het allemaal in hun broek.
02 sep 2014 8:39
ABNAMRO zakelijk en prive: Afhankelijk van welke medewerker je treft maar over het algemeen wel tevreden. Enigszins meedenkend en flexibel. wel vervelend dat je elk jaar een nieuwe accountmanager krijgt, die zich dus ook altijd weer voor wil komen stellen. Na de zoveelste keer maar bedankt voor de kennismaking.
Rabobank prive: regels regels regels, stugge bank (mijn kantoor althans) maar toch ook niet ontevreden. Ik ben hier alleen prive klant en (met alle respect) heb hier dus veel te maken met herintreders/halve huisvrouwen etc.
ING ook prive: nooit problemen mee gehad maar kom dan ook zelden op een kantoor en gebruik de rekening bijna alleen maar via internet bankieren. Volgens mij wel een van de voordeligste rekeningen.
03 sep 2014 3:21
RABO, SNS en Regio-Bank.
Doen wat ze moeten doen, echter service.......is bij alle banken VER te zoeken....
Bij de RABO recent enkele duizenden contant gereserveerd, op de beloofde dag was het geld er niet! (verlof genomen om het geld op te kunnen maken

)..... "maar meneer wie heeft er nu nog zoveel contant geld nodig...... "
2 dagen later het geld alsnog kunnen ophalen, en toen WEER moeten legitimeren..... wat een bende om aan je eigen zuur verdiende geld te mogen komen.
03 sep 2014 13:36
Maarten schreef:........ Vroeger (lees: 15 jaar geleden) had ik gewoon een 020 nummer van mevrouw Kuiper..........
Vroeger liep ik de bank binnen en konden ze me nog net niet bij naam aanspreken. Toen ik even m'n rekeningnummer niet wist, maakte dat toch niet uit en kon ik alsnog geld opnemen. Zochten ze gewoon even op naam en mijn gezicht kwam bekend voor. Lag als scholier in ieder geval niet aan m'n banksaldo

Was wel service destijds van de SNS (2 x zo lang geleden).
Nu ABN en ING (postbank). de betaalrekeningen functioneren en verder geloof ik het wel. Van dat ABN PB alleen een keer gebruik gemaakt voor een event. Was leuk voor m'n zoontje.
03 sep 2014 13:40
zit bij de abn en spreek nooit iemand gelukkig. zolang de boel online maar werkt.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.