Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

Re: Al plannen voor aankomend weekend (29-31 augustus)?

01 sep 2014 13:34

Zaterdag ook wezen kijken, top evenement, net als vorig jaar.
Minpuntje was het Porsche parade rondje, waarbij een ongelofelijke oetjippie in een rode 911 cabrio (weet type niet meer) zat te slapen en vol in de remmen moest (geen ABS) voor zn voorganger, waardoor 2 andere auto's op elkaar botsten :evil:

Favo auto's voor mij; de Cobra's, man man wat driften die dingen fraai de Tarzan uit :cheers: :cheers: :cheers:

01 sep 2014 14:26

Gisteren (zondag) ging het ererondje met de nieuwe klassiekers :lol: niet door. Was wel een interview met mensen óver de 996 en 986, maar geen ererondje/walk of shame :twisted: (geintje, geintje).

Maar ik heb écht een hele leuke dag gehad. Gaaf ook om die ouwe sigaren te zien trappen!!

Afbeelding

Wij stonden net na de Hunserud bocht (bij 11) en zeker toen het 's middags ging regenen kwamen sommige van die Amerikaanse V8en echt kruipend door die bocht. Waar anderen hem juist vol driftend de bocht door joegen. Spectaculair! 8)

01 sep 2014 16:05

Je leert elke dag weer, een nieuwe bocht op het circuit van Zandvoort :mrgreen:
Jammer dat de nieuwe klassieker geen rondjes mocht maken :twisted:

01 sep 2014 16:14

Vreemd verhaal want dat ererondje heeft gisteren toch echt plaats gevonden :roll:

01 sep 2014 16:16

horn schreef:Gisteren (zondag) ging het ererondje met de nieuwe klassiekers :lol: niet door.

Ech wel :drive:

Leuk evenement.
Mooi spul gezien.
Pon had ook e.e.a. netjes voor ons geregeld.
Alles bij elkaar leuke dag gehad, volgend jaar weer :thumleft:

01 sep 2014 16:32

molen934 schreef:Je leert elke dag weer, een nieuwe bocht op het circuit van Zandvoort :mrgreen:

:oops: wilde Hunserug typen en zie nu dat het Hunzerug is.

Als Jeroen en Wouter het zeggen, neem ik het zo aan. Heb ik het helemaal gemist. Stonden net te bbq'en. Zal dat het wel zijn geweest. Waren ze wel snel voorbij :roll:

01 sep 2014 17:10

horn schreef:
Wij stonden net na de Hunserud bocht (8)

:?: :?: :?: ook nog een bril, jaartjes gaan tellen :oops:
Plaats een reactie