Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

17 aug 2005 11:01

OK!
in dat geval is de marge weer ites verhoogd/de boete iets lager :compress:
moet zeggen; rijdt ALTIJD rond 30-40 te hard en aantal boetes valt ernstig mee
alleen VOORTDUREND loeren naar de berm en viaducten... :shock:

17 aug 2005 11:47

Nine-eleven schreef:Tot op heden ben ik niet benaderd door de heren van de hermandad, misschien kan ik hier een beetje moed uit putten.

Helaas, bellen ze tussen een week en drie weken na het feit, dus nog ff geduld met juichen.

MS964 schreef:De "Wet Mulder" is bedoeld om kleine overtredingen, zoals ...............makkelijker te verwerken voor Justitie. U bent schuldig totdat u het tegendeel kan bewijzen.

Afbeelding

Ik ben gek op overtredingen :lol:

17 aug 2005 12:01

MS964 schreef:De "Wet Mulder" is bedoeld om kleine overtredingen, zoals ...............makkelijker te verwerken voor Justitie. U bent schuldig totdat u het tegendeel kan bewijzen.

Helaas werkt het complete huidige rechtssysteem zo :evil:

17 aug 2005 12:11

John,
moet dat nou, JAN Mulder...pfffffffff :oops:

http://www.alfemminile.com/w/star/f1278 ... ulder.html

is toch veel leuker om naar te kijken :D

17 aug 2005 16:47

Valentijn schreef:Veel geluk gehad !
Nu even de banden controleren of ze niet vierkant zijn rijd zo lastig anders :lol:

Ik was opweg naar de APK-keuring, gevraagd om extra op de banden te letten, er werd niets bijzonders gevonden.

17 aug 2005 17:02

ROSE schreef:John,
moet dat nou, JAN Mulder...pfffffffff :oops:

http://www.alfemminile.com/w/star/f1278 ... ulder.html

is toch veel leuker om naar te kijken :D

Das helemaal waar, Jan mulder is imo een mispunt maar das niet om in dit topic te behandelen.

on topic:

Wil diegene die nooit is een grove snelheidsovertreding met hun Porsche hebben gemaakt, dit forum verlaten....................................

zo en nu weer verder met z'n tienduizenden!!!!!!!!!

17 aug 2005 17:34

John4S schreef:Wil diegene die nooit is een grove snelheidsovertreding met hun Porsche hebben gemaakt, dit forum verlaten....................................

't was gezellig, maar helaas ... :cry: voor jullie ! ik mag blijven

17 aug 2005 17:55

John4S schreef:Wil diegene die nooit is een grove snelheidsovertreding met hun Porsche hebben gemaakt, dit forum verlaten....................................

Een vastgestelde en dus beboete :?:

Tja dan zal ik hiermee het forum moeten verlaten :cry:
-totnutoevijfjaarboetevrijporschegereden-

17 aug 2005 17:58

911-lover schreef:Tja dan zal ik hiermee het forum moeten verlaten :cry:
-totnutoevijfjaarboetevrijporschegereden-

Begrijpend lezen Koen, ik spreek niet over boetes, maar overtredingen (wel of niet beboet).

Aangezien ik best wel is behoorlijk doortrek (en dan niet alleen maar op de plee), moet ik zeggen dat ik dus bij de meerderheid hoor.

200+ en meer is redelijk veel voorgekomen waar dat niet mag.

:oops: :oops: :oops:

17 aug 2005 18:11

Ik dacht wel dat het zo bedoeld was , vandaar die vraag.
Je denkt toch niet dat ik van de verslaving van dit forum zomaar af geraak :wink:

En ik weet precies wat je bedoeld met je rijstijl hoor :roll: :lol:
zolang als het veilig en verantwoord gebeurd zonder andere personen in gevaar te brengen moet het af en toe kunnen :twisted:

17 aug 2005 19:54

John4S schreef:200+ en meer is redelijk veel voorgekomen

:

En daar hebben we 'm voor toch :roll: :lol:

17 aug 2005 20:35

wie in de appel bijt....,
enfin, jammer voor u, maar ik lees ergens 415 euro,
is veel om weg te gooien,
maar tis nu ook weer geen drama hé.

gewoon dokken en vergeten...

KOP OP

17 aug 2005 22:18

bye bye

17 aug 2005 22:25

Allé Robbie, maak dat je kat wijs (als je er eentje hebt :roll: )

17 aug 2005 23:04

ik was vrijdag geflits geworden met 190kmph.....

was wel een meisje die de foto maakte op zolder toen we voorbij kwamen...

en over het rechts inhalen... het was op de afrit.. en ligt idd ook aan de situatie...
gr m

Re: Stom stom stom

05 sep 2005 23:13

Nine-eleven schreef:Enfin, nogmaals stom stom stom, temeer daar ik mijn rijbewijs natuurlijk nodig heb.
Ik hou jullie wel op de hoogte.

Ik ben benieuwd of je nog wat hebt gehoord...

06 sep 2005 0:02

Afgelopen zaterdag lag er een envelop van CJIB (Centraal Justitieel Incasso Bureau) in de bus. Slik. :cry:

Eerst even flink wat moed verzamelen en openen dan maar. . . . .

De geconstateerde snelheid na correctie: 182 km/h
Wel een beetje hoog, maar ja ik liep dan ook op die BMW in met 200+ alvorens ik die @&*+#% camera zag staan.

Ik ben dus verdacht van een strafbaar feit en mij wordt derhalve een transactievoorstel aangeboden om verdere strafvervolging te voorkomen.

Een donatie aan de staatskas a € 465,00

Het is veel geld :lol: maar ik heb in ieder geval mijn rijbewijs nog. Kennelijk heb ik mij langdurig goed gedragen, behoudens een enkele 6 a 7 km overtreding.

Slikken, vlug betalen en alles verder maar vergeten, diepe zucht.
Tis goed afgelopen.
Enne voorlopig maar ff gas deraf.
En voor de rest aan de heren van de acceptgirobrigade: :ass:

06 sep 2005 0:12

Het wordt echt tijd dat ik zo'n gele plaat met zwarte letters aanvraag. (al past dit helemaal niet op mijn blauwtje)

Vergelijkbaar feit voor 6 jaren 58000bfr (1450€) en drie maanden brief kwijt. :evil:

06 sep 2005 6:54

Ik begin al te denken aan een katvanger :shock:

06 sep 2005 7:10

Nine-eleven schreef:Een donatie aan de staatskas a € 465,00

Slikken, vlug betalen en alles verder maar vergeten, diepe zucht.
Tis goed afgelopen.
Enne voorlopig maar ff gas deraf.

Groot gelijk! Het blijft natuurlijk een hoop geld maar bij een dergelijk voorstel zou ik niet verder in discussie gaan...

Betalen en verder gassen :wink: Alleen even iets minder stug op het gaspedaal.

06 sep 2005 7:18

Nine-eleven schreef:En voor de rest aan de heren van de acceptgirobrigade: :ass:

Ja, nu durf je wel weer....

06 sep 2005 8:41

Wel een hoop centen, maarreh...slikken, betalen, en :drive:

06 sep 2005 8:42

Tooltje voor Belgoland

http://www.wegcode.be/snelheidsovertreding.php

Kan je vooraf beginnen sparen :( :twisted: :(

06 sep 2005 9:03

Handig tooltje,
Als Ollander moet je dus minimaal 300 euro in je dashboardkastje meenemen als je van plan bent wat harder te rijden in Belgie.

Zou je als buitenlander ook nog gedagvaard worden?

06 sep 2005 9:11

Nine-eleven schreef:En voor de rest aan de heren van de acceptgirobrigade: :ass:

Nu wil ik me niet heiliger dan de paus voordoen maar wat is eigenlijk je verwijt aan de heren van de "acceptgiro brigade"

- je rijdt zelf veel en veel harder dan toegestaan --> dus is het risiko voor jou en moet je de gevolgen accepteren
- je bent ergens nog blij dat het bij een redelijke boete gebleven is en zelfs een beetje "gematst" dat je je rijbewijs niet kwijt bent
- als het nu een jippie overtredinkje zou zijn

We kunnen ons niet allemaal als outcast gaan gedragen, dan wordt het een nog groter zooitje in NL .... :wink:

niet tegenstaande zal het mij ook nog wel gebeuren...
Plaats een reactie