03 sep 2014 13:52
Boxy&Boraman schreef:... "maar meneer wie heeft er nu nog zoveel contant geld nodig...... "
03 sep 2014 20:37
Targa Floriaan schreef:ING en ben daar ZEEEER tevreden over
03 sep 2014 21:19
03 sep 2014 23:23
03 sep 2014 23:24
04 sep 2014 2:13
04 sep 2014 10:47
lindemans schreef:Ik ook, collega
Rij sinds vorige week zo'n i3 met een leeuw op de zijkant...
04 sep 2014 11:02
04 sep 2014 11:03
Targa Floriaan schreef:lindemans schreef:Ik ook, collega
Rij sinds vorige week zo'n i3 met een leeuw op de zijkant...
jij ook al? Bij mij op de afdeling ook al 2. Wist niet dat er een leeuw op stond. Ga wel een keer in de garage van AMP kijken.
04 sep 2014 14:27
04 sep 2014 19:13
24 sep 2014 23:43
horn schreef:is het product slecht, ligt het aan de bank.
is de communicatie slecht, ligt het aan de mensen. is vast bij iedere bank zo.
zit bij de ABN AMRO, heb er niet vaak mee te maken. Baal ervan dat er steeds minder kantoren met minder mensen zijn die op rare tijden ineens gesloten zijn.
Zo ging ik in mijn vakantie (tja, wanneer ben je tijdens kantooruren thuis...) naar mijn kantoor om twee extra en/of betaalrekeningen en een dollarrekening te openen.
Rukker aan de balie vroeg: "Doet u geen internetbankieren dan?" Jawel. "Nou dan hoeft u hier niet op mijn collega te wachten want dat kunt u allemaal regelen via uw internetbankaccount. Mooi, ik geen zin om een kwartier te wachten dus wilde dat een paar dagen later even doen. Kan dus niks vinden online. Bel die jokers op: "Nee meneer, voor en/of rekeningen en buitenlandse valutarekeningen móet u naar een kantoor komen. Zal ik even kijken wanneer Bilthoven open is?" Tja, daar ben ik nooit overdag...
![]()
![]()
25 sep 2014 7:07
25 sep 2014 11:05
25 sep 2014 11:30