Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
Plaats een reactie

Re: Systeem autobelasting op de schop

05 sep 2014 2:05

Zo lijkt het gras ergens anders altijd groener :idea:

Is het groener dan zit er vaak ook meer stront onder :popcorn:

05 sep 2014 7:41

:lol: Dat komt er vaak al bij dat visiteren uit…..

@Olaf: in Noorwegen mag/moet je dat invullen, hier heeft BigBrother andere maatregelen in gedachten….

05 sep 2014 7:52

Ik ben er eigenlijk wel een voorstander van....

Kun je weer gewoon de auto kiezen die je leuk vindt,
Komen er wat minder priussen en mitshubishis phiev

Elektrisch rijden is niet schoon, de uitstoot is alleen verplaatst...

En als je dat wilt stimuleren, maak de regels dan ook zo dat mensen de auto niet als een volledige benzineauto kunnen gebruiken, bijv door te bepalen dat de tankinhoud voor brandstof max 10 liter mag zijn.....

05 sep 2014 10:04

Dat wordt dan lekker naar de wintersport, ben je wel een paar dagen onderweg! Maar hé, als het aan de overheid ligt, is straks paard-en-wagen weer lucratief.
Verschil merk je op de A2 toch al bijna niet....

05 sep 2014 10:36

de Fiscalist schreef:Komen er wat minder priussen en mitshubishis phiev

Toch zijn dat de wagens die het minste in de weg rijden.
Ik heb zelf altijd aardig de gang er in, maar vaak moeite om dat soort wagens bij te houden.
Ik ben ook van mening dat menig van die wagens vooral als ze zakelijk gereden worden, dit puur om het fiscaal voordeel gaat en niet om het zuinige rijden, daar is de rijstijl er meestal niet naar.
Ik kan die mensen overigens niet ongelijk geven hoor, het is de Nederlandse Staat die aan het k*tten is en voor zichzelf verwachtingen schept, die totaal niet haalbaar zijn.
Plaats een reactie