Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
10 sep 2014 20:26
heb ook geen pk's. wel een 500SE met 8-cilinder. De ouwe van deze ouwe

:

280 SE was doorgerot. Deze maakt me weer helemaal happy.
10 sep 2014 20:33
Daar ligt idd nog een oud type V8 in, maar hey wel een V8 roffel.
Blijft heerlijk
10 sep 2014 22:46
Hey, leuk topic is dit! En leuk om te lezen dat veel forummers er een fiscaalvriendelijke youngtimer naast hebben. En niet de jippie exemplaren...
Zelf rijd ik zakelijk een C 220 CDI (S202) combi uit 1999. Eind vorig jaar uit D gehaald met 140.000 km en inmiddels alweer bijna 50.000 km verder. Heerlijke auto, splinternieuw en fully loaded. Leuker dan een standaard leasebak en lage kosten...wat fijn is voor een startend ondernemer.
Kijk overigens met een schuin oog naar een goede 530D Touring met weinig km's en veel opties...
11 sep 2014 9:32
Van Merc naar BMW, das pas n upgrade
11 sep 2014 9:51
DeniS2 schreef:giulia schreef:Echt...begin er niet aan. Die dingen torderen als een wokkel en het rammelt, kraakt en beweegt aan alle kanten in het interieur.
Bij een nieuwe auto, eens.
Bij een Saab 900 is dat inmiddels de beleving en charme die je juist aantrek
Juist! Het is gewoon een model wat me al jaren aanspreekt en 't is voor TOTMBO (Weet nog steeds niet helemaal waar 't voor staat maar goed!!)
Die heeft nu 4mnd zwangerschapsverlof en ik zie er niks in om nog een jonge auto (Audi) te gaan bijtellen (die gebruikt ze alleen zakelijk nu) of de P elke dag de straat uit te zien rijden
En, weer een cabriootje (beetje torderend, piepen en kraken) erbij is gewoon leuk. Nu na de zomer ook de leukste prijsjes.
@Olaf: niet de tarieven van W&O die ik in gedachten heb

(Maar goed, geen haast... heb d'r net een Corsa (van '94 met 59dkm origineel) Cadeau gedaan!!!!)
11 sep 2014 10:43
Saab 9-3 daarentegen weer top. Rijdt mijn TOTMBO in (the one that must be obeyed). Al drie keer mee naar Zwitserland gereden met 2 kids achterin. Dan ook nog wat scheuren over de passen, helemaal prima. Torderen valt bij dit model reuze mee want vooral heel erg veel staal (dus ook heel erg veilig

). Had vroeger een alfa-spider. Daar knakte het plaatwerk als ik met 1 wiel de stoep op reed, soort rijdend matras.
11 sep 2014 15:27
TOTMBO rijdt nu alweer 2 jaar in een DS5 hybride...
13 sep 2014 19:43
horn schreef:Ik begreep wel wat je bedoelde hoor

maar ik ben dan ook maar een domme koopman. mooie kar die 7! ga je ipv nu die paarse kamperbak als daily gebruiken?

Oja, on topic:

@Horn, grappig dat jij zo'n MB hebt. Ben nu ook naar zo'n wagen op zoek. Qua stijl de mooiste wagen na de 964 imo. Ben sinds diefstal beetje ziek van 964, maar gevoel komt hopelijk weer terug
13 sep 2014 22:09
Per 1-10 een nieuwe baan en toch maar weer aan de leaser. Krijg een poolauto waarvan ik merk niet durf te noemen (hint: Frans en begint met een P). 42k en 14%. Dinsdag gehoord en zit er nog steeds stuk van.
13 sep 2014 22:21
Kan me er iets bij voorstellen. Pruik en grote zonnebril mee?
13 sep 2014 22:24
@Maarten: Bij ons had je in een mooie I3 kunnen rijden, met een leeuw achterop ipv voorop
13 sep 2014 22:31
Het ongelofelijke is dat de garage er normaal gesproken volstaat met Audi, BMW en VW. Mag pas een eigen uitzoeken als ik contract voor onbepaalde tijd krijg dus moet een jaar rijden met dat ding.....
14 sep 2014 8:36
geen ctr voor onbep tijd? Bewuste keuze of vast ctr geen optie?
14 sep 2014 9:58
Maarten schreef:Het ongelofelijke is dat de garage er normaal gesproken volstaat met Audi, BMW en VW. Mag pas een eigen uitzoeken als ik contract voor onbepaalde tijd krijg dus moet een jaar rijden met dat ding.....
Joh zeur niet, ik heb een M550d achtergelaten om in een 7 jaar oude MR-2 te stappen.... Alles voor de carriere
14 sep 2014 10:04
Eens maar deze mogelijkheid had ik ff niet voorzien.
Targa Floriaan schreef:geen ctr voor onbep tijd? Bewuste keuze of vast ctr geen optie?
Geen optie. En je kunt anno 2014 beter een jaarcontract (=12 maanden betalen) hebben dan een contract voor onbepaalde tijd (=1 maand per jaar in dienst) mocht je bij de kantonrechter eindigen
14 sep 2014 18:26
Jaarcontract is moeilijker voor de werkgever... Bij ons is het meestal een half jaar contract en daarna onbepaalde tijd. Heb je dus eigenlijk een half jaar proeftijd... Maareh, "on-topic", 42pk? Wat is dat, een 107? (ga hier over een maandje of wat ook naar 14% overigens, niet meer RWD-only

)
14 sep 2014 19:03
Ik lees toch echt 42K dus zal eerder een 508 zijn schat ik zo in.
14 sep 2014 19:27
Pascal schreef:ga hier over een maandje of wat ook naar 14% overigens, niet meer RWD-only

)
Had je al gemeld wat t is geworden? V40?
14 sep 2014 19:36
Ben wel blij dat ik zelf kan beslissen wat er op de oprit staat
14 sep 2014 20:37
Ach, liever een grote Peu, dan zon standaard Audi of VW. BMW zou dan wel weer mijn voorkeur hebben...
14 sep 2014 20:54
Pascal schreef:?...ga hier over een maandje of wat ook naar 14% overigens, niet meer RWD-only

)
Zolang die 14% nog duurt....bijltjesdag komt eraan
Wij hebben nog een Up 14%, maar als ze daar ook aan gaan trekken, dan is die ook al niet meer interessant. Wordt straks alles òf 15 jaar en ouder (zolang dát nog duurt...), of GPS registratie op een bedrijfsauto naar keuze.....zolang dát nog kan....
14 sep 2014 20:57
Geen bijtellingvriendelijke hier, maar een bijtelingsloze V60 PIH
14 sep 2014 21:25
.....zolang het nog duurt.....
14 sep 2014 22:02
Nog teminste 4 jaar, in mijn geval....
14 sep 2014 22:10
Michiel911 schreef:Ik lees toch echt 42K dus zal eerder een 508 zijn schat ik zo in.
+1. Ik moest hem googelen. Heb net een stukje achter zo'n ding gereden. Weet nu al wat voor plasticpaleis met schakelindicator het waarschijnlijk is. Bah.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.