Vertel hier over jezelf.
13 sep 2014 16:26
Dat zijn mooie wielen idd.
Hoeveel inch en wat is het merk.
Ik vind ze echt mega vet.
Wil je niet kopieƫren maar dat staat ook wel mooi onder mijn neppert.
Ben wel bang dat dat heeeeel erg lang sparen gaat worden.
Voor jou zou ik zeggen......direct doen.
13 sep 2014 16:47
Rotiform vanaf 1250 dollar per wiel.
13 sep 2014 17:07
Wow......dat wordt wel heel lang sparen dus
Heb net even hun site bekeken en die jongens maken hele
mooie wielen zeg. Ze worden ook helemaal op maat gemaakt
voor je auto. Dat verklaart de prijs wel!!
13 sep 2014 18:11
Shit Wouter, heb zo genoten van je draadje. Afijn, opklauteren en door gaan met een mooie 964 is ook niet verkeerd.
13 sep 2014 18:30
Er komt weer een keer een project, ik heb er namelijk ook onwijs veel lol in gehad. Misschien ooit weer een 911 maar een 356 lijkt mij ook geweldig. Voor nu maar gewoon eens even genieten van wat ik allemaal heb en niet treuren over wat ik niet heb.
13 sep 2014 20:26
Een schep en prikkeldraad? Of niet zo duits......
13 sep 2014 20:36
....en dan denk ik nog wel eens dat ik erg ben....
Anyway, ik denk dat hij dokter was ofzo, het hoesje met een liter motorolie vind ik ook schattig
13 sep 2014 20:56
Blijven toch graag kuilen graven die duitsers.... Is inderdaad een pakket voor een paar maanden ingraven

(Niets tegen duitsers hoor... Schijnen ook wel leuke sportwagens te bouwen)
13 sep 2014 21:08
En het smetteloze interieur

Iemand die eens wil roepen wat een dergelijke 964 in de huidige markt mag kosten? Ff mijn deal checken
13 sep 2014 21:46
Prachtige auto, Wouter !
Toekomstige wielen zijn zeker fraai !
Tsja....Ze worden duur (der)...... Altijd moeilijk om prijs te noemen......
13 sep 2014 22:18
Een zwart\zwarte carrera2 handbak met die km-stand ga je denk ik niet vinden voor 40.
13 sep 2014 22:25
Leek mij ook
13 sep 2014 22:27
Ik zou gokken op 40-45k. Mijn wagen is net getaxeerd op 40k met meer km op de teller en het is een C4
13 sep 2014 23:02
btje van dit,

Niet hetzelfde maar wel een btje de """"vibe"""'
13 sep 2014 23:20
Ja, ken hem. Dik hoor.
14 sep 2014 0:54
Wouter, mooie bak, voorlopig niks meer aan doen en lekker
14 sep 2014 13:57
jammer dat je er zo kort van hebt kunnen genieten,heb met veel plezier je draadje gevolgd
maar je zit gelukkig niet helemaal zonder
succes met je 964 en toch veel
ps leuke velgen ,zelfde kleur maar interessanter geprijsd
viewtopic.php?f=12&t=40068
14 sep 2014 14:19
Tsja, smaken verschillen gelukkig; ik vind ze echt verschrikkelijk lelijk. Kan iemand mij ff vertellen waar bij een 964 ook alweer de compressor hoort te liggen? Thanx!
P.s ik moet nog even dat draadje over die airducts en iets over de achterruitenwisser delete opduikelen.
14 sep 2014 21:01
Vandaag maar eens in de weer gegaan met de clay-bar van Meguiairs en dat schept een band zullen we maar zeggen; het blijft vreemd maar deze gaat ook wel de mijne worden. Ik heb besloten om op korte termijn in elk geval het ding te laten glimmen als een ...... In de manenschijn, de koppeling te laten repareren, heel klein roestplekje laat ik in orde maken, ik laat de cupvelgen weer (heb ik op mn 993 destijds zelfs twee keer gedaan (17 en 18 inch)) zwart spuiten en ik laat hem nog eens een flink stuk zakken en dan gelijk opnieuw uitlijnen en wegen. De zitpositie bevalt mij ook nog niet dus ik denk dat ik ook in deze auto een Momo Prototipo met grotere diameter en quickrelease ga plaatsen maar dan dished en wellicht alcantara. De airducts gaan er in, in plaats van de gele mistlampen en de achterruitenwisser gaat er af. Heel misschien nog wat stickers plakken "for old time sake".
15 sep 2014 12:38
Wouter schreef:Tsja, smaken verschillen gelukkig; ik vind ze echt verschrikkelijk lelijk. Kan iemand mij ff vertellen waar bij een 964 ook alweer de compressor hoort te liggen? Thanx!
P.s ik moet nog even dat draadje over die airducts en iets over de achterruitenwisser delete opduikelen.
viewtopic.php?f=23&t=39781&start=25 Mooie koets hoor!
Altijd goed zwart/zwart

Airducts heb ik uiteindelijk na veel vergelijk bij Cultwerk durven bestellen.
Waarom: Zwart kunststof, mooi bij evt.(/zeker) steenslag op een zwarte en zonder zichtbare schroef monteren.
(Hopelijk deze week een keer s'avonds.)
Die rotiform's zijn wel errug dik.... top!
Die van mij gaat trouwens Vrijdag a.s. nog verder/flink omlaag
Geniet van je 964 en als ik het zo lees een "goede deal"!
15 sep 2014 13:05
Bedankt voor het linkje! Die airducts ga ik ook bestellen. Ik heb er al een schroefset onder zitten dus dat is een kwestie van ff aan laten passen maar geen grote investeringen ofzo.
p.s. de gele mistlampen komen vooralsnog niet te koop, ik houd ze voorlopig bij de auto. Mocht ik ze toch nog gaan verkopen is er al een wachtrij sorry.
15 sep 2014 13:13
Bij mij lag de compressor gewoon in het reservewiel.
15 sep 2014 14:32
Wouter schreef:Bedankt voor het linkje! Die airducts ga ik ook bestellen. Ik heb er al een schroefset onder zitten dus dat is een kwestie van ff aan laten passen maar geen grote investeringen ofzo.
p.s. de gele mistlampen komen vooralsnog niet te koop, ik houd ze voorlopig bij de auto. Mocht ik ze toch nog gaan verkopen is er al een wachtrij sorry.
Weet niet of je schroefset laag genoeg kan...?
"Schroeven" kan al op elke 964 namelijk

Of heb je een Bilstein of ander setje?!
De Ducts van Cultwerk zijn erg nette, valt mij alles mee!
15 sep 2014 14:41
Wouter schreef:p.s. de gele mistlampen komen vooralsnog niet te koop, ik houd ze voorlopig bij de auto. Mocht ik ze toch nog gaan verkopen is er al een wachtrij sorry.
Grappig, kom ze verder zelden meer tegen op een 964. Houden, ooit wil je (of iemand anders) ze er weer op, omdat 't cool is..
15 sep 2014 22:24
Mooie 964, ziet er strak uit.
Goeie upgrades op je todo list
Veel plezier met personalizen.
Ik zie dat je al lekker bezig bent.
Leuk fillempie trouwens nog van je hotrod