Goeiemorgen
Jij nog wat te liegen Rob

Neuh, dat niet. Dochtertje (Mariska) is vandaag 1 geworden dus reden voor een ieniemienie feestje
Dat is een rap jaartje geweest zeg maar. Met die andere twee gaat het ook lekker. Laurens begint al een echte tijger in de Judo te worden en binnenkort gaan de twee oudsten, Laurens en Annika dus, beginnen met Ski les. Daar doen ze papa wel een heel groot plezier mee want ik ben een echte wintersport fan.
Met Jessica gaat het ook goed, die is weer druk met het organiseren van evenementen, toch wel belangrijk nu een groot deel van de zorg bij de gemeente komt te liggen dus het is wel belangrijk om de organisatie waar je voor werkt wat meer in de picture te zetten. Zelf druk met het verwerken van een aantal fiasco's maar ondertussen ook erg druk met nieuwe dingen (proberen) op te zetten en dat lijkt eindelijk de goede kant op te gaan. Mag ook wel na 2 jaar. Momenteel bezig als Citrix Architect voor een oer Hollands merk en daarnaast nog wat andere dingen die hopelijk op termijn zich ook eens terug gaan betalen. (Projectmanagement Tooling, Grondwater probes, ICT gerelateerde dingetjes enzo)
Op Porsche gebied........

Reeds aangegeven in een ander topic, staat niet in de top 5 van mijn prioriteiten lijst maar de liefde voor het merk houd me wel nog steeds bezig. Dus toch voorzichtig een beetje mee bezig .......... maar wellicht hier binnenkort meer over.
Welterusten