04 okt 2014 13:07
04 okt 2014 17:46
04 okt 2014 18:04
04 okt 2014 18:05
04 okt 2014 18:32
drknauf schreef:khoop die het beter doet als z,n pa![]()
.
04 okt 2014 19:38
04 okt 2014 20:09
04 okt 2014 22:30
drknauf schreef:kmag toch zeker wel wat ergens van vinden hierzo![]()
![]()
![]()
kzei alleen dat ik hoop dat die het beter doet als z,n pa![]()
04 okt 2014 22:50
05 okt 2014 1:05
05 okt 2014 2:24
drknauf schreef:en ja wat dan nog in malaysia 2001 reed verstappen op regenbanden en de rest niet dat zegt michale shumacher zelf in het interview en hij werd 14de uiteindelijk in die race![]()
en dan wat die vd rest gepresteerd heeft qua snelle tijden na beneton was altijd met lege tank![]()
05 okt 2014 8:35
05 okt 2014 9:13
Patrick schreef:En denk nog eens terug aan zijn acties in de A1GP.
05 okt 2014 9:33
De A1GP werd na het laatste seizoen 2008-2009 opgeheven. Door financiële problemen kon het kampioenschap niet meer plaatsvinden. Inmiddels is de inboedel verkocht. Na 4 jaar kwam er op deze manier een einde aan de autosportklasse.
05 okt 2014 10:20
05 okt 2014 10:26
05 okt 2014 10:27
05 okt 2014 11:06
05 okt 2014 14:05
13:24 – Jules Bianchi is zwaargewond aan zijn hoofd geraakt bij zijn crash in de Japanse Grand Prix. Zo heeft een woordvoerder van de FIA laten weten. De Marussia-coureur wordt op dit moment geopereerd
De 25-jarige Fransman vloog tijdens de race op Suzuka van de baan in de Dunlop-bocht en botste daar tegen een mobiele kraan, die op dat moment bezig was om de wagen van Adrian Sutil te bergen. De Duitser was kort daarvoor op die plek in de bandenstapels beland, nadat het opnieuw was begonnen met regenen. Na het ongeluk van Bianchi werd de Safety Car naar buiten gestuurd, waarna de race niet veel later definitief werd gestopt.
De woordvoerder van de FIA deelde mee dat CT-scans hebben uitgewezen dat Bianchi, die buiten bewustzijn was toen hij met een ambulance naar het ziekenhuis werd vervoerd, zware verwondingen aan zijn hoofd heeft opgelopen. De coureur wordt nu geopereerd en zal daarna naar de intensive care worden overgebracht.
05 okt 2014 14:33
05 okt 2014 15:23
05 okt 2014 20:30
Jort schreef:drknauf schreef:en ja wat dan nog in malaysia 2001 reed verstappen op regenbanden en de rest niet dat zegt michale shumacher zelf in het interview en hij werd 14de uiteindelijk in die race![]()
en dan wat die vd rest gepresteerd heeft qua snelle tijden na beneton was altijd met lege tank![]()
Kolder. Schumacher gaf op de vraag waarom hij zoveel sneller was dan de rest, aan dat hij en z'n teammaat op intermediates reden en sommige anderen op wets. Om daaraan toe te voegen dat Jos vliegende was, moeilijk in te halen en de snelste op regenbanden. Niet de enige. Daarnaast eindigde Jos niet als 14de maar als 7de (vanaf 18 de starttijd met op droog ruim 3 seconden tragere kwalificatie dan de snelste auto's).
En veel van z'n snelle ronden bij races in het algemeen, vonden juist bij en na de start plaats met een verre van lege tank.
Z'n grootste manco's waren mijns inziens Huub (zie eerdere berichten) en het feit dat hij vaak teveel vroeg van het (meestal mindere tot zelfs onbetrouwbare ) materiaal. Niet een echte rekenaar zoals bijv. le Professeur (Prost) als extreem voorbeeld. Volle bak eindigde daardoor te vaak in sneuvelende onderdelen (het gros van de oorzaken van uitstapjes).
Maar heethoofd naast de baan of niet, juist zijn kunsten in o.a. de regen toonden aan dat hij achter het stuur prima in staat was om het hoofd koel te houden, aangezien juist dan elke te drieste actie of fout extra hard wordt afgestraft.
06 okt 2014 16:05
06 okt 2014 16:14
06 okt 2014 16:32