Alles wat de beheerder op wil merken en wat je zelf kwijt wilt over deze site.
Plaats een reactie

20 aug 2005 15:01

Als jij het zegt Harald :)

En dan zeker met je buurmeisje :P :P

Mr. x

20 aug 2005 15:20

Paul van Engelen schreef:Als jij het zegt Harald :)

En dan zeker met je buurmeisje :P :P

Mr. x


Aha, MISTER x....

En zoenen met het buurmeisje? Mag niet van de buurman...

Afbeelding

20 aug 2005 15:26

:roll: Is dat niet die jongere broer van deze mijnheer

Afbeelding

:lol: :lol: :lol:

Re: Mijn gebruikersnaam

20 aug 2005 15:28

Olaf schreef:..... :arrow: hiermee voorkom je dat, als je bijvoorbeeld Jeroen een leuke nickname vindt, je gedwongen bent er het getal 914 achter te plakken omdat er al 913 'nickers' voor jou dat lumineuze idee hadden :wink:

Hoewel één van de eerste aangemelde gebruikers, was toch al een "Eric" me voor :arrow: inderdaad "Ericmettoevoeging". Helaas is de betreffende gebruiker zéér inactief en is zijn nickname inmiddels zelfs gewijzigd :roll: . Ach, vind het eigenlijk wel prima zo. 8)

Ben het overigens met John eens dat "onmogelijke letter/cijfercombinaties" zonder dat de bijbehorende (voor)naam bekend is, lastig aanspreekt.

20 aug 2005 15:49

Ik heet Sandra en dat mag iedereen wel weten hoor (of was het nou Eric). Je moet zelf weten of je je naam bekend maakt of niet en of je een nickname gebruikt. Het is inderdaad wel makkelijk als je dezelfde naam hebt om dan een nickname te gebruiken.

Ik weet ook de voornaam van Horn, 911- lover en zo nog een paar, maakt toch niets uit. En wat betreft de kentekens zichtbaar is voor mij ook geen probleem, als ik rijd kan ook iedereen mijn kenteken lezen :roll: .

20 aug 2005 15:55

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Zoek en gij vindt Horn. :lol:

20 aug 2005 17:18

RS-R schreef:Zoek en gij vindt Horn. :lol:


Ik zie drie keer hetzelfde mannetje met een grijze trui :?: :wink:

20 aug 2005 17:48

framboze-kleurige broek

20 aug 2005 17:55

die met dat gestroomlijnde figuur 8)

20 aug 2005 17:56

nee, dat is PaSCal.

20 aug 2005 17:57

goed kijken rsr :shock:

:wink:

20 aug 2005 17:59

precies

Re: Mijn gebruikersnaam

20 aug 2005 18:04

Olaf schreef:Olaf -wie?- 8)


Geene idee :lol:

John4S schreef:
Verder de Paul van Engelen die ik ken is een zeer integer goed mens die verdomd veel van Porsches afweet, al moet ie maar is bij zijn volgende auto aan een 4S gaan denken .


John, waarom denk je dat Paul geen 4S heeft, juist je gaf het antwoord al zelf : omdat hij verdomd veel van Porsche's weet :mrgreen:

Re: Mijn gebruikersnaam

20 aug 2005 19:32

Renntech schreef:John, waarom denk je dat Paul geen 4S heeft, juist je gaf het antwoord al zelf : omdat hij verdomd veel van Porsche's weet :mrgreen:


Goh wat zijn we scherp Erwin :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

20 aug 2005 20:12

Heerlijk mannen en vrouwen in deze kom kommertijd een leuk draadje :lol:

Prachtig om even lekker slap te l................. :jump:

Mijn vrouw kijkt naar een of ander slap programma van RTL

20 aug 2005 20:14

molen934 schreef:Mijn vrouw kijkt naar een of ander slap programma van RTL


.... en maar (te) zeuren dat jij weer achter de PC zit :wink:

20 aug 2005 20:17

daar is mijn grote vriendin nu te zien :wink:
marco met laptop op schoot

20 aug 2005 20:29

Marco :?: :idea: ,

Verklaar je nader :twisted:

20 aug 2005 20:31

molen934 schreef:Marco :?: :idea: ,

Verklaar je nader :twisted:

tsja hoe kun je in dit draadje off topic gaan :lol:
irene vd laar, als je naar 4 zit te kijken..... jaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden ging ze weleens mee stappen

20 aug 2005 20:33

Horn schreef,


En zoenen met het buurmeisje? Mag niet van de buurman...


Zeg Horn waar woon je eigenlijk :?: was dat niet Zonnedaal (je weet wel van Flodder)

20 aug 2005 20:35

Marco Marco,

Niet verkeerd :!:

20 aug 2005 20:40

Olaf schreef:
molen934 schreef:Mijn vrouw kijkt naar een of ander slap programma van RTL


.... en maar (te) zeuren dat jij weer achter de PC zit :wink:


Bij jullie ook al? :lol: :twisted:

En ik heb nog wel speciaal de PC beneden gezet 'zodat je niet altijd zo ongezellig boven zit'... :wink:

20 aug 2005 21:29

horn schreef:En ik heb nog wel speciaal de PC beneden gezet 'zodat je niet altijd zo ongezellig boven zit'... :wink:


Laptop met WIFI zodat ze er zelf ook gemak van heeft :wink: maar zelfs dat heeft niet helemaal kunnen baten ...

Re: Mijn gebruikersnaam

20 aug 2005 22:26

John4S schreef:
Renntech schreef:John, waarom denk je dat Paul geen 4S heeft, juist je gaf het antwoord al zelf : omdat hij verdomd veel van Porsche's weet :mrgreen:
Goh wat zijn we scherp Erwin :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:ba: *whiiiiiiiiiiii*

21 aug 2005 2:46

Sandra & Eric schreef:Ik heet Sandra en dat mag iedereen wel weten hoor (of was het nou Eric). Je moet zelf weten of je je naam bekend maakt of niet en of je een nickname gebruikt. Het is inderdaad wel makkelijk als je dezelfde naam hebt om dan een nickname te gebruiken.

Ik weet ook de voornaam van Horn, 911- lover en zo nog een paar, maakt toch niets uit. En wat betreft de kentekens zichtbaar is voor mij ook geen probleem, als ik rijd kan ook iedereen mijn kenteken lezen :roll: .


:thumleft: :res:
Plaats een reactie