13 aug 2014 10:30
Bertjan schreef:Dat heb ik ook wel gedaan en zou verwachten dat Cayman goedkoopst is. Maar ik hoor wisselende verhalen over bv 964 vs 996TT. Je kan natuurlijk altijd pecht hebben, maar ook een 964 is al niet echt goedkoop qua onderhoud als je het vergelijkt met nieuwere types en hem echt netjes wil houden. Ik zou zeggen dat het op zich niet veel uit zou maken.
13 aug 2014 16:02
Enige nadeel dat ik kon bedenken is dat het geen 911 is en daar zit toch wel een bepaalde magie en beleving om heen, die ik niet kan negeren.
En dan is een Turbo opeens toch wel heel veel value for money en heb je gewoon een f*cking Porsche Turbo!
een beetje prijzig begon te vinden wat je dan eigenlijk kreeg
13 aug 2014 17:47
13 aug 2014 18:19
horn schreef: Ik verbaas me enerzijds hoe snel en voor hoeveel 964's nu verkocht worden
13 aug 2014 20:10
ErikP schreef:Mij valt een aantal regels in je redevoering over de keuze op:
...
En om te voorkomen dat je meerdere P's nodig hebt; overweeg een 996 turbo cabrio...?
13 aug 2014 20:11
horn schreef:Je wisselt makkelijker van een 964 naar een 996 turbo dan omgekeerd momenteel. Ik verbaas me enerzijds hoe snel en voor hoeveel 964's nu verkocht worden en anderzijds hoe lang op het oog hele goede 996 turbo's te koop blijven staan...
13 aug 2014 20:15
Master Ken schreef:Uiteraard moet de kleur en het interieur je aanspreken. Maar deze staat al erg lang te koop, ondanks de scherpe prijs;
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx? ... asrc=st|as
13 aug 2014 22:12
14 aug 2014 21:59
14 aug 2014 22:08
14 aug 2014 22:14
14 aug 2014 22:16
14 aug 2014 22:20
Wouter schreef:Of kijk ff over de grens
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... =196197275
14 aug 2014 22:22
14 aug 2014 23:48
22 aug 2014 21:03
17 okt 2014 14:37
17 okt 2014 18:39
17 okt 2014 21:04
17 okt 2014 21:26
17 okt 2014 23:03
17 okt 2014 23:56
20 okt 2014 15:48
20 okt 2014 16:25
20 okt 2014 17:07