18 okt 2014 9:28
18 okt 2014 10:10
18 okt 2014 11:03
18 okt 2014 11:50
18 okt 2014 12:03
18 okt 2014 14:16
18 okt 2014 21:01
18 okt 2014 23:39
19 okt 2014 9:54
caelin schreef:Volgens mij is dit forum niet representatief voor het huidige clientele van Porsche. Wat wij er hier dus allemaal van vinden zal erg weinig te maken hebben met wat een goed business-keuze is voor Porsche.
19 okt 2014 10:23
19 okt 2014 12:17
Appie G schreef:Oneens dat Porsche zich niks aantrekt van onze mening. Zij weten dondersgoed dat het merk gedragen wordt door mensen als ons. De regelgeving dwingt ze helaas tot andere keuzes.
19 okt 2014 12:38
19 okt 2014 12:56
20 okt 2014 0:00
dobbelsteen schreef:En ik denk dat dit ook kan betekenen dat er steeds minder mensen de duurdere modellen gaan kopen, als je het goedkoopste model gewoon kan chippen met serieuze vermogenwinsten.
20 okt 2014 13:01
20 okt 2014 13:09
Devils son schreef:dobbelsteen schreef:En een paar jaar later krijgt de nieuwe lijn nog meer vermogen, wordt nog verder getuned en voor je het weet is een Veyron bij het stoplicht te kloppen met een 911...
Ik verheug me er nu al op.
20 okt 2014 13:31
24 okt 2014 21:39
24 okt 2014 22:53
31 okt 2014 13:54
31 okt 2014 14:00
Binko schreef:En we hebben geluid
31 okt 2014 17:35
Targa Floriaan schreef:Vandaag in Auto Motor und Sport:
991 krijgt ong. 3.0 Turbo met 365 pk, de S krijgt ong. 415 PK. Geen 530 dus, wat eerder werd gesuggereerd. Leek me ook al een onwaarschijnlijke sprong.
Wel uitkijken voor een X6/6 M bij het stoplicht. 575 pk, 4,2 sec. 0-100. vooral de X6 is een monsterlijk gedrocht
31 okt 2014 18:03