Hier kun je praten over alles wat niets of weinig met ons merk te maken heeft.
Gesloten onderwerp

Re: Klokkies - deel 6 alweer

22 aug 2014 18:26

eduard900 schreef:Die vind ik ook eigenlijk iets mooier maar kan hem hier nergens vinden en wil hem eigenlijk eerst even passen voor ik hem koop. De chronoscope is 14 mm hoog en dat vind ik nogal veel. Die Junkers is 9 en dat kan nog wel. Bovendien is die Max Bill 3 keer zo duur. Komt nog wel een keer!

Weet iig in Leiden een juwelier (de Gunst) die Max Bill verkoopt.
Even goegelen op Junghans reseller NL of zo, dan vind je er vast een in de buurt.
Die 14 mm is wel veel, maar juist bij die Junghans valt t mee omdat ie nogal rond is aan de onderzijde. Daardoor ligt hij iets meer 'in' je pols.
Grootste nadeel vind ik het plexiglas ipv saffier. Risico op krassen daardoor - bij mij - te groot.

23 aug 2014 12:02

Dat van de ronde onderkant had ik ook bedacht, misschien valt het wel mee daardoor. Ik zal eens zoeken.

Maar het plexiglas is jammer inderdaad. Op die Junkers die ik nu heb zitten ook al wat krasjes. Achja. Ik noem het patina :D

23 aug 2014 12:32

plexiglas is juist werelds als er krasje in zit kunje het er zo uit polijsten of laten doen !

maar dat zal idd wel weer persoonlijk zijn allemaal net zoals gaat je in ed zijkant vd kast :wink:

.

23 aug 2014 13:17

Die gaatjes in de kast zouden prima bij het gaatje in je hoofd passen anders, Knauffie!

23 aug 2014 14:15

Ook bij dat in jouw hoofd in dat geval, want dat heb je nodig om voor Rolex te kiezen :^:

23 aug 2014 14:24

Niet. :mrgreen:

23 aug 2014 16:57

Net terug uit Dld. met nieuwe klok :ba:
Union Glashutte Belisar Chronograph Mondphase. Erg getwijfeld tussen deze en Muhle Teutonia, maar omdat de Union collectie bij deze zaak het veld moet ruimen voor Breitling, ging er 30% af. En voor die prijs kon ik m ook niet op Chrono24 vinden.
Zal binnenkort een plaatje posten!

23 aug 2014 20:53

Even gegoogled: nice 8) enjoy!

23 aug 2014 21:33

Ik zoek voor mijn Panerai Radiomir Black Seal een nieuw bandje. Iemand tips van goede shops?

Heb nu bruine band, twijfel over zwart een keertje

23 aug 2014 21:46

fins schreef:Die gaatjes in de kast zouden prima bij het gaatje in je hoofd passen anders, Knauffie!

EriC4C schreef:Ook bij dat in jouw hoofd in dat geval, want dat heb je nodig om voor Rolex te kiezen :^:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: LOL

:wink:

.

24 aug 2014 7:38

Targa Floriaan schreef:Net terug uit Dld. met nieuwe klok :ba:
Union Glashutte Belisar Chronograph Mondphase. Erg getwijfeld tussen deze en Muhle Teutonia, maar omdat de Union collectie bij deze zaak het veld moet ruimen voor Breitling, ging er 30% af. En voor die prijs kon ik m ook niet op Chrono24 vinden.
Zal binnenkort een plaatje posten!

Nice! Heb je toevallig een link of naam van deze zaak?

24 aug 2014 9:39

juwelier Robers in Vreden, bij Groenlo over de grens.
Ze hebben nog wel een aantal andere Union modellen, maar geen voorraad. Wel te bestellen, maar dan geen korting. De mijne was de laatste Mondphase, heb m net voor de neus van een andere geinteresseerde klant weggekaapt :ba:
NB: korting geldt dus alleen voor Union modellen die ze nog op voorraaad hebben (in de etalage), wel met doos en papieren e.d.
Helaas niet voor Muhle :(

24 aug 2014 12:21

Thanks, zie idd op hun site de 30% aanbieding staan helaas geen voorraad op de site. Het is me alleen net even te ver om in de etalage te gaan kijken :-)

24 aug 2014 13:18

@targafloriaan: Heb je de lichte (silver) dial of de donkere (Black)?

Ik vind het een mooi horloge maar stoor mij een beetje aan de grote tekst 'Union', dat vind ik bij bijvoorbeeld IWC Portugieser mooier.

24 aug 2014 13:32

Hoe kleiner de lettertjes hoe hoger de prijs. :mrgreen:

24 aug 2014 17:28

Zoals beloofd:
Afbeelding
Wit dus, maar heb geen last van 'grote' letters (al ben ik beroepsmatig natuurlijk meer van de kleine lettertjes :mrgreen:
Vond de zwarte niet zo mooi, de maan en sterren zijn dan zwart-wit ipv blauw-goud.

24 aug 2014 17:34

Mooi Floriaan, en handig dat parapluutje, kan je zien hoe laat er regen wordt verwacht :wink:

24 aug 2014 17:38

:mrgreen: Nu ik het plaatje zo bekijk, zou je het ook als een soort bikinibridge selfie kunnen zien :mrgreen:

24 okt 2014 13:13

Dit onderwerp is niet mijn ding maar voor de liefhebbers.....

Er staat een zeer uitgebreid artikel over exclusieve horloges in Villa d'Arte nr 5, oktober/november 2014.

Have fun guys.

24 okt 2014 17:54

Gisteren deze in de gaten gehouden op ebay. is zeker niet duur

http://www.ebay.nl/itm/181564696551?ssP ... 1438.l2648

Afbeelding

Totaal niet op geboden.
De adverteerder heeft nog wat Rolexen te koop, maar bij zijn historie zie ik enkel transacties rond de honderd euro :scratch:
Volgens "translate" heeft de adverteerder documenten waaruit de echtheid van de klok moet blijken.

Slechts 1 foto :roll:

Soort van Nigerianen aktie??????

Wat denken jullie

24 okt 2014 20:29

in het afgelopen jaar 1 transactie gedaan. en dan nu ineens 3 rolexen en 3 andere dure klokken te koop. ik zou overslaan.

24 okt 2014 22:17

chelsea schreef:Afbeelding

Dit ding ziet er toch ook totaal niet uit als een echte Rolex? Wat moet het voorstellen, zo'n antimagnetisch ding met groen glas? Ben de naam even kwijt, die met die kinderachtige bliksemflits als secondewijzer.

24 okt 2014 22:25

hoezo, is gewoon een Milgauss. Ze maken hem toch echt zo...

Afbeelding

24 okt 2014 22:29

Wat ik zeg, die met die kinderachtige bliksemflits als secondenwijzer...

Tja, ik viind de wijzerplaat er op de ebay foto goedkoop uitzien, maar een slechte flitsfoto heb je overal. Ik heb eens een Rolex via Ebay in Italie gekocht voor 1600. Wat ik kreeg was absoluut niet wat was geadverteerd, al was dat volgens de verkoper wel zo. In de advertentie stonden bijvoorbeeld kleine romeinse uuraanduidingen, die op de geleverde wijzerplaat helemaal niet stonden, dus wat mij betreft was er geen discussie. Heb toen de 1600 teruggekregen via de Paypal regeling.

24 okt 2014 22:34

is volgens mij de laatse versie vd millgaus met blauwe plaat als ik me niet vergis !

.
Gesloten onderwerp