Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Gesloten onderwerp

Re: Koopjes van het ogenblik - Deel IX

03 nov 2014 23:14

vlgs mij is het deze :wink:

http://suchen.mobile.de/auto-inserat/po ... ORT&noec=1

03 nov 2014 23:21

Zo lekker veel foto's

04 nov 2014 13:20

ewp964c2 schreef:
Iron Bob schreef:Iemand bekend met deze - op het eerste gezicht heel aardige - 993 tip voor 30 k€:

http://www.autobedrijfneervoort.nl/Porsche/911/993-3.6-CoupeAutomaat-Leder-Airco-1795576/2962/1/19/details.aspx?zoek=&so=lijst

Ben ik mee bezig geweest, is een nette amerikaanse auto die "europees" is gemaakt, verkoper keurig ad lijn en nam meteen op, wil ook inruilen tegen normale bedragen. Ben er niet mee verder gegaan omdat ik de centjes liever in een nieuw poolhouse steek. :wink:

Dank voor je reactie!
PS Wel een luchtgekoeld poolhouse dan zeker :wink:

04 nov 2014 13:25

en zes platte bedjes, de flat six :D

04 nov 2014 16:58

een hoop bieders op de 993 bij BVA

04 nov 2014 17:11

ewp964c2 schreef:een hoop bieders op de 993 bij BVA

Ik vind het raar al zo vroeg te bieden. De all-in prijs staat nu al op 26.500,- oid terwijl je voor 3K vraagprijs meer al 993s hebt waarvoor je niet direct hoeft te investeren in een revisie.

04 nov 2014 17:19

ik denk dat ze de veilingregels niet begrijpen...

04 nov 2014 17:36

Ik denk juist heel goed ...

04 nov 2014 17:42

Leg eens uit?
26K voor deze auto lijkt me al niet interessant meer.

04 nov 2014 17:58

ik ben geen 993 expert, maar na een paar 964 te hebben gehad ben ik op vreemde wijze altijd minimaal 35K kwijt eer ze helemaal perfect zijn. Nu irriteer ik mij wel aan elke druppel olie en versleten knopje...Een Rembrandt laat je toch ook geen rook aanslag op zitten. Het is rijdende mooie kunst op snelheid :lol:

04 nov 2014 17:58

Vincent Vega schreef:
ewp964c2 schreef:een hoop bieders op de 993 bij BVA

Ik vind het raar al zo vroeg te bieden. De all-in prijs staat nu al op 26.500,- oid terwijl je voor 3K vraagprijs meer al 993s hebt waarvoor je niet direct hoeft te investeren in een revisie.

Dat blokje is net pas ingereden..... tis geen 964.... :mrgreen:
Oeps.... ander topic

Ik denk, weet zeker trouwens, dat de bieders precies weten wat de All in prijs is...

04 nov 2014 18:06

ewp964c2 schreef:ik ben geen 993 expert, maar na een paar 964 te hebben gehad ben ik op vreemde wijze altijd minimaal 35K kwijt eer ze helemaal perfect zijn. Nu irriteer ik mij wel aan elke druppel olie en versleten knopje...Een Rembrandt laat je toch ook geen rook aanslag op zitten. Het is rijdende mooie kunst op snelheid :lol:

Maar als 35K uitgeeft, heb je proefrit gemaakt, weet je wat je kunt verachten, etc.

Hier heb je nu 26K, daar moet nog een revisie en weet ik veel wat overheen, dus gooi er nog eens 5 a 10K tegenaan en dan weet je het eigenlijk nog niet want je kunt geen proefrit maken.
Dus je bent evenveel kwijt, maar je weet niet goed wat de risicos zijn.

Dit soort projecten lijken mij enkel interessant als er marges zijn.

04 nov 2014 18:16

+1…..ik snap die hoge prijzen op de veilingsites toch al niet….domeinen kunnen er ook wat van. Niet interessant.

04 nov 2014 18:23

5 tot 10k lijkt mij zeer optimistisch.
Eerder 15-20K.
Dus dan zit je al ver over de 40K en heb je nog steeds een (welliswaar gereviseerde)auto met 4 ton op de teller.

04 nov 2014 22:03

EUR 232k voor een 2.7 targa

Afbeelding

04 nov 2014 22:48

993 4S met een 3.8 motor en handbak. Redelijk unieke uitvoering.

http://www.standvirtual.com/carros/anun ... /P7977994/

05 nov 2014 0:06

67k voor een zwart/zwarte handgeschakelde met 119k km is inderdaad een koopje maarre wat is dit :shock:
Mooie rit terug ook :wink:

Afbeelding

05 nov 2014 0:27

Ik zit er nu. Wil hem best terug rijden voor iemand. Beter dan met Transavia terug.

Maar wel een gave uitvoering zo. Zou alleen de carin er weer uit slopen en terug maar origineel maken.

05 nov 2014 14:27

DLotus schreef:Ik zit er nu. Wil hem best terug rijden voor iemand. Beter dan met Transavia terug.

Maar wel een gave uitvoering zo. Zou alleen de carin er weer uit slopen en terug maar origineel maken.

Ligt er aan, kun je hem onderhandelen op 50K :p

05 nov 2014 17:37

Vincent, dat laat ik aan jou over ;-)

06 nov 2014 0:07

Die bva veiling -->
https://www.bva-auctions.com/auction/lot/12831/4713000

Veel te duur, zeker gezien de astronomische km stand, moet er ook nog veilingkosten en btw over tellen, dan zit je al ruim over de 25.000

Kan je beter paar duizend euro meer uitgeven en deze gaan halen: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?i ... asrc=st|as

Tss 30 en 35 vind je trouwens genoeg 993 handbak exemplaren in duitsland en frankrijk met pak minder kms

Motor van die bva porsche is nog nooit gereviseerd alsook de bak...reken dus snel op nog eens 10.000 euro revisiekosten...en dan heb je wel een heel dure >420.000 km porsche... En dan ook nog de airbag en airco probs...

06 nov 2014 1:03

Auto's worden niet voor niets geveild. Zijn eigenlijk alleen interessant om te kopen tot ca 75% van de reëele waarde. Beter ergens anders iets kopen wat je wel goed kan bekijken en testen.

06 nov 2014 10:04

Roosenr schreef:Motor van die bva porsche is nog nooit gereviseerd alsook de bak...

Waar maak je dat uit op, ik kan in de advertentie niks daarover terug vinden.
Of zie ik wat over het hoofd.
Maar ik denk om eerlijk te zijn dat er met zo'n km stand er heus wel "iets" aan het blok gedaan moet zijn.

06 nov 2014 10:50

Neppert schreef:
Roosenr schreef:Motor van die bva porsche is nog nooit gereviseerd alsook de bak...

Waar maak je dat uit op, ik kan in de advertentie niks daarover terug vinden.
Of zie ik wat over het hoofd.
Maar ik denk om eerlijk te zijn dat er met zo'n km stand er heus wel "iets" aan het blok gedaan moet zijn.

Eigenaar is Hans44 op dit forum, heeft dit zelf gezegd. Motor en bak nooit gereviseerd...wat wel veel zegt over de kwaliteit van een 993 maar desondanks zal je na die kms altijd kosten hebben, zo'n blok en bak blijft niet eeuwig goed he. Hij gebruikte hem als daily driver met af en toe een uitstap naar de Nordschleife...

06 nov 2014 11:41

Aha... :thumleft:
Zegt idd veel over de kwaliteit van de motor.
En over het onderhoud waarschijnlijk.
Gesloten onderwerp