Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
Plaats een reactie

Re: Nieuw cabriodak ervaringen

01 nov 2014 18:33

Ach, een 996 is sowieso een no-go, de originaliteitsfactor laat me dan ook volstrekt koud :wink:

01 nov 2014 20:32

Daar heb jij dan weer gelijk in... :mrgreen:

Ik weet niet waarom, maar op eoa manier vind ik dat er een plastic ruitje in een stoffen dak moet. Noem het maar een dwangneurose :lol:

Heb je toevallig nog wat plaatjes van het nieuwe dak?

01 nov 2014 22:25

Toch wel een groene ruit met stekker dan he Marco!! :mrgreen:

03 nov 2014 10:10

Marco schreef:Verleden week bij Memelink een nieuw dak laten plaatsen met glazen achterruit. Vakwerk, zit er mooi strak op, geen gerammel of geruis meer en het harde ruitje is inmiddels een musthave. Aanrader die ook nog eens heel scherp geprijsd is!

Interessant!

Een plastic ruitje in een cabriokap is voor mij juist een no go, want dan kan de kap niet open bij lage(re) temperaturen! :cry:

03 nov 2014 11:05

jawel hoor. Alleen scheurt je ruitje (zei de ervaringsdeskundige :cry: ) Tijdens een winterochtendforumritje bij Apeldoorn dak open bij 4 graden en pats zei het ruitje... Daar het dak al niet zo mooi was, was dat de druppel om rovako maar een heel nieuw dak op de 964 te laten zetten. Wat ik sindsdien netjes openritste en dan kon je wel het dakje open doen als het koud was... :oops:

03 nov 2014 11:38

Je hebt gelijk. Het kán wel, maar is niet verstandig ;)
Oók niet indien je het vooraf open ritst :idea:

04 nov 2014 16:42

Jaco schreef:Toch wel een groene ruit met stekker dan he Marco!! :mrgreen:

wel een stekker, dan zit dat knopje eindelijk niet meer voor niets op mijn dashboard :lol:

zelf geen foto gemaakt nog, maar staat wel een voorbeeldje op de site

raampje wordt wat kleiner, maar ziet er imo beter uit dan dat campingzeil wat er normaal in zit
Plaats een reactie