Deel hier je (links naar) streams, plaatjes, bestanden, games of andere interessante media.
04 nov 2014 19:13
Ja vast
dan meteen er FF bij hoeveel er al kapot gelopen zijn en hoeveel gemodificeerd
04 nov 2014 19:30
Johannvb schreef:

haha, had m ook al gezien.
Maar is simpel; ik duw mn 993 ook altijd in en uit de garage als ik m niet wil starten.
(bijvoorbeeld als mn vriendin de garage op moet ruimen

)
04 nov 2014 19:41
erwin964c4 schreef:Ja vast
dan meteen er FF bij hoeveel er al kapot gelopen zijn en hoeveel gemodificeerd
Oei gevoelige snaar geraakt
Dan wordt het: de niet stuk gelopen en gemodificeerde 996 is beter dan de 964 en 993
04 nov 2014 20:24
Dat weet iedereen toch al lang?
De 996 is op alle vlakken beter, ze hadden 'm alleen 't smoeltje van de Boxster niet mogen geven.
04 nov 2014 20:55
Marcel1967 schreef:erwin964c4 schreef:Ja vast
dan meteen er FF bij hoeveel er al kapot gelopen zijn en hoeveel gemodificeerd
Oei gevoelige snaar geraakt
Dan wordt het: de niet stuk gelopen en gemodificeerde 996 is beter dan de 964 en 993

Neu niks geraakt maar de 996 en dan vooral de 3,4 ltr is toch wel de slechtste motor ooit gebouwd door porsche
Misschien als alles verbeterd is door specialisten wat Porsche schijnbaar niet kon word het nog eens wat met de 996 maar de slechte reputatie raakt die niet snel kwijt
04 nov 2014 21:29
erwin964c4 schreef:maar de 996 en dan vooral de 3,4 ltr is toch wel de slechtste motor ooit gebouwd door porsche
Al eens met Michel van Resto gesproken?
Zo niet, dan wellicht naar zijn workshop gaan. Weet je daarna meteen dat je er met jouw opmerking behoorlijk naast zit
04 nov 2014 21:30
We dwalen af dames, de 993 is de beste
04 nov 2014 21:32
...van de lufties!
04 nov 2014 23:49
Resto vebeterd het standaard koelsysteem van Porsche
Dat zegt eigenlijk al genoeg over de kwaliteit van het blok
Ook het lager kan vervangen worden
Maar feit is dat dit niet nodig zou moeten zijn
Porsche had in 1 instantie zelf een betrouwbare motor moeten bouwen
Maar deze topic ging over de 993 ten opzichte van de 964
De 993 was het model voor de 996 dus ging het een bergafwaarts met het uiterlijk van de 993 en motorisch fout met de 996
Feit is dat deze wanprestatie begonnen is met de 993 en hopenlijk met de 991 weer kwaliteit voor kwantiteit komt ,maar denk het niet aangezien Porsche aantallen moet verkopen van VW
Helaas zal Porsche nooit meer de kwaliteit van de laatste oerporsche (964) kunnen evenaren
Omdat de tijden zijn veranderd
Vandaar ook de waardestijging van de 964 en liften modellen zoals de 993 ietwat mee
05 nov 2014 0:26
Wat een onzin allemaal hier.
05 nov 2014 0:34
Zeg dat wel!
05 nov 2014 7:45
@erwin, dat je in 1 bericht zoveel onzin kunt schrijven is ook knap
05 nov 2014 8:06
erwin964c4 schreef:Helaas zal Porsche nooit meer de kwaliteit van de laatste oerporsche (964) kunnen evenaren
hmmmm, dat mag ik hopen.
horn 964 fan
05 nov 2014 9:16
Hahaha Erwin. Heb je alleen al je eerste twee regels goed gelezen... Of je hebt humor, of je begrijpt er echt helemaal niets van...
05 nov 2014 10:09
Ach, het feit dat de 993, GT3, turbo en GT2 het onderblok van de 964 delen zegt eigenlijk al genoeg.
05 nov 2014 11:05
Alleen lekken ze bij de 993/GT3/GT2/Turbo n stuk minder
05 nov 2014 11:06
MickRS schreef:Hahaha Erwin. Heb je alleen al je eerste twee regels goed gelezen... Of je hebt humor, of je begrijpt er echt helemaal niets van...

Ben bang dat laatste...
05 nov 2014 11:21
Mooi he de Porsche
05 nov 2014 11:29
Cazzo Super Veloce schreef:Alleen lekken ze bij de 993/GT3/GT2/Turbo n stuk minder

Grapjas
Renntech schreef:strak schreef:Volgens hem een niet veel voorkomend probleem bij de 993
Over een paar jaar is dat wel anders, want waarom is dit niet een veel voorkomend iets bij de 993?
Juist: Omdat ze nog 'jonger' zijn.
Bij de SC, 3.2 Carrera en 964 lekken ze wel vaker. Maar deze auto's zijn dan ook ouder.
Deze krukaskeering wordt vanaf de SC gebruikt en is bij de 993 nog steeds dezelfde.
Het is gewoon een kwestie van tijd, over een paar jaar wordt het ook gewoon dat de 993 motoren op de cilindervoet pakkingen en cilinderkopafdichting lekken, daar waar alleen nu de 964 nog om bekend staat.
Heb geduld, ook de 993 rijders komen straks aan de beurt
.
05 nov 2014 12:09
Mijn garagevloer is ook schitterschoon. Bij mijn 964 is geen druppeltje olie te bespeuren.
05 nov 2014 12:37
oliepeil recent gechecked?
05 nov 2014 12:43
Jij dan ?
05 nov 2014 14:28
Cazzo Super Veloce schreef::mrgreen:
Voorlopig is mijn garagevloer n stuk schoner dan die van jou

Bij mij ook en dan rij ik ook nog eens de mooiere 964. Hoeveel gelukzaligheid kan je hebben in je leven.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.