07 nov 2014 20:17
07 nov 2014 20:53
Tilt! schreef:En 5 jaar geleden had er nog geen 0,1% een 912 gekozen![]()
07 nov 2014 20:58
jan-1 schreef:Dat waag ik te betwijfelen. Voor hen die wat minder te besteden hebben, maar toch een porsche willen rijden is de 996 (ik heb het dan over de gewone uitvoeringen) een uitstekende optie...
07 nov 2014 21:03
07 nov 2014 21:06
07 nov 2014 21:07
MickRS schreef:Zo beredeneerd was vrijwel iedere 911, op de 993 na, op enig moment een negatieve keuze... BS dus.
07 nov 2014 21:12
912 schreef:
Ergo het is een negatieve keuze en derhalve speelt het budget een grote rol.
De stelling is: Als jij gratis, voor niks, 911 mag rijden, en alle (lopende) kosten worden voor je betaald, dan kies jij géén 996...
Kunnen we hier allemaal die 996 gaan verdedigen, mooie exemplaar in de historie hoor, daar niet van.
Maar er is dus maar 0,1% die daar uiteindelijk voor kiest.
07 nov 2014 21:43
07 nov 2014 21:48
07 nov 2014 22:21
912 schreef:Tilt! schreef:En 5 jaar geleden had er nog geen 0,1% een 912 gekozen![]()
Maar dát had niets te doen met design.
Dat had te maken met volggedrag en onwetendheid...
07 nov 2014 22:25
Tilt! schreef:Als ik er maar eentje mag hebben zal ik toch de 996 4S verkiezen boven een 912![]()
07 nov 2014 22:28
Tilt! schreef:'t Zal wel aan mij liggen hoor, maar ik kan echt niets lelijks zien aan bepaalde 996 modellen
07 nov 2014 22:33
07 nov 2014 22:48
07 nov 2014 22:50
Tilt! schreef:En nét dat is't probleem van de longhoods: één grote hype.
07 nov 2014 22:52
MickRS schreef:Wat uiteindelijk wel weer raar is, want als er een moderne 911 terugblikt naar de longhoods, is het de 996 carrera wel...
07 nov 2014 22:58
08 nov 2014 10:07
08 nov 2014 12:19
912 schreef:jan-1 schreef:Dat waag ik te betwijfelen. Voor hen die wat minder te besteden hebben, maar toch een porsche willen rijden is de 996 (ik heb het dan over de gewone uitvoeringen) een uitstekende optie...
Ergo het is een negatieve keuze en derhalve speelt het budget een grote rol.
De stelling is: Als jij gratis, voor niks, 911 mag rijden, en alle (lopende) kosten worden voor je betaald, dan kies jij géén 996...
Kunnen we hier allemaal die 996 gaan verdedigen, mooi exemplaar in de historie hoor, daar niet van.
Maar er is dus maar 0,1% die daar uiteindelijk voor kiest.
08 nov 2014 15:37
08 nov 2014 15:55
08 nov 2014 16:08
08 nov 2014 20:58
erwin996 schreef:Overigens heeft de 964 ook een betrekkelijk lage prijs. En juist door die betrekkelijk lage prijs kiezen veel Porsche liefhebbers voor de 964. Als je 964-eigenaren de keus geeft of ze de 964 willen blijven rijden, of toch liever (bij een onbeperkt budget) gaan voor de 991 Turbo S, dan zal blijken dat de betrekkelijk lage prijs van de 964 de enige reden kan zijn voor sommige 964-rijders om voor de 964 te kiezen![]()
08 nov 2014 21:19
08 nov 2014 23:59