Toerritten, clubmeetings, Porsche-dagen, evenementen, beurzen enz.
Plaats een reactie

21 aug 2005 2:31

1. fred.soers
2. 911-lover
3. robbie965
4. frankie 1969
5. Rene
6. 2000 gtv
7. paulus
8. raoul 964C2
9. EriC4C :!: :salut:
10.FirstPorsche
11.Marcel
12.Chre
13. ... Jacques VW :arrow:
14.Roberto
15.Marco
...

Tot strakjes allemaal :wink:
Ben terug van met de winkel op de nachtmeeting in Lommel te staan (zijn veel fotootjes van de CS genomen :lol: ) bij thuiskomst weer opgeblonken , en nu staat zij (en ik) ongeduldig te wachten voor de rit van straks 8)

22 aug 2005 0:10

Ik wilde iedereen die in den Bosch stond deze morgen nog eens dik in de bloemetjes zetten

Afbeelding

Jullie moeten weten dat we met ons groepje meer dan 20% van de aanwezigen van de rit vertegenwoordigden en dat onze kolonne zeker niet onopgemerkt is geweest voor de mede weggebruikers op onze heenrit naar Weelde
Het was een indrukwekkende vertoning :thumleft:

-één van de 15 aanwezige P-bestuurders-

22 aug 2005 6:56

Héél goed Koen!

"Regio Zuid" is altijd al sterk vertegenwoordigd geweest. En we zullen dit BLIJVEN doen.

Prachtige dag geweest zo te zien.

Wordt op 8 oktober gewoon herhaald!

22 aug 2005 9:03

Wat een voorecht was het voor mij om jullie "zuiderlijke warmte" te mogen voelen...... :mrgreen:

22 aug 2005 12:08

ER schreef:Héél goed Koen!

"Regio Zuid" is altijd al sterk vertegenwoordigd geweest. En we zullen dit BLIJVEN doen.

Prachtige dag geweest zo te zien.

Wordt op 8 oktober gewoon herhaald!

Wat is er dan te doen :?: :^:

De dag er op weet ik het wel HOOR :mrgreen:

22 aug 2005 19:16

Je hebt gelijk!

Afbeelding

Xcuse me, ik zat ff niet op te letten.

De dag erna uiteraard..... :o

23 aug 2005 0:11

zie je wel

zelfs uit het noorden komen ze naar ''ons '' toe om mee te mogen rijden

:o

23 aug 2005 12:41

911-lover schreef:Ik wilde iedereen die in den Bosch stond deze morgen nog eens dik in de bloemetjes zetten

Afbeelding

Jullie moeten weten dat we met ons groepje meer dan 20% van de aanwezigen van de rit vertegenwoordigden en dat onze kolonne zeker niet onopgemerkt is geweest voor de mede weggebruikers op onze heenrit naar WeeldeHet was een indrukwekkende vertoning :thumleft:

-één van de 15 aanwezige P-bestuurders-

Je bedoelt Meerkerk veronderstel ik? (OK, ik ben een muggenzifter)

Was alleszins een indrukwekkende optocht en zeer leuk begin van de dag :thumright:
Plaats een reactie