Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
18 nov 2014 22:01
Brutalen hebben de halve wereld (en niet-brutalen de andere helft?) , dus vragen kan altijd.
En aangezien iedereen hier wel weet hoe mobile.de werkt, is ook het antwoord vinden uiteindelijk niet moeilijk. Maar laten we zeggen dat de auto aan de onderkant van de huidige prijsrange zit voor GT3's. En dat terwijl er zojuist een bakrevisie gedaan is, en wat meer onderhoud. Technisch gezien voor zover ik weet niet veel op aan te merken, hooguit de remschijven.
Maar om de vraag wat uit te breiden, wat is vervelender bij een dergelijke auto? Volledige onderhoudshistorie en dit chassisnr verhaal, of geen gedoe met het nummer maar dan bijvoorbeeld geen boekjes?
18 nov 2014 23:20
Robbe schreef:Maar om de vraag wat uit te breiden, wat is vervelender bij een dergelijke auto? Volledige onderhoudshistorie en dit chassisnr verhaal, of geen gedoe met het nummer maar dan bijvoorbeeld geen boekjes?
Het eerste

Probeer em later maar aan een belg te verkopen, die krijgt em niet op kenteken.
19 nov 2014 0:37
Prettig dilemma. Voor de juiste prijs zou ik het aandurven (zeg: min 20% tov een no questions). En liever dit dan een van 20k meer zonder boekjes.
19 nov 2014 3:06
Dubsport hiervoor slaat de spijker op de kop. Niets aan toe te voegen.....
19 nov 2014 3:13
Uit het verhaal kun je dus opmaken dat de plaats waar het chassisnummer oorspronkelijk zat, bij het schadeherstel is verwijderd. Dat moet dus wel een flinke operatie zijn geweest.
Ik heb een keer een mooie 3.2 laten staan omdat het chassisnummer ook opnieuw was ingeslagen op een andere plek, van een NL auto. Het was me na 3 weken bellen met de rdw nog niet gelukt om scherp te krijgen of het klopte.
Ik kwam niet verder dan dat de rdw geen redenen had om te vermoeden dat het niet in orde zou kunnen zijn.
Nu met een niet NL auto en dan langs de rdw.... Ik zou t niet aandurven.
19 nov 2014 9:38
Ik kan hem niet vinden op mobile.de. Jammer.
Alleen als de prijs echt goed is kun je het overwegen, maar latere verkoop kon wel eens lastig worden.
Voor 30.000 euro kun je het overwegen.
19 nov 2014 11:55
outletvalve schreef:P.s. Haal je dan ook die lelijke lada

weg uit je profiel na aankoop?

Heb de avatar alvast ge-update!
19 nov 2014 18:57
lindemans schreef:Ik kwam niet verder dan dat de rdw geen redenen had om te vermoeden dat het niet in orde zou kunnen zijn.
= limited vs reasonable assurance
19 nov 2014 19:07
bully schreef:Robbe schreef:Maar om de vraag wat uit te breiden, wat is vervelender bij een dergelijke auto? Volledige onderhoudshistorie en dit chassisnr verhaal, of geen gedoe met het nummer maar dan bijvoorbeeld geen boekjes?
Het eerste

Probeer em later maar aan een belg te verkopen, die krijgt em niet op kenteken.
idd, gaat je nooit lukken
19 nov 2014 19:20
Ik lees o.a.:
Alleen als de prijs echt goed is kun je het overwegen...
Dat is dan toch ook al een signaal dat er 'iets" niet klopt?
Waarom zou je een auto, sorry, een Porsche, goedkoper dan de marktprijs verkopen?
(tenzij je direct geld nodig hebt)
19 nov 2014 20:32
De waarde van een auto is wat een ander er voor wil geven. Niemand zit gratis op een moeilijk verhaal te wachten, maar wil daarvoor compensatie.
Vandaar de lagere prijs. De auto is technisch wel erg netjes, dus daar ligt het echt niet aan.
Het is altijd een vraag van hoeveel compensatie.
De lagere vraagprijs is dus geen indicatie dat er echt wat mis is met de auto, ook gezien mijn stelling/vraag wat nu als een andere auto geen boekjes heeft?
Ook weer een verhaal, wat in de prijs gecompenseerd moet worden.
Wat terecht ook opgemerkt werd, als je de auto nooit meer verkoopt, maakt het allemaal niets uit (mits je het op kenteken krijgt).
Maar zoals zo vaak zal ook deze auto weer een keer vertrekken, en dan is het verhaal waar ik zelf tegenaan hik, en jullie raad om vraag, hetzelfde verhaal wat de volgende geïnteresseerde zal hebben.
19 nov 2014 21:18
Hi,
Ik zou niet heel moeilijk doen over een paneel wat een keer overgespoten is. However, een zware schade zou ik laten staan. Zeker bij een GT3. Het is een auto die 300+ kan rijden. Is er geen duiveltje in je hoofd die toch twijfelt als je in dat zware schade ding van 150 naar 270 accelereert?
Groeten Boxi
19 nov 2014 22:13
@Robbe. Ik zou hem laten staan vanwege het vage verhaal over het chassisnummer en het feit dat er geen foto's zijn van de schade en het schadeherstel. Lijkt toch alsof er iets verborgen wordt. Weet je zeker dat de Porsche of onderdelen ervan niet gestolen zijn?
Voor het weet maak je je schuldig aan heling. Let wel; Het kopen van gestolen goed is al strafbaar als de koper redelijkerwijs moet vermoeden dat het gestolen is.
19 nov 2014 22:29
Een 14 jaar oude auto die gemaakt is voor circuit gebruik
als er niet een gehele revisie is gedaan en onderstel en remmen onderhoud, dan is voor mij een historie niet echt boeiend. Auto is naar alle waarschijnlijkheid zwaar belast en je kan er dus donder op zeggen dat het blok etc er een keer aankomt bij een hogere kilometerstand.
Wat betreft die schade. De schade mits goed gerepareerd, zou een mooie kans kunnen zijn om bl redelijk gunstig een gt3 te kopen.. Echter.. Zoals eerder geschreven, wil je ooit verkopen dan ben je het haasje daarnaast zou ik er elke keer aan moeten denken als ik instap en dat wil ik niet!
Kijk gewoon een paar weken rond en er komt vast binnen europa een goeie voorbij.
19 nov 2014 22:55
Heren (dames?), dank, ik heb de verkoper bericht dat ik van deze gt3 af zie.
Op naar de volgende!
20 nov 2014 1:01
Kun je de link van de advertentie nog ff. Laten zien?
20 nov 2014 10:30
Oke, die had ik wel gezien, kon alleen niet geloven dat deze het was.
Dat komt omdat ik de prijs veel lager had verwacht.
20 nov 2014 11:06
mbembe schreef:bully schreef:Robbe schreef:Maar om de vraag wat uit te breiden, wat is vervelender bij een dergelijke auto? Volledige onderhoudshistorie en dit chassisnr verhaal, of geen gedoe met het nummer maar dan bijvoorbeeld geen boekjes?
Het eerste

Probeer em later maar aan een belg te verkopen, die krijgt em niet op kenteken.
idd, gaat je nooit lukken
Haha, dus wel want het blijkt zelfs een Belg te zijn
20 nov 2014 11:22
Is de witte dezelfde die bij van Beurden stond?
20 nov 2014 11:24
Toch gek dat er helemaal niets in de advertentie staat over het schadeverleden.
Waarschijnlijk omdat het geen Duitser is?
20 nov 2014 11:26
ja, is bekend bij Van Beurden. Of het dezelfde is weet ik niet.
Die van Autoscout bestaat niet, adverteerder alleen via mail bereikbaar en reageert nergens op...
Of je een ex-Belgische auto weer op Belgisch kenteken kunt krijgen , heb ik geen verstand van. Ik praat alleen jullie na
20 nov 2014 11:40
Die van autoscout heb ik contact mee gehad. Heb je hem gebeld? Verschillende info over de auto ontvangen enkele maanden geleden.
20 nov 2014 11:48
Is inderdaad de wagen die ook bij Van Beurden te koop stond. Staat met de regelmaaat van de klok te koop in België. Moest crica 3 jaar geleden 39.000 euro kosten. Heb bij geen enkele van de oude advertenties wat gelezen van schade...
Zelf zou ik niet te ver zoeken en kort bij huis gaan kijken:
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/porsche/m839771833-porsche-911-3-6-gt3-2003-zwart-origineel-clubsport.html?c=be2da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.