Praat hier met andere bezoekers over Porsche gerelateerde zaken.
20 nov 2014 13:35
Master Ken schreef:Die van autoscout heb ik contact mee gehad. Heb je hem gebeld? Verschillende info over de auto ontvangen enkele maanden geleden.
Ook waaruit blijkt dat het een echte 996 GT3 Clubsport mk1 is?
20 nov 2014 14:01
Vin nummer
20 nov 2014 15:20
Ok Vin nummer --> GT3.
Maar ook juiste option code voor Club Sport?
21 nov 2014 0:39
Ik zie het knopje achter de pook niet die de stroom uitschakeld, en de brandblusser zit niet op de juiste plek.
Clubsport optie is 030 dacht ik en staat op de sticker onder de koffer deksel
21 nov 2014 5:43
Feit dat de auto lang te koop staat betekend dat er meerdere twijfelaars hebben afgehaakt.
21 nov 2014 11:18
jacobt schreef:Ik zie het knopje achter de pook niet die de stroom uitschakeld, en de brandblusser zit niet op de juiste plek.
Clubsport optie is 030 dacht ik en staat op de sticker onder de koffer deksel
Vandaar mijn vraag.
Clubsport optie is 003.
Origineel is die sowieso nie
21 nov 2014 13:04
jacobt schreef:Ik zie het knopje achter de pook niet die de stroom uitschakeld, en de brandblusser zit niet op de juiste plek.
Clubsport optie is 030 dacht ik en staat op de sticker onder de koffer deksel
Bij de MK2 werden schakelaar en brandblusser er los bijgeleverd.
De wagen is overigens wel een originele CS. Eerste eigenaar was de voorzitter van de Duitse Porsche Club. Misschien is er via die vereniging meer info over de wagen te verkrijgen.
21 nov 2014 13:17
Aha der Johann Rädder!
21 nov 2014 14:22
MK2 qua spoilert misschien, niet volgens bouwjaar en vermogen. Vaag.
Idd bij de bron vragen dan maar.
21 nov 2014 14:35
Hier is wat sprake van verwarring, de witte GT3 Mk2 is van de D voorzitter geweest, en is een echte clubsport met schakelaar en brandblusser op de juiste plek.
De grijze gt3 uit NL is een vager verhaal, brandblusser niet op de juiste plek, en bewijzen van een 003 optie zijn er tot op heden nog niet boven water gekomen.
21 nov 2014 19:17
Robbe schreef:Hier is wat sprake van verwarring, de witte GT3 Mk2 is van de D voorzitter geweest, en is een echte clubsport met schakelaar en brandblusser op de juiste plek.
De grijze gt3 uit NL is een vager verhaal, brandblusser niet op de juiste plek, en bewijzen van een 003 optie zijn er tot op heden nog niet boven water gekomen.
Volgens mij heeft de 996 mk2 clubsport geen stroomschakelaar achter de pook en achter de parafan, en geen enkel massa vliegwiel tov de mk1 CS.
21 nov 2014 22:18
die grijze gt3 in NL voor 32k...
carbon achterklep! allemaal andere toeters en bellen voor 32.5 kan je je bijna geen bult vallen... dus if it looks to good.....
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.