Als je je Porsche wilt verkopen, laat het hier dan weten. Lees wel eerst de spelregels in het TKA gedeelte!
Plaats een reactie

Re: Porsche 928-S4 SpeedGelb

22 nov 2014 14:17

Olaf,

is het geen idee om zo'n typevoorbeeld van een dgl. contract op het forum te zetten?

OT : succes met de verkoop JP, sta eerlijk gezegd verbaasd dat deze 928 nog niet verkocht is...

22 nov 2014 14:28

Olaf schreef:
Remmel schreef:Met dat verhaal van Horn kijk ik wel uit om hem bij de Duitsers te koop te zetten... :(

Dat verhaal staat niet op zich - voor dat Horn het slachtoffer was is er een andere forummer aan de beurt geweest ...

Ondanks dat - heb ik begin dit jaar wel 1 van de Porsche's aan een Duitser verkocht .. die liep tenminste niet zo te pingelen als de Belgen die er op af kwamen :D

Kreeg wel even een onderbuik-gevoel toen de Duister halverwege z'n rit belde met de mededling dat er iets tikte boven de 120 km/uur .. maar dat bleek gelukkig de losgelaten pees van het schuifdak te zijn :P

Onder een koop-contract kom je niet uit - dat hebben ze zowel in Duitsland en Belgie nodig om de wagen op kenteken te krijgen, maar in het kort stond er in mijn koop-contract dat de koper de wagen uitvoerig had bekeken en bereden en de wagen "as is" heeft gekocht.

Succes met de verkoop :!:

Heb mijn contract toen van autoscout gehaald en gebruikt bij verkoop van mijn 964 aan een duitser.
Hij belde ook nog op na een tijdje, maar ik zat aan het avond eten dus nam niet op :mrgreen: :popcorn:

22 nov 2014 15:39

Ik heb mijn Quattroporte en Spyder Zagato ook aan Duitsers verkocht met een contractje waarin staat dat de auto's gekocht zijn zoals bereden en bekenen "as is". Zit je altijd goed lijkt mij.

22 nov 2014 23:21

Soms gaat het toch nog snel, auto is verkocht, aan een enthousiaste Belg.
:ba:

23 nov 2014 0:03

Gefeliciteerd!

23 nov 2014 0:56

Mijn SC ook aan een duitser verkocht, kontrakt gedownload via mobile.de. geen problemen mee gehad.
Plaats een reactie