Alle technische kwesties die betrekking hebben op de motor kun je hier posten.
Plaats een reactie

26 aug 2005 8:01

Ik heb de deze wel gekocht. Het is zoals Horn zegt alles hangt van de aankoopprijs versus herstellingskost af.


Afbeelding

26 aug 2005 8:45

Ja maar Michael dat is GEEN roest :bang:
Dat is die vogel, remember? :cheesy:

26 aug 2005 10:02

de vraagprijs is 10.000 euro. de auto heeft 208.000 op de teller, motorrevisie bij 140.000 en versnellingsbak bij 150.000. hele historie erbij met foto's revisie Autocare soest. Het is de 3e eigenaar vanaf 1986 (import Duitsland). Ik heb verder geen roest kunnen vinden(bumpers, koplampen, achter de accu etc.) In de stalling ligt geen olie. Volgende week zaterdag gaat hij voor de keuring. Ja ik twijfel over de roest bij de deur.... Stel dat dat 2000 euro kost en nog eens 2 voor zaken die uit de keuring komen. Ik heb dan nog een buffer voor problemen. Maar heb dan een goede ( na de keuring en reparatie) 3.0 voor een nette prijs. Heb al heel wat 3.2's gezien die er minder netjes uit zagen dan deze.... ( op de deurstijl/dorpel na dan)
ronald

26 aug 2005 18:28

Ronald,
Als de auto op die ene roestplek na perfect is, lijkt een vraagprijs van € 10.000 verdacht laag 8)
Voor de keuring: zitten er (na de revisie) hydraulische kettingspanners op, hoe is de koppeling, matchen chassis- en motornummer, roest rond voorruit, staat van de benzinetank, staat injectiesysteem?
Als er wat uit de keuring komt is dat voor rekening van de verkoper, je spreekt immers een prijs af voor de auto en reparaties uit de keuring worden voor rekening van de verkoper uitgevoerd. Dus hou de eerste € 4.000 nog even in je zak :wink:
Mvg,
Nicolò
Plaats een reactie