Even een update na twee jaar rijden in mijn GTS.
Net de eerste beurt gehad en de 23.500 kilometers die ik er tot nu toe met plezier mee heb gereden hebben geen enkele slijtage achter gelaten; behoudens nieuwe ruitenwisserbladen was er niks extra's bij de beurt (die daarmee overigens wel €927 kostte

). Heb nog nooit zo lang met een auto gereden, vandaar dat ik ook geen ervaring meer heb met servicebeurten. Nou die herinnering hebben ze weten terug te halen
Leuk om te lezen dat ook een journalist als Erik van Kouwenhoven in Carros, notabene bij een artikel over de 911R de Cayman GTS weet te waardeeren: 'Na enige tijd groeit als vanzelf het besef dat de 911 R, een heerlijke auto is voor een avondje doorjakkeren over de Veluwe, voor een paar dagen beuken in de Eiffel of voor die trackday op Spa Francorchamps. In dat opzicht is de 911 R inderdaad de magische machine die het is geworden door alle lyrische verhalen van journalisten en de hype die Porsche er zelf omheen heeft gecreëerd. Voor het rijden op de openbare weg ligt het genotsgebied van de toerenmotor gewoon te ver weg. Wanneer je er niet op uit bent om tijdens elke rit met je Porsche als een hooligan met extreem veel toeren door de buitengebieden te knallen, ben je objectief gezien beter af met een Turbo S of – als je het budgettair gezien wat binnen de perken wilt houden – een Cayman GTS. ' .
Zo nu weer verder genieten; de bedoeling is om in de loop van dit jaar iets anders uit te zoeken en einde jaar/1e kwartaal 2018 afscheid te nemen van de Cayman. Na een proefrit met een Macan was de verlekkerde uitspraak van de verkoper 'ik kijk er naar uit de GTS in de showroom te hebben. Alleen een poetsbeurt en hij is klaar voor de verkoop!' . Ach ja, het zal wel verkooppraat zijn.......maar toch leuk om te horen
Ps mocht je intersse hebben in mijn auto dan sta ik open voor een contact. Niks moet, het is een open uitnodiging